NETELLER bezpečnost
Pro uživatele elektronické peněženky není nic důležitějšího než jednání se spolehlivou společností, která věnuje velkou pozornost zabezpečení účtu.
Zabezpečení účtu NETELLER
Jako společnost autorizovaná britským Úřadem pro finanční etiku (FCA) je společnost NETELLER povinna držet 100 % zůstatků na účtech zákazníků na samostatných svěřeneckých účtech.
Další bezpečnostní opatření společnosti NETELLER
Společnost NETELLER zavedla různá bezpečnostní opatření na ochranu účtů zákazníků před neoprávněným přístupem a zneužitím, např:
- Specializovaný tým pro bezpečnost informací.
- Zabezpečení pomocí 128bitového šifrování.
- Dvoufaktorové ověřování.
- ERTMS (elektronické monitorovací systémy v reálném čase), které monitorují aktivitu členů a transakce v reálném čase.
- 3D zabezpečení na kreditních kartách (NET+).
- Vlastní týmy pro dodržování předpisů a zabezpečení, které se věnují sledování podvodů.
- Záruka podvodu na členské prostředky na účtu.
- Společnost NETELLER pravidelně píše svým členům blogy a informuje zákazníky o bezpečnostních tipech, aby byl jejich členský účet NT v bezpečí.
- Společnost Optimal Payments je schválena FCA a je veřejně obchodovanou společností na londýnské burze cenných papírů – to znamená, že se zodpovídá svým akcionářům, členům a je vysoce regulována z finančního a právního hlediska (to znamená, že musí fungovat podle regulovaných zákonů a nemůže jen tak zavřít a nevrátit vám peníze).
- Šifrování bezpečnostních stránek NETELLER: Webové stránky NETELLER jsou chráněny protokolem HTTPS s 128bitovým klíčem TLS_RSA_WITH_RC4_128_SHA.
Záruka bezpečnosti pro VIP NETELLER
Pro VIP členy nabízí společnost NETELLER VIP záruku proti podvodům, což znamená, že vám společnost NETELLER uhradí přímé finanční ztráty způsobené neoprávněnou aktivitou nebo přístupem na vašem účtu NETELLER.
Nejčastější otázky
Stav účtu
Proč mi NETELLER nedovolí se přihlásit?
Pokud při registraci narazíte na nějaké potíže, může to být způsobeno jedním nebo více z následujících důvodů:
- Jsi příliš mladý. Abyste mohli využívat služby NETELLER, musíte být starší 18 let
- Zadali jste nepřesné údaje (např. jména, adresa, datum narození). Ujistěte se, že informace, které poskytujete jsou platné a aktuální. V případě potřeby můžete své osobní údaje aktualizovat prostřednictvím sekce Nastavení > Osobní údaje nebo kontaktováním týmu nápovědy NETELLER
- Používáte VPN, proxy server nebo jiný typ připojení, který brání ověřit Vaši identitu. Chcete-li dokončit registraci, vypněte jakékoli služby maskování IP, připojte se k internetu pomocí pevné IP adresy od Vašeho poskytovatele internetových služeb nebo Vaší mobilní sítě a zkuste to znovu. Vyhněte se používání otevřených veřejných připojení
- Pokoušíte se zaregistrovat si firemní účet. Ve svých jménech nebo e-mailové adrese nepoužívejte žádná slova související s obchodem. Pokud chcete používat NETELLER pro komerční účely, zaregistrujte se zde
- Již máte účet u NETELLER. Jako stálý zákazník máte nárok pouze na jeden osobní účet. Pouze úroveň VIP uživatele Vám umožní mít více účtů
- Pokoušíte se zaregistrovat z nepodporované země. Pokud svou zemi nevidíte v rozevíracím seznamu při registraci, znamená to, že tam nenabízí NETELLER služby.
Naším cílem je provést Vás registračním procesem a v případě problému se obvykle zobrazí podrobná chybová zprávu. Zde jsou některé zprávy, se kterými se můžete setkat.
Zpráva | Jak problém vyřešit |
---|---|
Naše záznamy ukazují, že již máte účet. Chcete-li se k němu dostat nebo obnovit heslo, přejděte na Přihlášení. Pokud tomu tak není, kontaktujte nás. | Je možné, že již máte účet. V takovém případě přejděte na Přihlášení a použijte svůj aktivní účet.
|
Naše záznamy ukazují, že již máte účet. Pokud tomu tak není, kontaktujte nás. | Pokud byl Váš účet uzavřen NETELLEREM, nebudete si moci vytvořit nový. Pokud jste nikdy neměli účet a domníváte se, že jde o omyl, kontaktujte podporu. |
Z bezpečnostních důvodů na základě automatických kontrol si nemůžete vytvořit nový účet NETELLER. | Vaše registrace byla bohužel zamítnuta a nebudete se moci zaregistrovat u NETELLER. |
Registrace musí být dokončena pomocí aplikace. Z bezpečnostních důvodů musíte dokončit registraci pomocí naší aplikace. | Zobrazí se QR kód, který Vás vyzve ke stažení mobilní aplikace NETELLER. Naskenujte kód, stáhněte si aplikaci do telefonu a restartujte registraci prostřednictvím aplikace. |
Můžete se zaregistrovat pouze pomocí země, ve které se právě nacházíte. | Ujistěte se, že se nacházíte tam, kde tvrdíte, že jste. Zkontrolujte, zda máte povoleny služby VPN, proxy nebo anonymizace IP a deaktivujte je. Poté restartujte svou registraci. Pokud cestujete, počkejte, až se vrátíte domů a zaregistrujte se u NETELLER. |
Sdílení přihlašovacích údajů a provozování více účtů není povoleno. | Ujistěte se, že používáte svou vlastní IP a vyhněte se VPN nebo proxy službám při registraci. Použití těchto nástrojů, pokus o registraci nebo provozování více účtů může mít za následek odmítnutí registrace z důvodu kontroly rizik. |
Registrace čeká na zpracování kvůli skryté IP. Pokud používáte VPN nebo proxy službu, deaktivujte ji a zkuste to znovu. | Vypněte VPN a zkuste to znovu. Pokud se tato chyba zobrazuje i nadále, restartujte registraci a ujistěte se, že jste bezpečně připojeni k internetu pomocí IP adresy, kterou vám přidělil Váš ISP nebo poskytovatel mobilní sítě. |
Tato služba není dostupná ve vaší zemi nebo regionu. | NETELLER nemůže fungovat v některých zemích a regionech. Pokud se nacházíte v obsluhované oblasti, ujistěte se, že Vaše IP adresa není maskována a poté restartujte proces registrace. |
Bohužel se vyskytl technický problém. Zkuste to znovu později. | Proveďte základní odstraňování problémů a zkuste to znovu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte tým podpory NETELLER. |
Registrační relace vypršela. Nebyl vytvořen žádný účet. Registraci můžete kdykoli znovu spustit. | Restartujte registraci a dokončete ji do 24 hodin. |
Registrace není k dispozici. V tuto chvíli si nemůžete vytvořit nový účet NETELLER. Zkuste to znovu později. | Obvykle způsobeno dočasnými technickými problémy. Zkuste registraci znovu a kontaktujte podporu, pokud problémy přetrvávají. |
Registraci nebylo možné dokončit. Na naší straně se něco pokazilo, zkuste to prosím znovu. | Obvykle způsobeno dočasnými technickými problémy. Zkuste registraci znovu a kontaktujte podporu, pokud problémy přetrvávají. |
Co mám dělat, když systém nepřijme moji e-mailovou adresu?
NETELLER Vám dá vědět, zda je e-mailová adresa, se kterou se pokoušíte zaregistrovat, již používána. Pokračujte v používání účtu, který jste si zaregistrovali pomocí této e-mailové adresy nebo kontaktujte podporu, pokud máte problémy s přihlášením.
Pokud jste se do NETELLER ještě nikdy nezaregistrovali, kontaktujte podporu, abyc Vám pomohli dále.
Co mám dělat, když systém nepřijme moje telefonní číslo?
Pokud zadané číslo nemůžete použít, dá Vám NETELLER vědět. Použijte prosím alternativní telefonní číslo.
Pokud chcete pro své platby používat jinou měnu, můžete jednoduše vytvořit sekundární zůstatek na svém stávajícím účtu. Pokud však chcete změnit svou primární měnu, zrušte svůj účet a vytvořte si nový s požadovanou měnou pomocí nové e-mailové adresy.
Můj účet se uzavírá. Co se děje?
NETELLER si vyhrazuje právo zavřít Váš účet kdykoli, s upozorněním nebo bez něj, z následujících důvodů:
- pokud Vaše osobní údaje nelze ověřit
- pokud již máte jiný účet u NETELLER
- pokud jste zaregistrovali falešné údaje
- pokud existují oprávněné důvody pro ukončení Vašeho členství
Jako regulovaná finanční instituce je NETELLER povinna ověřit Vaše osobní údaje. Pokud to není možné kvůli nesprávným informacím, které jste poskytli nebo pokud odmítnete dokončit ověřovací proces, může být Váš účet uzavřen s předchozím upozorněním nebo bez něj.
V některých případech může být Váš účet po úspěšném ověření znovu aktivován. Jakékoli informace o takovém rozhodnutí budou zaslány na Vaši primární registrovanou e-mailovou adresu, pokud není uvedeno jinak.
Poznámka: Pokud jste svůj účet vytvořili jako nezletilí (mladší 18 let), Váš účet bude uzavřen bez ohledu na Váš aktuální věk. Jakmile dosáhnete 18 let nebo pokud jste již plnoletí, můžete si vytvořit nový účet s novou e-mailovou adresou a pokračovat v používání služeb NETELLER.
Ukončení členství v NETELLER
Váš účet NETELLER může být trvale uzavřen v následujících případech:
- pokud NETELLER již nepůsobí v zemi Vašeho bydliště
- pokud se domnívají, že k účtu přistupujete ze země, kterou nepodporují
- pokud jste porušili zásady a podmínky NETELLER
Pokud mají oprávněné důvody se domnívat, že byly porušeny jejich zásady a podmínky, mohou členství ukončit bez předchozího upozornění. To zahrnuje jakékoli případy podvodné činnosti, praní špinavých peněz, financování terorismu nebo jakékoli jiné nezákonné činnosti.
Je důležité, abyste si v době registrace přečetli Zásady a podmínky a sledovali, zasílání e-mailové aktualizace o jakýchkoli změnách v nich. Pokud si nejste jisti některými ustanoveními, jednoduše kontaktujte podporu prostřednictvím jednoho z dostupných kanálů a jistě Vám poradí.
A co zbývající zůstatek?
Pokud Vám na účtu zbyly peníze, může Vám být nabídnuto vrácení peněz v závislosti na Vašem konkrétním případě. Obvykle budou vyžadovat kopii Vašeho nedávného bankovního výpisu, takže pro urychlení procesu je nejlepší, když jej máte připravený. Dokument by měl obsahovat:
- celá Vaše jména a úplné údaje o bankovním účtu (IBAN, kód banky/třídicí kód atd.)
- datum vydání, ne starší 90 dnů
- podpis nebo razítko Vaší banky
V minulosti jsem měl účet NETELLER. Jak jej mohu znovu aktivovat?
Pokud jste nedávno uzavřeli svůj účet NETELLER, ale chcete jej znovu používat, jednoduše kontaktujte podporu prostřednictvím jednoho z dostupných kanálů. Když pošlete NETELLERU e-mail, měli byste zadat svá jména a svou primární registrovanou e-mailovou adresu, poté vyberte kategorii Účet a případ „Chci znovu otevřít svůj účet“.
Pokud si nejste jisti jaký je aktuální stav Vašeho účtu NETELLER, můžete zkusit resetovat heslo po přihlášení kliknutím na odkaz „Zapomněli jste heslo?“. Pokud je Váš účet stále aktivní, budete k němu mít přístup a budete moci plně využívat jeho funkce. Pokud ne, nejrychlejší způsob, jak jej získat, je chatovat s virtuálním asistentem Leem.
Budete muset zadat svou primární registrovanou e-mailovou adresu, napsat „Nemohu se přihlásit“ a poté z rozbalovací nabídky vybrat příslušný problém.
V případě, že je Váš účet omezen, ale stále k němu máte přístup, jednoduše se přihlaste a postupujte podle pokynů v části Hlavní panel/Domovská stránka, abyste jej znovu aktivovali.
Můžete vlastnit pouze jeden účet NETELLER na své jméno. Pokus o vytvoření druhého může vést k omezením používání a přerušení služeb.
Můj účet byl z bezpečnostních důvodů omezen. Co mám dělat?
NETELLER je jako regulovaná finanční instituce povinen chránit váš účet a zároveň dodržovat požadavky regulačních orgánů. Pokud bude potřeba provést dodatečné ověření, může být váš účet dočasně omezen, dokud nebude situace vyřešena.
Dočasně omezený účet
Pokud je Váš účet omezen, uvidíte další podrobnosti v sekci Dashboard, kde vás provedou pokyny na obrazovce. Můžete být požádáni, abyste:
- předložit konkrétní doklady k ověření některých Vašich osobních údajů, popřípadě
- vysvětlit některé své nedávné transakce nebo přihlašovací aktivity, nebo
- aktualizovat některé své osobní údaje
Někdy vám přímo zašlou pokyny nebo požádají o další podrobnosti prostřednictvím Vaší registrované primární e-mailové adresy. Zkontrolujte složku Spam/Smazané pro případ, že máte potíže s nalezením e-mailu.
Poznámka: Pokud je Váš účet omezen, ale neobdrželi jste žádné pokyny, kontaktujte podporu prostřednictvím jednoho z dostupných kanálů.
Trvale uzavřený účet
Pokud po přihlášení uvidíte zprávu, že Váš účet byl trvale uzavřen, znamená to, že se rozhodli ukončit obchodní vztah s Vámi z důvodu porušení Zásad a podmínek . Trvale uzavřený účet nelze znovu aktivovat a v takovém případě již nebudete moci služby NETELLER využívat.
A co zbývající zůstatek?
Pokud Vám na účtu zbyly peníze, nabídnou Vám vrácení peněz v závislosti na Vašem konkrétním případě. Obvykle budou vyžadovat kopii Vašeho nedávného bankovního výpisu, takže pro urychlení procesu je nejlepší, když jej máte připravený. Dokument by měl obsahovat:
- Vaše celá jména a úplné údaje o bankovním účtu (IBAN, kód banky/třídicí kód atd.)
- byly vydány během posledních 90 dnů
- být podepsán nebo orazítkován vaší bankou
Jak zajistím, aby můj účet NETELLER zůstal aktivní?
Chcete-li se vyhnout omezením účtu, mějte na paměti následující:
- zaregistrovat a používat pouze jeden účet, který patří pouze Vám, pokud nedostanete od zákaznické podpory jiné pokyny
- registrujte se a používejte pouze své osobní platební nástroje (kreditní/debetní karta, bankovní účet, mobilní peněženka atd.)
- poskytovat včas správné a aktuální informace. Někdy Vás můžou požádat o potvrzení určitých údajů ve Vašem účtu, aby vyhověli novým předpisům. Takové požadavky budou viditelné jako upozornění, když se přihlásíte a často budou mít určité termíny
- vyhněte se přihlašování ke svému účtu NETELLER z otevřených sítí Wi-Fi a nikdy nepoužívejte proxy, VPN nebo podobné služby maskování IP. Nejlepší je použít pevnou IP adresu, kterou Vám přidělil Váš poskytovatel internetových služeb
- pokud vybíráte peníze z obchodního systému na svůj účet NETELLER, postupujte podle pokynů na obrazovce – nepokoušejte se převést částku přímo na váš bankovní účet, pokud taková možnost není k dispozici
- pokud jste svůj účet ještě neověřili, kontrolujte pravidelně své limity v části Nastavení > Ověřování v mobilní aplikaci NETELLER a ujistěte se, že provedete ověření, než svých limitů dosáhnete
- používat svůj osobní účet pouze pro osobní účely
- udržujte svůj účet NETELLER v bezpečí – nesdílejte své přihlašovací údaje ani jiná citlivá data s nikým
- použijte nejnovější verzi mobilní aplikace
Nezapomeňte si také přečíst zásady a podmínky, které specifikují povolené a zakázané transakce. Nedodržení těchto pokynů může mít za následek omezení účtu.
Obvykle byste také měli vidět pokyny ve svém účtu. Pokud jste odeslali nějaké dokumenty, specializované oddělení NETELLER je co nejrychleji zkontroluje a v případě potřeby dalších podrobností Vás bude kontaktovat.
Opětovná aktivace omezeného účtu může trvat od několika hodin až po několik dní nebo týdnů – časový rámec závisí na Vaší ochotě spolupracovat a také na důvodu omezení.
Sporné transakce
Mám poplatek na výpisu od NETELLER, ale nemám účet NETELLER. Co mám dělat?
Znovu zkontrolujte popis transakce a zjistěte, zda se nejedná o platbu obchodníkovi, od kterého jste nedávno zakoupili položky nebo služby. Cílem NETELLERu je uvádět na výpisech jména obchodníků, u kterých nakupujete, aby byla snazší identifikace. V některých případech můžete vidět NETELLER jako příjemce Vaší platby, zatímco ve skutečnosti je pouze zpracovatelem platby, kterou jste provedli na jiné webové stránce.
Pokud si stále nejste jisti, kontaktujte podporu.
K rychlejšímu nalezení platby budou potřebovat co nejvíce informací, proto prosím pomozte poskytnutím podrobností, jako je datum, částka a měna převodu a také popis platby, pokud existuje.
Zaplatil jsem za zboží nebo službu, které jsem nikdy neobdržel. Co mám dělat?
Pokud jste za něco zaplatili na webových stránkách spolupracujících se společností NETELLER (tj. registrovaný obchodník/prodejce NETELLER), nejprve se u nich poraďte, protože mohou mít problémy se skladem nebo doručením. Registrovaný prodejce Vám obvykle nabídne vrácení peněz nebo alternativu položky, kterou jste si objednali.
Kontaktní údaje obchodníka by měly být viditelné na jeho webových stránkách nebo ve Vaší objednávce. Když je budete kontaktovat, nezapomeňte jim poskytnout podrobnosti o Vaší transakci, aby mohli záležitost rychleji vyřešit.
Pokud nedosáhnete dohody nebo obchodník nereaguje, kontaktujte podporu prostřednictvím jednoho z dostupných kanálů a mějte připravené ID transakce. Poradí Vám, jaké další kroky budete muset podniknout a v případě potřeby také kontaktují obchodníka Vaším jménem.
Poslal jsem peníze na e-mailovou adresu a prodejce nereaguje, co mám dělat?
Pokud jste zaplatili jinému majiteli osobního účtu, měli byste jej kontaktovat přímo a pokusit se s ním záležitost vyřešit. Takové transakce jsou převody mezi účty NETELLER a jsou určeny pouze pro osobní použití (nikoli obchodní transakce). Převody jiným uživatelům NETELLER jsou konečné a nevratné a NETELLER nemůže být součástí sporů o nedodané zboží/služby, zaplacené převodem mezi účty NETELLER. Další informace naleznete v našich Zásadách a podmínkách.
Poznámka: Buďte velmi opatrní při posílání peněz cizím lidem! Dávejte pozor na podivné e-mailové domény, nedostatek komunikace nebo komunikace prostřednictvím nedůvěryhodných médií nebo žádostí o další platby po provedení první platby.
Zaplatil jsem předplacenou kartou Net+, ale objednávku jsem neobdržel. Co mám dělat?
Pokud jste si něco zakoupili a chcete zrušit svou transakci nebo získat vrácení peněz, měli byste kontaktovat přímo obchodníka/prodejce a požádat ho o zaslání refundace na Vaši kartu Net+.
Net+ Prepaid Mastercard® je k dispozici pouze obyvatelům autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.
Co je podvod s autorizovanými platbami push (APP)? (Spojené království)
K podvodům s autorizovanými platbami push (APP) dochází, když podvodník oklame oběť, aby ochotně převedla peníze z jejího vlastního bankovního účtu na účet ovládaný podvodníkem. Tento typ podvodu často zahrnuje taktiku sociálního inženýrství jako je vydávání se za banku nebo jiné důvěryhodné organizace.
Jak dochází k podvodům s APP?
K podvodům s aplikacemi obvykle dochází prostřednictvím metod, jako jsou phishingové e-maily, telefonní hovory nebo textové zprávy, kde se podvodník vydává za legitimní organizaci. Mohou tvrdit, že je s Vaším účtem naléhavý problém a požádat Vás o převod peněz na „bezpečný“ účet, který ve skutečnosti ovládá podvodník.
Co dělá Paysafe, aby mě chránil před podvody s APP?
- Při provádění určitých plateb si v aplikaci můžete všimnout varování. Ty Vás mají upozornit na potenciální podvody
- Často sdílíme aktualizace o nových trendech podvodů, abychom Vás informovali o tom, na co si dát pozor
- Bezpečnost Vašeho účtu bere NETELLER velmi vážně. Pokud NETELLER zjistí podezřelé platby nebo možné známky podvodu, budou Vás o tom informovat.
Jak se mohu chránit před podvody s aplikací APP?
Abyste se ochránili před podvody s APP, vždy ověřte totožnost osoby nebo organizace, které převádíte peníze. Buďte podezřívaví k neočekávaným žádostem o platbu, zejména pokud tvrdí, že jsou naléhavé. Používejte známé kontaktní údaje k potvrzení požadavků a vyhněte se klikání na odkazy nebo sdílení osobních údajů v reakci na nevyžádanou komunikaci.
Co mám dělat, když se stanu obětí podvodu s aplikací APP?
Pokud máte pocit, že jste se stali obětí podvodu s aplikací APP, okamžitě se obraťte na tým zákaznických služeb.
Mám nárok na vrácení peněz, pokud jsem se stal obětí podvodu s aplikací APP?
O refundaci budete moci požádat, pokud byla platba provedena pomocí Faster Payments Scheme a CHAPS ve Spojeném království a byla odeslána na příslušný platební účet ve Spojeném království.
Může mi Paysafe odmítnout vrátit peníze za podvod s aplikací?
Každý nárok bude posouzen případ od případu na základě Vámi předložených důkazů a důkazů shromážděných společností Paysafe během období šetření. Některé platby jsou také vyloučeny:
- Podvod první strany
- Hrubá nedbalost
- Mezinárodní platby
- Podvodné platby pomocí šeků a hotovosti
- Platby provedené na účet, který ovládáte nebo platby, které nejsou Vámi autorizovány („neautorizované platby“).
- Civilní spory
- Platby odeslané nebo přijaté družstevními záložnami, městskými bankami a národními spořitelnami
- Nároky podané před 7. říjnem 2024 nebo nároky podané více než 13 měsíců po poslední platbě podvodné straně
NETELLER při posuzování, zda jste jednali nedbale, zohlední i jakékoli okolnosti nebo zranitelnosti, které mohly ovlivnit vaše chování.
Co mohu dělat, když mi Paysafe odmítne vrátit peníze za podvod s APP?
Pokud byl Váš nárok zamítnut, můžete rozhodnutí napadnout prostřednictvím oficiálního postupu pro stížnosti. Pokud stále nejste spokojeni, doporučujeme, abyste postoupili stížnost úřadu finančního ombudsmana, který případ přezkoumá a učiní nezávislé rozhodnutí o tom, zda byste měli obdržet náhradu.
Jaké jsou lhůty pro podání reklamace u Paysafe?
Požadavek se vztahuje pouze na platby provedené 7. října 2024 nebo později. Nárok musíte vznést do 13 měsíců od poslední platby provedené podvodné straně jako součást podvodu.
Existuje nějaký limit na částku, kterou Paysafe vrátí?
Můžete si nárokovat až 85 000 GBP. Pokud ale nejste podle britských pravidel považováni za zranitelného zákazníka, může být Váš nárok omezen na částky nad 100 GBP.
Co dělat, pokud došlo k neoprávněné transakci s mou Net+ Prepaid Mastercard®?
Tento článek platí konkrétně pro Net+ Prepaid Mastercard® nabízené v Evropském hospodářském prostoru (EHP) a Spojeném království. Dotazy týkající se Net+ Virtual Mastercard® nabízené v Brazílii naleznete v příslušné sekci.
S mou kartou Net+ byla provedena neautorizovaná transakce.
Pokud zjistíte jakékoli neautorizované transakce provedené Vaší Net+ Prepaid Mastercard®, kontaktujte podporu NETELLER. Ohledně této transakce musíte také kontaktovat obchodníka. To by obchodníkovi umožnilo opravit případné chyby nebo případně vrátit peníze.
V případě, že obchodník nespolupracuje, provádí neautorizované transakce nebo pokud došlo k jakémukoli druhu podvodu, okamžitě NETELLER kontaktujte.Jakmile bude transakce dokončena, zahájíme proces řešení sporu.
Mějte prosím na paměti, že všechny čekající transakce musí být buď přijaty nebo odmítnuty, než bude možné podniknout jakékoli kroky.
Jak mohu provést zpětné zúčtování?
Pokud jste provedli nákup a chtěli byste zrušit transakci nebo získat vrácení peněz, musíte kontaktovat obchodníka, u kterého jste transakci provedli. Můžete požádat obchodníka, aby Vám vrátil peníze zpět na Vaši kartu. Pokud obchodník odmítne vrátit peníze, kontaktujte NETELLER.
Jak nahlásím podezřelou aktivitu?
Jakmile si všimnete něčeho neobvyklého (např. podezřelé přihlášení nebo nerozpoznaná platba), měli byste to NETELLERu okamžitě nahlásit. Níže naleznete několik typů podvodných aktivit a jak v takových případech postupovat.
Neautorizované transakce na Vašem účtu
Pokud máte podezření, že platba byla provedena z Vašeho účtu bez Vašeho svolení, kontakujte podporu NETELLER. Budete muset uvést svá jména, registrovanou e-mailovou adresu, ID transakce, důvod sporu a jakékoli další komentáře, které chcete přidat.
Hlášení můžete také podat přímo ze svého účtu:
- Navštivte sekci Kontaktujte nás a klikněte na Kontaktujte nás
- V části Napište nám vyberte kategorii Zabezpečení
- V poli ‚Mám problém s‘ vyberte ‚Chci zpochybnit transakci‘
- Popište problém a uveďte co nejvíce podrobností – ID transakce, datum a čas, podrobnosti o příjemci a cokoli dalšího, co považujete za relevantní
Platby obchodníkům
Pokud byla Vaší předplacenou kartou Net+ provedena podezřelá platba, pamatujte, že pokud jste provedli platbu na offline POS terminálu (například v letadle nebo na čerpací stanici), může trvat několik dní nebo týdnů, než se transakce zobrazí ve Vaší historii. Jména některých obchodníků se také mohou lišit od jejich skutečné značky, pro jistotu si to ještě jednou ověřte přes Google.
U plateb z Vašeho účtu mějte na paměti, že:
- Pokud jste dříve poskytli údaje o své kartě/účtu, mohly být uloženy a znovu použity pro opakované platby nebo v případě chyby na straně obchodníka. Chcete-li problém vyřešit, kontaktujte obchodníka.
Mějte na paměti, že je rozdíl mezi neautorizovanou transakcí (platba uskutečněná z Vašeho účtu bez Vašeho vědomí a/nebo svolení) a platbou, na kterou jste zapomněli nebo jste ji provedli nesprávné osobě, ale kterou jste si sami autorizovali.
Neoprávněné přihlášení nebo pokus o přihlášení
Pokud takovou aktivitu na svém účtu zaznamenáte, okamžitě kontaktujte NETELLER prostřednictvím jednoho z dostupných kanálů podpory. Mezitím si změňte heslo a Secure ID (dostupné pouze přes webový prohlížeč), pokud máte přístup ke svému účtu. Tato funkce momentálně není v mobilní aplikaci dostupná. Místo toho se přihlaste ke svému účtu z webového prohlížeče. Pokud ne, pomůže Vám NETELLER aktualizovat Vaše přihlašovací údaje a zabezpečit Váš účet.
Podezřelý e-mail od NETELLER
Někdy můžete obdržet komunikaci prostřednictvím e-mailu, aplikace What’s App nebo sociálních sítí, která tvrdí, že pochází od společnosti NETELLER. Pokud si nejste jistí, že je zpráva pravá, stáhněte ji a odešlete nebo přepošlete prostřednictvím emailu. Poté vyčkejte na odpověď od týmu NETELLER.
Cílem je prověřit takové žádosti co nejrychleji, ale někdy může trvat 24–48 hodin, než odpoví.
Net+ Prepaid Mastercard® je k dispozici pouze obyvatelům autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.
Mohu zrušit transakci převodu peněz?
Převody peněz NETELLER jsou okamžité a jakmile jsou přijaty, jsou nevratné. V některých případech však stále můžete zrušit převod peněz NETELLER, pokud je stále nevyřízen, když:
- zadali jste neplatnou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo příjemce
- příjemce ještě nemá účet NETELLER. V takovém případě jim do 14 dnů přijde e-mailem výzva k registraci a získání peněz
- účet příjemce je omezen např. z důvodu překročení transakčních limitů atp.
Pro zrušení jednoduše vyberte čekající transakci a klikněte na Zrušit .
Jakmile je transakce zrušena, prostředky se okamžitě vrátí na Váš disponibilní zůstatek.
Byl jsem podveden. Jak mohu zrušit svou transakci?
Pokud již byla transakce zpracována, nelze ji zrušit ani vrátit/odvolat. Chcete-li případ projednat, kontaktujte příjemce.
Protože převody peněz NETELLER jsou konečné a nevratné, ujistěte se, že posíláte prostředky lidem, které znáte a kterým důvěřujete!
Podpora
Podpora pro Vaše potřeby
NETLLER vytvořil program podpory zákazníků, který je navržen tak, aby nabízel další pomoc, kdykoli ji budete potřebovat. Bez ohledu na Vaši situaci Vám pomohou cítit se pohodlně a mít vše pod kontrolou.
Do programu se můžete kdykoli zapojit podle následujících kroků:
- Přihlaste se ke svému účtu prostřednictvím webového prohlížeče.
- Přejděte do sekce Nastavení > Osobní údaje > Další podpůrný program > Upravit.
- Vyberte všechny možnosti, které nejlépe popisují Vaši aktuální situaci.
- Můžete je také přímo kontaktovat a prodiskutovat, jak mohou podporu přizpůsobit tak, aby co nejlépe odpovídala Vašim potřebám.
Promluvte si s nimi
Pokud něco ovlivňuje Vaši schopnost spravovat svůj účet nebo finance, řekněte nám o tom! To může zahrnovat:
- fyzické poškození, jako je ztráta sluchu nebo zraku;
- potíže s komunikací;
- problémy s duševním zdravím;
- náhlé změny vašeho finančního prostředí, jako je ztráta zaměstnání;
- jakýkoli jiný problém, který ovlivňuje způsob, jakým spravujete své finance.
Můžete se rozhodnout, zda se zapíšete nebo ne; můžete se kdykoli přihlásit a odhlásit ze svého účtu nebo nás kontaktujte prostřednictvím kanálu na konci článku.
Jak vás podporujeme
Řekni nám to jednou
Když nám sdělíte své konkrétní okolnosti, zástupce k vašemu účtu přidá poznámku. Tato poznámka nám pomůže vám co nejlépe pomoci a zajistí, že nám nebudete muset dvakrát říkat o jakýchkoli potížích, které zažíváte – ať už dočasné nebo celoživotní.
Můžeme to udělat takto:
- přizpůsobení naší komunikace vašim potřebám, například pomalejší telefonování, opětovné zasílání důležitých informací prostřednictvím e-mailu nebo poskytování písemných shrnutí pro srozumitelnost;
- zeptat se vás na preferovaný způsob komunikace a poté vás kontaktovat způsobem, který vám nejlépe vyhovuje – prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu;
- přizpůsobení naší podpory vašim jedinečným potřebám, například práce s jednotlivci s plnou mocí (POA), pečovatelem nebo jiným způsobem přizpůsobení vašim konkrétním okolnostem;
- odkážeme vás na externí organizace pro podporu s problémy mimo náš rozsah.
Co nemůžeme:
- nabízet poradenství ve zdravotních, lékařských, právních a nefinančních záležitostech;
- nabízet finanční poradenství v záležitostech, které nesouvisejí s našimi produkty a službami;
- provádět transakce vaším jménem, pokud to nepovolíte vy nebo plná moc;
- přeskočit všechny ověřovací procesy potřebné k potvrzení vaší identity a/nebo adresy;
- dělat výjimky z našich zásad, pokud to zásady výslovně nepovolují;
- pomáhat s osobními vztahy;
- nabízet výhody, na které ostatní v podobné situaci nemají nárok.
Jak Neteller nakládá s vašimi údaji
Když o vás zpracovávájí informace za tímto účelem, vždy nejprve požádájí o váš souhlas. Vše, co sdílíte, je důvěrné a bude použito pouze k tomu, aby vám poskytli přizpůsobenou podporu.
Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat:
- přímo z vašeho účtu (Nastavení > Osobní údaje > Další program podpory), popř
- tím, že nás budete kontaktovat preferovaným způsobem.
Jsme povinni uchovávat vaše údaje po určitou dobu, abychom splnili naše zákonné povinnosti, ale nebojte se! Vaše údaje jsou bezpečně uloženy a jakmile je z právních důvodů nebudeme muset uchovávat, budou z našich systémů odstraněny.
Další informace o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje a jak můžete uplatnit svá práva týkající se údajů, naleznete v Oznámení o ochraně osobních údajů .
Které organizace pomáhají zranitelným zákazníkům?
Členové zákaznické podpory NETELLER jsou vyškoleni, aby pomáhali zranitelným zákazníkům tím, že s nimi zachází opatrně a s respektem. Rozsah specializované podpory je však omezený, některé z Vašich potřeb mohou vyžadovat odbornou podporu organizací třetích stran.
V případě čehokoli mimo rozsah NETELLERu Vás mohou externě odkázat na profesní organizace nebo na specializované charitativní organizace.
Sestavili jsme také seznam kontaktních údajů pro některé organizace, které mohou být užitečné.
Níže uvedené informace se týkají pouze Spojeného království a Irska. Pokud sídlíte jinde, obraťte se na své místní organizace a zjistěte, které nejlépe vyhovují Vašim potřebám.
Situace | Kontaktní údaje |
Stavy duševního zdraví, včetně deprese a úzkosti | Mysl: mind.org.uk ; [email protected] Samaritáni: samaritans.org ; [email protected] ; selfhelp.samaritans.org Mental Health Irsko: mentalhealthireland.ie ; [email protected] |
Závislost na hazardních hrách | Anonymní hráči: www.gamblersanonymous.org GamCare: www.gamcare.org.uk Gambling Therapy: www.gamblingtherapy.org |
Sluchové postižení | Královský národní institut pro neslyšící (RNID): rnid.org.uk ; [email protected] Irská společnost neslyšících: irishdeafsociety.ie |
Zrakové postižení | Královský národní institut nevidomých (RNIB): rnib.org.uk Národní rada pro nevidomé Irska (NCBI): ncbi.ie |
Závažná dlouhodobá onemocnění a tělesná postižení | Macmillan: macmillan.org.uk The People Hub: peoplehub.org.uk ; [email protected] Rozsah: scope.org.uk ; [email protected] |
Společenská izolace | Britský červený kříž: redcross.org.uk/get-help/get-help-with-loneliness WaveLength: wavelength.org.uk ; [email protected] |
Řekněte si o pomoc:
- přihlaste se ke svému účtu prostřednictvím webového prohlížeče, přejděte do Nastavení > Osobní údaje > Další program podpory > Upravit a vyberte všechny platné možnosti, popř.
- kontaktujte NETELLER prostřednictvím dostupného kanálu podpory
Jak zabránit podvodům?
NETELLER zpracovává platby s maximálním zabezpečením, ale i vy sami můžete udělat mnoho pro to, aby váš účet zůstal v bezpečí. Podívejte se na naše tipy níže:
- Udržujte své finanční údaje v bezpečí a nikdy je nesdílejte s třetími stranami
- Nikdy nesdílejte své zabezpečené ID, hesla ani jednorázové přístupové kódy
- Pravidelně měňte své přihlašovací údaje
- Pro každý ze svých účtů použijte jedinečné uživatelské jméno a heslo
- Neklikejte na odkazy nebo přílohy v podezřelých e-mailech nebo příspěvcích na sociálních sítích. Pro přihlášení ke svým účtům vždy přistupujte přímo na webové stránky
- Při přístupu k citlivým informacím nepoužívejte veřejné Wi-Fi sítě
- Neukládejte na svých zařízeních žádné osobní údaje, finanční údaje ani hesla
- Odolejte jakémukoli tlaku, abyste okamžitě jednali
Využijte standardní bezpečnostní funkce NETELLER
Ujistěte se, že jste zaregistrovali a ověřili své mobilní telefonní číslo u NETELLER, abyste mohli bezpečně přijímat ověřovací kódy prostřednictvím SMS.
Nakupujte od renomovaných firem
Začněte tím, že zkontrolujete, zda společnost fyzicky existuje. Mají adresu a kontaktní číslo? Uvádějí jasně své zásady ochrany osobních údajů a vracení zboží? Použijte internet k prověření společnosti. Před zaplacením pomocí účtu NETELLER si přečtěte stránky s recenzemi a proveďte průzkum.
Buďte podezřívaví k nabídkám, které zní příliš dobře než aby to byla pravda.
Pokud jste si jisti, že stránka, na které nakupujete, je pravá, zvolte bezpečný způsob platby, který nepředává Vaše finanční údaje obchodníkovi.
Pečlivě střežte své osobní údaje
Pokud obdržíte hovor nebo e-mail od někoho, kdo Vás žádá o určité informace, nebojte se zeptat, komu odpovídáte a proč chce informace, o které požádal.
Udržujte svá zařízení aktuální
- Ujistěte se, že Váš počítač má antivirový a antispywarový software a pravidelně jej aktualizujte.
- Nainstalujte si do počítače software osobní brány firewall, abyste mohli detekovat a blokovat neoprávněná internetová připojení, která by mohla ohrozit jeho bezpečnost.
- Nainstalujte nejnovější aktualizace pro Váš webový prohlížeč a operační systém, který používáte k připojení k internetu.
Poznámka : NETELLER Vás nikdy nebude žádat o Vaše heslo nebo Secure ID. Každý, kdo Vás žádá o takové informace, pouze předstírá, že je NETELLER.
Jak mohu používat funkci blokování hazardních her?
Funkce blokování hazardních her je volitelný nástroj, který můžete na svůj účet použít podle svého uvážení. Chcete-li si o tom nejprve s někým promluvit, použijte jeden z kontaktních kanálů a zákaznická podpora NETELLER Vás celým procesem provede.
Funkce blokace hazardu vám umožní omezit, jak můžete prostředky na účtu NETELLER používat na hazardní hry. Jakmile ji aktivujete, všechny transakce provedené prostřednictvím Vaší peněženky NETELLER obchodníkům s hazardními hrami budou zablokovány.
Jak aktivovat blok hazardu?
Chcete-li tuto funkci zapnout, jednoduše se přihlaste ke svému účtu a přejděte do sekce Nastavení > Ověření a funkce > Kontrola výdajů. To je k dispozici jak na webu, tak v mobilní aplikaci.
Stejný postup platí, pokud chcete blokování deaktivovat.
Můžete také kontaktovat zákaznickou podporu a aktivovat Vám ji.
Které transakce budou blokovány?
Jakmile aktivujete blok hazardních her, budou odmítnuty všechny transakce kategorizované podle kódu kategorie obchodníka s hazardními hrami (MCC).
To zahrnuje následující:
- platby na webových stránkách s hazardními hrami pomocí zůstatku na vašem účtu
- platby provedené kartou Net+ Prepaid Mastercard®
Které transakce jsou vyloučeny z hazardního bloku?
Pokud si tuto funkci aktivujete, budete i nadále moci vkládat pomocí kreditní/debetní karty za účelem použití hazardních her.
Nebudeme také blokovat platby od obchodníků s hazardními hrami na Váš účet NETELLER ani žádné opakované platby nebo předplatné, které jste dříve nastavili.
Existuje ochranná lhůta?
Ano, je zavedena 48hodinová ochranná lhůta. To znamená, že pokud jste blokování hazardních her aktivovali a vypnuli, bude účinně zrušeno až po uplynutí 48 hodin.
Tento čas máte na rozmyšlenou, zda je pro Vás návrat k hazardu tou správnou akcí. Pokud změníte názor, můžete blok kdykoli znovu aktivovat.
Zbývající čas do konce ochranné lhůty uvidíte na svém účtu – po jeho uplynutí budete moci platit vybraným obchodníkům s hazardními hrami.
Kde mohu najít pomoc, pokud mám problém s hazardním hraním?
NETELLER podpora je omezena na služby, které poskytují jako finanční poskytovatel. I když Vám blok hazardu může pomoci na Vaší cestě, naše rada je vyhledat odbornou pomoc prostřednictvím Anonymních hráčů nebo jiných místních center podpory.
Obdržel jsem e-mail od společnosti NETELLER ohledně převodu peněz. Je to legitimní e-mail?
Pokud si nejste jisti, zda je tento e-mail legitimní, přihlaste se prosím ke svému účtu NETELLER a zobrazte svůj zůstatek. Pokud se jedná o legitimní převod, prostředky již byly vloženy na Váš účet.
Pokud nejste členem, můžete se zaregistrovat k účtu NETELLER pomocí stejné e-mailové adresy a prostředky budou okamžitě připsány na Váš nový účet.
Nikdy prosím neuvádějte žádné podrobnosti o svém osobním účtu ani neklikejte na žádné odkazy, pokud si nejste jisti jejich legitimitou.
Co mám dělat, když dostanu podezřele vypadající e-mail od NETELLER?
- Neprofesionální e-maily s gramatickými nebo pravopisnými chybami
- Nabídka peněz zdarma, kdy od Vás nic nevyžadují
- Odkazy, které vypadají jako platné, ale přesměrují Vás na falešnou adresu. Neklikejte na žádné odkazy, které vypadají podezřele
- E-maily požadující sdílení Vašeho zabezpečeného ID nebo hesla
Co mám dělat, pokud byl můj účet napaden?
Pokud máte důvody se domnívat, že Váš účet NETELLER byl kompromitován, postupujte podle následujících kroků:
- Okamžitě kontaktujte NETELLER prostřednictvím jednoho z kontaktních kanálů
- Pokud máte přístup ke svému účtu, přihlaste se přes web a změňte své přihlašovací údaje (heslo, Secure ID). Aktualizujte všechny své přihlašovací údaje pro další účty, kde možná používáte stejné uživatelské jméno/e-mailovou adresu a heslo
- Pokud máte Net+ Prepaid Mastercard®, uzamkněte ji v sekci karet ve svém účtu
- Pokud si myslíte, že podvodníci získali přístup k Vašemu zařízení (zařízením), odpojte se od internetu a odeberte veškerý software pro vzdálený přístup, který máte
- Nahlaste podvod místním orgánům činným v trestním řízení nebo policii. Pokud sídlíte ve Spojeném království, můžete podvody nahlásit společnosti Action Fraud UK. Pokud sídlíte mimo Spojené království, nahlaste se útvaru pro počítačovou kriminalitu policie.
Pokud byla e-mailová adresa registrovaná u Vašeho účtu NETELLER prolomena, okamžitě ji změňte za novou v sekci Nastavení > Osobní údaje (dostupné pouze na webu).
Převzetí účtu se může stát komukoli a jakýkoli typ online účtu může být napaden podvodníky. V mnoha případech budou zločinci používat falešná telefonní čísla a vystupovat jako agenti zákaznické podpory, aby Vás oklamali, abyste jim poskytli Vaše citlivá data, která později použijí k převzetí Vašeho účtu.
Poznámka : NETELLER Vás nikdy nebude muset žádat o Vaše heslo nebo Secure ID! Každý, kdo Vás žádá o tyto informace, předstírá, že je NETELLER.
Podvodníci Vás také mohou požádat, abyste si stáhli software nebo jim udělili oprávnění k přístupu k Vašemu zařízení, aby „vyřešili problém“, když místo toho získají přístup k Vašim informacím a ukradnou Vaše hesla na pozadí. Mohou dokonce nahrát viry nebo malware do Vašeho zařízení, aby mohli sledovat Vaše stisknutí kláves a sledovat Vaše online pohyby.
Jak NETELLER chrání moje data?
Všechny účty NETELLER jsou chráněny dvoufaktorovou autentizací, která pomáhá udržet Váš účet v bezpečí.
Přihlašovací údaje k Vašemu účtu, osobní údaje a podrobnosti o transakcích jsou také uchovávány v bezpečí pomocí technologie Secure Socket Layer (SSL) s vysoce bezpečným 128bitovým šifrováním, certifikovaným společností VeriSign.
Pokud používáte kartu Net+ Prepaid Mastercard®, máte k dispozici bezpečnostní funkci 3D Secure, která ověřuje vybrané online platby a pomáhá chránit Vaše peníze.
Chraňte se!
I když má NETELLER mnoho systémů pro ochranu Vašeho účtu, záleží také na Vašich vlastních akcích. Následující tipy Vám pomohou udržet Váš účet v bezpečí a mimo dosah podvodníků:
- Udržujte všechny své osobní a finanční údaje v bezpečí a nikdy je nesdílejte s třetími stranami
- Nikdy nesdílejte své zabezpečené ID, hesla ani jednorázové přístupové kódy
- Nastavte silná, jedinečná hesla a pravidelně je měňte
- Pro každý ze svých účtů použijte jedinečné uživatelské jméno a heslo
- Vždy si zkontrolujte, komu peníze posíláte
- Odolejte jakémukoli tlaku, abyste okamžitě jednali
- Buďte podezřívaví k nabídkám, které se zdají být příliš dobré na to, aby byly pravdivé
- Neklikejte na podezřelé odkazy nebo přílohy v e-mailech. Pro přihlášení ke svým účtům vždy přistupujte přímo na webové stránky
- Aktualizujte svá zařízení pomocí nejnovější brány firewall a antivirového softwaru
- Při přístupu k citlivým informacím nepoužívejte veřejné Wi-Fi sítě
Net+ Prepaid Mastercard® je k dispozici pouze obyvatelům autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.
Jak jsou moje elektronické peníze chráněny?
Jak jsou moje elektronické peníze chráněny?
Elektronické peníze, které máte na účtu jsou kryty penězi, které jsou drženy na samostatném bankovním účtu nebo jsou kryty zárukou nebo pojistnou smlouvou, kterou může NETELLER mít.
Peníze na samostatném účtu jsou k dispozici pouze pro účely vrácení peněz, kdykoli o to požádáte. To se liší od bank, které mohou používat prostředky, které pro Vás drží k různým účelům. Když drží NETELLER peníze odděleně pro účely ochrany, nejsou obecně dostupné věřitelům, bance ani žádné jiné třetí straně. To znamená, že kdykoli NETELLER požádáte o vrácení Vašich elektronických peněz, budou tyto peníze k dispozici.
Tato ochrana je i nadále v platnosti v případě, že se podnikání NETELLERu dostane do potíží, protože tyto peníze (včetně výnosů z jakékoli záruky nebo pojistky, kterou mohou mít) budou nadále drženy bankou na samostatném bankovním účtu a budou Vám k dispozici. Tyto prostředky nebudou obecně dostupné věřitelům ani jiným třetím stranám, ale pokud by se NETELLER dostal do platební neschopnosti, část prostředků může být použita na úhradu odměny správce a dalších nákladů souvisejících s insolvenčním procesem. V takovém případě mohou být celkové finanční prostředky dostupné všem zákazníkům NETELLER sníženy o částku splatnou správci.
Jak se zabezpečení liší od ochrany FSCS?
Banky používají jiné prostředky k ochraně finančních prostředků svých zákazníků než instituce elektronických peněz, jako je NETELLER. Podílejí se na kompenzačním schématu finančních služeb (FSCS) – zatímco NETELLER nikoli. FSCS funguje jako pojistka pro peníze držené na účtech banky, stavební spořitelny nebo družstevní záložny, kde se banka, stavební spořitelna nebo družstevní záložna dostane do potíží. Podle FSCS má jednotlivec nárok na maximálně 85 000 GBP na oprávněnou osobu, banku, stavební spořitelnu nebo družstevní záložnu nebo až 170 000 GBP na společné účty. Správce by navíc žádný z těchto prostředků nemohl použít.
Když si u NETELLER necháte peníze, jsou chráněny namísto ochrany FSCS (někdy nazývané „ochrana vkladů“). V důsledku toho může trvat déle, než Vám budou Vaše prostředky vráceny, pokud jsou drženy u NETELLER ve srovnání s bankou a jak je uvedeno výše, z Vašich prostředků by mohly být odečteny určité náklady.
Platí pouze pro zákazníky obsluhované společností Paysafe Financial Services Limited.
Můj účet byl přihlášen z nového zařízení, ale nebyl jsem to já. Co mám dělat?
Pokud jste obdrželi e-mail, že bylo zjištěno nové přihlášení k Vašemu účtu NETELLER, ale nebyli jste to Vy, okamžitě si změňte svůj přihlašovací e-mail* a heslo a kontaktujte zákaznickou podporu NETELLER.
Šance, že se tak stane jsou však mizivé. NETELLER používá sofistikované nástroje pro hodnocení a ochranu proti podvodům, aby zajistil, že Váš účet zůstane v bezpečí. Také monitorují a ověřujeí transakce a aktivitu účtu. Pokud zjistí něco neobvyklého, budou Vás rychle informovat nebo v extrémním případě dočasně omezí Váš účet zatímco budou dále prošetřovat.
Můžete pomoci tím, že budete hlídat svůj účet a budete si dávat pozor na cokoli neobvyklého. Měli byste se také ujistit, že jste zvolili silné heslo, které nelze snadno uhodnout a nikomu ho nesdělujte.
*Aktualizace e-mailových adres aktuálně nejsou v mobilní aplikaci dostupné. Místo toho se přihlaste ke svému účtu z webového prohlížeče.
Jaké dokumenty potřebuji k použití plné moci?
Pokud Vám jiný uživatel NETELLER udělil plnou moc, měli byste NETELLERu poskytnout následující dokumenty pro správu jeho účtu:
- kopii Vašeho osobního identifikačního dokladu
- kopii osobního identifikačního dokladu majitele účtu
- kopii dokumentu Plná moc potvrzující Vaše práva
V závislosti na případu může NETELLER také požadovat kopii Vašeho bankovního výpisu.
Všechny dokumenty musí být platné a jasně čitelné. Výpis z účtu by měl být vystaven během posledních 90 dnů.
Co je plná moc?
Chápeme, že používání produktů a služeb NETELLER může být pro některé obtížné. To může být případ, kdy je někdo postižen tělesným nebo kognitivním postižením, problémy s duševním zdravím, závislostí nebo nízkou úrovní gramotnosti, počítání, jazyka nebo digitálních dovedností.
Prostřednictvím dokumentu o plné moci mohou zákazníci určit osobu nebo subjekt, který bude jednat jejich jménem při správě jejich finančních záležitostí. Dokument musí specifikovat, jaké pravomoci jsou určené osobě uděleny, a kdy přesně tyto pravomoci nabývají účinnosti.
Pokud si nejste jisti jaké kroky musíte provést, kontaktujte NETELLER prostřednictvím jednoho z dostupných kanálů. Cílem je poskytnout Vám stejnou úroveň podpory jako vlastním zákazníkům NETELLERu.
Co se stane s účtem NETELLER pokud vlastník účtu zemře?
Řešení finančních záležitostí může být náročné, když ztratíte někoho blízkého. I NETELLER Vás v této těžké době podpoří.
Pokud si nejste jisti, jaké kroky byste měli podniknout, podívejte se na níže uvedený seznam, který jsme sestavili z několika veřejně dostupných zdrojů. Upozorňujeme, že se v žádném případě nejedná o právní poradenství a měli byste se obrátit na profesionálního poradce, který vám s tímto procesem pomůže.
- Nejprve je potřeba nahlásit úmrtí na nejbližším matričním úřadě. Lhůty pro nahlášení se mohou v jednotlivých zemích lišit, proto doporučujeme se obrátit na místní úřad.
- Matriční úřad následně vystaví úmrtní list, se kterým můžete vyřídit záležitosti zesnulého.
- Kontaktujte NETELLER prostřednictvím dostupných kanálů podpory a odešlete potřebné dokumenty k uvolnění prostředků majitele účtu.
Jakmile obdrží Vaše dokumenty, uzavřou účet a vrátí zbývající zůstatek. Aby chránili soukromí svých zákazníků, nezveřejní žádné osobní údaje ani neprovedou žádné akce s účtem a zůstatkem, dokud nebudou moci ověřit, že jednáte jménem zesnulé osoby.
Jaké podrobnosti musím poskytnout?
Jakmile budete NETELLER kontaktovat, buďte připraveni poskytnout následující:
1. Údaje o zesnulé osobě
- celá jména
- datum narození
- e-mailovou adresu a telefonní číslo spojené s účtem
2. Vaše údaje
- celá jména
- e-mailovou adresu nebo telefonní číslo
3. Dokumenty pro ověření, že můžete jednat jménem zesnulé osoby
- Váš průkaz totožnosti/pas
- kopie úmrtního listu nebo rovnocenného dokumentu ve Vaší zemi
- kopie oficiálního dokumentu potvrzujícího Vaše práva dědice, jako je plná moc nebo jiný dokument podepsaný notářem
- (pouze v některých případech) kopii Vašeho bankovního výpisu
Vrácení peněz se řeší individuálně podle konkrétní situace. Jakmile poskytnete všechny požadované podrobnosti, zákaznická podpora s Vámi zůstane v kontaktu a sdělí Vám všechny podrobnosti.
Pokud měl majitel účtu u NETELLER krypto aktiva, budou převedena na měnu fiat a vrácena se zbytkem případného zůstatku.
Co se stane s mým účtem, když zemřu?
Jakmile Váš zástupce oznámí Vaší smrti NETELLERu, co nejdříve bude pozastavena veškerá aktivita na Vašem účtu. Zajistí potřebnou podporu pro Vašeho zástupce a zároveň se postarají, aby při plnění jeho pokynů postupovali v souladu se zákonem.
Promluvte si s NETELLER o závislosti
Obtížné situace mohou ztížit správu Vašeho účtu nebo financí.. Pomohou Vám.
Pokud se potýkáte se závislostí na hazardních hrách, drogami či alkoholem, řekněte NETELLERu, jak Vám může pomoci:
- přihlaste se ke svému účtu prostřednictvím webového prohlížeče, přejděte do Nastavení > Osobní údaje > Další program podpory > Upravit a vyberte všechny platné možnosti, popř.
- kontaktujte NETELLER prostřednictvím dostupného kanálu zákaznické podpory.
Tyto informace použijí ke změně způsobu, jakým Vás podporují, včetně:
- zapnutí funkce blokování hazardních her Vaším jménem
- mluvit o limitech výdajů a aplikacích pro kontrolu výdajů
- poskytování informací o možnostech svépomoci, sebevyloučení a blokovacím softwaru
- odkazem na důvěryhodné externí charitativní organizace a organizace pro specializovanou podporu
Podrobnosti, které sdílíte budou přidány jako poznámka k Vašemu účtu, aby Vám mohli nabídnout nejlepší podporu pro Vaši situaci. Nikdy nebudou sdílet Vaše informace mimo společnost NETELLER, pokud to nevyžaduje zákon. Před provedením jakýchkoli změn ve způsobu, jakým vás podporují, Vás vždy požádají o souhlas, pokud nebudeme přesvědčeni, že je to nezbytné pro Vaše zdraví.
Promluvte si s NETELLER o Vašich speciálních potřebách
Obtížné situace mohou ztížit správu Vašeho účtu nebo financí. Pomohou Vám.
Všechna digitální rozhraní NETELLERu se řídí univerzálními principy designu, díky čemuž je může používat nejširší okruh lidí.
Pokud máte konkrétní požadavky na přístupnost, řekněte, jak Vám mohou pomoci:
- přihlaste se ke svému účtu prostřednictvím webového prohlížeče, přejděte do Nastavení > Osobní údaje > Další program podpory > Upravit a vyberte všechny platné možnosti, popř.
- kontaktujte NETELLER prostřednictvím dostupného kanálu zákaznické podpory
Tyto informace použijí, aby zjistili, zda Vám mohou s něčím pomoci, včetně:
- změna způsobu, jakým Vás kontaktují
- přizpůsobení komunikace Vašim konkrétním potřebám
- s odkazem na externí charitativní organizace a organizace, které mohou poskytnout odbornou podporu
Podrobnosti, které sdílíte budou přidány jako poznámka k Vašemu účtu, aby Vám mohli nabídnout nejlepší podporu pro Vaši situaci. Nikdy nebudou sdílet Vaše informace mimo společnost NETELLER, pokud to nevyžaduje zákon. Před provedením jakýchkoli změn ve způsobu, jakým Vás podporují, Vás vždy požádají o souhlas, pokud nebudou přesvědčeni, že je to nezbytné pro Vaše zdraví.
Promluvte si s NETELLER o svém duševním zdraví
Může být užitečné, když NETELLERU sdělíte, zda procházíte obtížnou situací, která ovlivňuje Vaši schopnost komunikace, jak spravujete svůj účet nebo zda někdo jiný pomáhá s Vašimi financemi.
Pokud procházíte obdobím špatného duševního zdraví, řekněte, jak Vám mohou pomoci:
- přihlaste se ke svému účtu prostřednictvím webového prohlížeče, přejděte do Nastavení > Osobní údaje > Další program podpory > Upravit a vyberte všechny platné možnosti, popř.
- kontaktujte NETELLER prostřednictvím dostupného kanálu zákaznické podpory
Tyto informace použijí, aby zjistili, zda Vám mohou s něčím pomoci, včetně:
- změna způsobu, jakým Vás kontaktují
- přizpůsobení komunikace Vašim konkrétním potřebám
- s odkazem na externí charitativní organizace a organizace, které mohou poskytnout odbornou podporu
Podrobnosti, které sdílíte budou přidány jako poznámka k Vašemu účtu, aby Vám mohli nabídnout nejlepší podporu pro Vaši situaci. Nikdy nebudou sdílet Vaše informace mimo společnost NETELLER, pokud to nevyžaduje zákon. Před provedením jakýchkoli změn ve způsobu, jakým Vás podporují, Vás vždy požádají o souhlas, pokud nebudou přesvědčeni, že je to nezbytné pro Vaše zdraví.
Promluvte si s NETELLER o domácím nebo finančním zneužívání
Obtížné situace mohou ztížit správu Vašeho účtu nebo financí nebo komunikaci s NETELLER. Pomohou Vám.
Pokud zažíváte jakýkoli typ domácího nebo finančního zneužívání, řekněte, jak Vám mohou pomoci:
- přihlaste se ke svému účtu prostřednictvím webového prohlížeče, přejděte do Nastavení > Osobní údaje > Další program podpory > Upravit a vyberte všechny platné možnosti, popř.
- kontaktujte NETELLER prostřednictvím dostupného kanálu zákaznické podpory
Tyto informace použijí, aby zjistili, zda Vám mohou s něčím pomoci, včetně:
- změnit způsob, jakým Vás kontaktují, aby zajistili Vaši bezpečnost
- v případě potřeby nabízí dočasné omezení přístupu k účtu nebo činnosti
- poskytují bezpečné a důvěrné prostředí pro sdílení informací
- odkázat Vás na specializované organizace, které Vám mohou poskytnout okamžitou podporu a vedení
Informace, které sdílíte budou přidány jako poznámka k Vašemu účtu, aby Vám mohli nabídnout nejlepší podporu pro Vaši situaci. Vaše informace nebudou nikdy sdílené mimo společnost NETELLER, pokud to nevyžaduje zákon. Než provedou jakékoli změny ve způsobu, jakým Vás podporují, vždy si vyžádají Váš souhlas – pokud si nebudou jisti, že je změna nezbytná pro ochranu Vašeho zdraví.
Povídejte si s NETELLERem o nečekaných životních událostech
Chápeme, že náročné životní situace mohou ztížit správu účtu, financí nebo komunikaci s NETELLER. NETELLER je tu pro Vás a rádi Vám pomohou!
Pokud procházíte nečekanou životní událostí jako je ztráta domova nebo práce, péče o blízkého nebo úmrtí, řekněte NETELLERU jak Vám může pomoci:
- přihlaste se ke svému účtu prostřednictvím webového prohlížeče, přejděte do Nastavení > Osobní údaje > Další program podpory > Upravit a vyberte všechny platné možnosti, popř.
- kontaktujte NETELLER prostřednictvím dostupného kanálu podpory.
Tyto informace použijí, aby zjistili, zda Vám s něčím mohou pomoci, včetně:
- pomoci porozumění Vaší odpovědností a právním závazkům
- změna způsobu, jakým Vás kontaktují
- s odkazem na externí charitativní organizace a organizace, které mohou poskytnout odbornou podporu
Informace, které sdílíte budou přidány jako poznámka k Vašemu účtu, aby Vám mohli nabídnout nejlepší podporu. Nikdy nebudou Vaše informace sdílené mimo společnost NETELLER pokud to nevyžaduje zákon. Než budou provedeny jakékoli změny ve způsobu, jakým Vás NETELLER podporuje, vždy si vyžádá Váš souhlas – pokud si nebudou jisti, že je změna nezbytná pro ochranu Vašeho zdraví.
Další informace o tom, jak jsou zpracovávány Vaše osobní údaje a jak můžete uplatnit svá práva týkající se údajů, naleznete v Oznámení o ochraně osobních údajů .
Stížnosti
Jak podám stížnost?
Doufáme, že budete mít s NETELLER skvělé zkušenosti. Pokud však narazíte na problém, budeme rádi, když se ozvete, aby NETELLER mohl své služby zlepšit.
Chcete-li zajistit, aby byl Váš případ prošetřen rychle a efektivně, kontaktujte NETELLER prostřednictvím dostupných kontaktních kanálů podpory.
Pokud pro vás nebude řešení případu uspokojivé, můžete ho předat k dalšímu posouzení.
Stížnost lze podat, pokud se domníváte, že došlo k události zahrnující (mimo jiné) následující:
- Porušení zveřejněných zásad NETELLER
- Nesplnění zákonné povinnosti ze strany NETELLER
- Nedbalost, porušení podmínek jakékoli zákaznické smlouvy nebo jakéhokoli právního předpisu nebo jiného právního předpisu, který se může vztahovat na společnost NETELLER
- Nepravdivé informace, úmyslné klamání nebo jiné nepoctivé jednání
Abyste pomohli odlišit stížnost od standardního dotazu, měli byste jasně uvést, že si přejete podat formální stížnost a poskytnout co nejvíce podrobností, aby mohl NETELLER dále prošetřit Vaše obavy a pracovat na řádném řešení.