Skrill MasterCard

Podrobné informace o virtuální a plastové kartě Skrill PrePaid MasterCard naleznete v našich často kladených dotazech o kartě Skrill MasterCard.

Vezměte prosím na vědomí, že virtuální karta Skrill MasterCard je v současné době dostupná pouze pro zákazníky z Evropy (oblast EHP). Pro všechny ostatní země již není možné kartu objednat.

Nejčastější otázky – Karta Skrill

Fyzická karta

Je předplacená karta Skrill Mastercard® dostupná v mé zemi?

Předplacená karta Skrill Mastercard® může být používána na více než 35 milionech míst po celém světě. Je však dostupná pouze obyvatelům Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pro Vaši informaci níže uvádíme seznam všech podporovaných zemí. Upozorňujeme, že tento seznam není konečný a může se měnit.

Rakousko – Itálie
Belgie – Lotyšsko
Bulharsko – Litva
Chorvatsko – Lichtenštejnsko
Kypr – Lucembursko
Česká republika – Malta
Dánsko – Nizozemsko
Estonsko – Norsko (včetně Špicberků a ostrovů Jan Mayen)
Finsko – Polsko
Francie (včetně Mayotte a Francouzské Guyany) – Portugalsko (včetně Azor a Madeiry)
Německo – Rumunsko
Gibraltar – Slovensko
Řecko – Slovinsko
Maďarsko – Španělsko (včetně Kanárských ostrovů, Ceuty a Melilly)
Island – Švédsko
Irsko – Spojené království

Kde lze kartu Skrill používat při cestování do zahraničí?

Kartu Skrill můžete používat téměř v každé zemi světa, pokud daná webová stránka, platební terminál nebo bankomat přijímá transakce s předplacenou kartou Mastercard®.

Co se stane s mou kartou Skrill, pokud se přestěhuji do země, kde není podporována?

Přestěhování do země, kde není předplacená karta Skrill Mastercard® nabízena, neznamená, že Vaše stávající karta bude ihned zrušena. Můžete ji nadále používat až do jejího vypršení platnosti.

Mějte na paměti, že jakmile bude Vaše karta Skrill zrušena – bez ohledu na důvod (například expirace, nahlášení jako ztracené, odcizené nebo poškozené, nebo manuální zrušení) – bude trvale deaktivována. Nebudete si moci objednat novou kartu, pokud se nepřestěhujete do země, kde je karta podporována.

Co je předplacená karta Skrill Mastercard®?

Dostupné pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dobíjecí předplacená karta, kterou můžete používat na více než 35 milionech míst po celém světě. Je přímo propojena s Vaším účtem Skrill, takže máte okamžitý přístup ke svým prostředkům kdykoliv a kdekoliv. Pokud ještě nemáte účet Skrill, registrace je snadná – stačí navštívit registrační stránku.

Jak mohu dobít svou kartu Skrill?

Jednoduše se přihlaste do svého účtu Skrill, přejděte do sekce Vklad a vyberte si vhodnou platební metodu. Karta Skrill je přímo propojena s hlavní měnou Vaší peněženky. Jakmile budete mít k dispozici zůstatek, můžete jej okamžitě využívat prostřednictvím Vaší karty.

Kde mohu fyzickou kartu Skrill používat?

Kartu Skrill lze používat pro následující typy transakcí všude tam, kde je akceptována Mastercard®:

  • Platby na fyzických platebních terminálech (POS)

  • Výběry hotovosti z bankomatů

  • Online platby – včetně jednorázových plateb i předplatných (tj. transakcí nastavených na automatické opakování týdně, měsíčně, ročně apod.)

  • Platby prostřednictvím peněženek Google Pay nebo Apple Pay po přidání Vaší karty Skrill do těchto služeb

Kartu Skrill nelze použít pro:

  • Nákupy s cashbackem, kdy dostanete hotovost přímo u pokladny.

  • Ručně zadávané transakce, kdy pokladní zadává údaje o Vaší kartě ručně do terminálu a pokouší se Vaši kartu zaúčtovat například při objednávkách poštou/telefonem nebo při půjčení auta.

Jak si mohu objednat fyzickou předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pokud jste stávajícím zákazníkem Skrillu, žijete v podporované zemi a máte plně ověřený účet, můžete si kartu Skrill objednat již nyní.

Jak si mohu objednat fyzickou kartu Skrill?

  • Navštivte sekci Karta Skrill a klikněte na Získat kartu.

  • Nastavte si PIN ke kartě.

  • Zkontrolujte svou doručovací adresu a souhlaste s Obchodními podmínkami.

Jak dlouho trvá doručení karty?

Kartu byste měli obdržet do 15 pracovních dnů od podání žádosti.

Existují nějaké poplatky?

Za podání žádosti o kartu je účtován poplatek. Více informací o poplatcích najdete zde.

Mohu kartu používat pro online platby ještě před jejím doručením?

Po podání žádosti o fyzickou předplacenou kartu Skrill Mastercard® získáte přístup k předaktivované digitální verzi údajů o kartě (CVV, datum expirace, číslo karty) ve svém účtu Skrill. Díky tomu můžete okamžitě začít využívat údaje karty pro online platby a bezkontaktní transakce na platebních terminálech a bankomatech prostřednictvím mobilní peněženky (např. Apple Pay nebo Google Pay).

Fyzickou kartu Skrill nelze použít pro bezkontaktní platby na terminálech a bankomatech, dokud neprovedete první transakci pomocí čipu a čtyřmístného PIN kódu, který jste si nastavili při žádosti.

Poznámka: Tato funkce není dostupná v případě vydání náhradní karty nebo automatického obnovení karty.

Jak získat peněžní odměny při používání předplacené karty Skrill Mastercard® v zahraničí?

Pokud máte fyzickou předplacenou kartu Skrill Mastercard®, můžete využívat výhod programu Mastercard Travel Rewards, jehož je Skrill nyní součástí a získávat cashback nabídky při cestování nebo nakupování v zahraničí.

Podrobné informace o programu Mastercard Travel Rewards naleznete na webových stránkách Mastercard.

Jak to funguje?

Na webu Mastercard existují tři typy nabídek, které jsou odlišeny unikátními ikonami:

  • Ready to Use nabídky jsou na Vaší fyzické kartě Skrill aktivní automaticky – můžete je využívat bez nutnosti registrace nebo aktivace.

  • Add to Card nabídky vyžadují registraci do programu Mastercard Travel Rewards, přidání Vaší karty Skrill a manuální aktivaci nabídky pro kartu.

  • Click to Use nabídky rovněž vyžadují registraci účtu Mastercard Travel Rewards a lze je využít pouze kliknutím na odkaz obchodu přímo ze stránek Mastercard.

Poznámka: Pokud již máte registrovaný účet Mastercard Travel Rewards, stačí do něj přidat Vaši kartu Skrill – není třeba se znovu registrovat. Cashback můžete získat za každou způsobilou kartu ve Vašem registrovaném účtu Mastercard.

Mohu do programu zaregistrovat i svou virtuální předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Momentálně virtuální karta Skrill není do programu Mastercard Travel Rewards zapojena.

Nastavení preferencí pro marketingovou komunikaci si můžete zkontrolovat a upravit v sekci Nastavení > Marketingové preference na webu, nebo v sekci Profil > Nastavení ochrany soukromí > Marketingové preference v mobilní aplikaci.

Jak dlouho trvá připsání cashbacku?

Cashback není zpracován okamžitě a nesnižuje cenu zboží a služeb při samotném nákupu.

Zpracování cashbacku probíhá rychle, ale nikoliv okamžitě, prostřednictvím automatizovaných systémů Mastercard a je připsáno jako kredit na Váš zůstatek účtu Skrill.

  • U nabídek typu Ready to Use a Add to Card trvá zpracování cashbacku až 30 dní.

  • U nabídek Click to Use obvykle až 120 dní.

Jak získám údaje o své předplacené kartě Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je k dispozici pouze obyvatelům autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Číslo karty a kód CVV Vaší karty Skrill můžete získat podle těchto kroků:

  • Přejděte do sekce Karta Skrill ve svém účtu.
  • Vyberte svou fyzickou nebo virtuální kartu Skrill a klikněte na Zobrazit údaje o kartě.
  • Tuto akci ověřte zadáním 6místného PIN kódu peněženky. Můžete to také provést pomocí biometrických údajů (otisk prstu) v mobilní aplikaci.

Chraňte prosím údaje o své kartě, nikdy si je nezapisujte a nikdy je nikomu nesdělujte.

Jak spravuji svou předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pokud si chcete udržet kontrolu nad svými výdaji, nebo pokud byste někdy kartu ztratili, využijte funkci Zamknutí karty, která dočasně zablokuje platby kartou, dokud ji nenajdete nebo dokud nebudete připraveni uskutečnit další platbu.

Jak to funguje?

Funkce Zamknutí/Odemknutí karty je jednoduchý přepínač, který Vám umožní během několika sekund zablokovat nebo odblokovat Vaši kartu, a to jak ve Vašem účtu, tak v mobilní aplikaci. Postup pro zamknutí karty:

  • Přejděte do sekce Karta Skrill ve Vašem účtu.

  • Klikněte na ikonu zámku pro zamknutí/odemknutí karty.

Jakmile je karta zamknutá, nebude možné zobrazit její údaje jako PIN, číslo karty a CVV kód. Mějte na paměti, že některé transakce, například připsání kreditů, vrácení peněz a poplatky spojené s kartou, budou nadále zpracovávány běžně.

Kartu můžete kdykoli stejně snadno odemknout prostřednictvím účtu nebo mobilní aplikace a pokračovat v jejím používání.

Jak mohu spravovat limity své předplacené karty (pouze přes webový prohlížeč)?

Můžete si zobrazit a upravit limity pro utrácení na Vaší fyzické předplacené kartě. Stačí navštívit sekci Karta Skrill > Limity utrácení. V této sekci můžete:

  • Upravit limit částky pro výběry z bankomatu

  • Upravit limit částky pro fyzické/online platby

  • Obnovit limity utrácení zpět na maximální možné hodnoty

Pokud se pokusíte nastavit limit vyšší, než je povoleno, zobrazí se chybová zpráva.

Někdy nemusí být tato funkce dostupná – pokud obdržíte chybu, že limity nebyly změněny, zkuste to později znovu.

Jak si mohu snadněji odlišit fyzickou a virtuální kartu Skrill (pouze přes webový prohlížeč)?

Ve svém účtu Skrill si můžete přes možnost Pojmenujte svou kartu přidat různá jména pro svou fyzickou a virtuální kartu, což Vám usnadní jejich rozlišení.

Názvy karet jsou viditelné pouze ve Vašem účtu Skrill a nelze je vytisknout na samotnou fyzickou kartu.

Co mám dělat, když ztratím nebo mi ukradnu předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Chcete-li nahlásit ztracenou nebo odcizenou kartu, přihlaste se do svého účtu Skrill a přejděte do sekce Karta Skrill.

Alternativně můžete zavolat na speciální linku Ztracené a odcizené karty (dostupnou 24/7) – +442033082530.

Vaše karta bude okamžitě zrušena a budete si moci zažádat o novou.

Proč jsem včas neobdržel(a) svou předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Vaši kartu Skrill byste měli obdržet do 15 pracovních dnů od podání žádosti.

Doporučujeme počkat ještě 1–2 týdny navíc, pokud Vám karta stále nebyla doručena. Můžete se také informovat na nejbližších poštách, zda tam Vaše předplacená karta Skrill nebyla doručena.

Pokud Vám karta ani po uplynutí této doby nebude doručena, přejděte do sekce Karta Skrill ve svém účtu a klikněte na tlačítko „Nedostal(a) jsem svou kartu“ pro okamžitou pomoc.

Alternativně můžete kontaktovat zákaznickou podporu a poskytnout svou poštovní adresu v následujícím formátu:

  • Země:

  • Město:

  • PSČ:

  • Stát:

  • Adresa:

Na Vaši žádost může být nedoručená kartu zrušená, abyste si mohli zažádat o novou. Upozorňujeme, že tento krok je nevratný – pokud by Vám později dorazila zrušená karta, nebude možné ji znovu aktivovat.

Mohu získat digitální kopii své obnovené karty, než mi dorazí plastová verze?

Digitální kopie údajů o fyzické kartě Skrill (datum expirace, CVV, číslo karty) je v účtu k dispozici a připravena k okamžitému použití pouze při nové žádosti o kartu. Tato funkce není dostupná u automatického obnovení karty Skrill.

Pokud Vaše karta Skrill čeká na automatické obnovení, ale přejete si získat digitální kopii nové karty, můžete se odhlásit z automatického obnovení, počkat na vypršení platnosti stávající karty nebo ji zrušit. Poté si můžete objednat novou kartu Skrill v sekci Karta Skrill > Fyzická karta. Tímto způsobem získáte okamžitě přístup k digitální kopii údajů nové karty po dokončení žádosti.

Upozorňujeme, že za novou žádost o kartu bude účtován poplatek, zatímco automatické obnovení karty je zdarma.

Jak získám PIN kód pro svou předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pokud jste zapomněli PIN ke své kartě Skrill, můžete jej získat zpět podle následujících kroků:

  • Přejděte do sekce Karta Skrill ve svém účtu.

  • Vyberte Fyzická karta a klikněte na Zobrazit PIN ke kartě.

  • Ověřte tuto akci zadáním svého 6místného PIN kódu k účtu. V mobilní aplikaci můžete také využít biometrické ověření (například otisk prstu).

  • Váš 4místný PIN ke kartě Skrill se okamžitě zobrazí na obrazovce.

Chraňte prosím svůj PIN – nikdy si jej nezapisujte a nesdělujte jej nikomu.

Co mám dělat, pokud je má karta zablokována kvůli chybnému zadání PINu?

Pokud jste 3krát po sobě neúspěšně zadali PIN ke kartě, nebo jste jej 3krát po sobě chybně zadali při pokusu o transakci, kontaktujte tým zákaznické podpory, který Vám poskytne další pomoc.

Má virtuální karta Skrill svůj vlastní PIN?

Virtuální předplacená karta Skrill Mastercard® nemá PIN kód a nelze ji používat pro platby, které PIN vyžadují. I kdybyste se pokusili použít virtuální kartu společně s PINem Vaší fyzické karty u bankomatu nebo platebního terminálu, transakce bude zamítnuta.

Jak si aktivuji svou fyzickou předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Jak plně aktivovat nově objednanou kartu?

Pokud Vaše nová karta Skrill není náhradou za ztracenou, odcizenou nebo poškozenou kartu, ani není výsledkem automatického obnovení, stačí ji plně aktivovat provedením první transakce s fyzickou kartou na platebním terminálu nebo bankomatu za použití čipu a PINu.

Pokud jste zapomněli svůj 4místný PIN ke kartě, můžete si jej zobrazit kliknutím na tlačítko Zobrazit PIN ke kartě v sekci Karta Skrill ve Vašem účtu.

Jak aktivovat náhradní nebo obnovenou kartu?

Pro aktivaci náhradní/obnovené karty postupujte následovně:

  • V účtu Skrill přejděte do sekce Karta Skrill > Fyzická karta > Aktivovat.

  • Zadejte poslední 4 čísla z čísla karty, CVV kód (3místné číslo na zadní straně karty) a své datum narození.

  • Po úspěšné aktivaci budete vyzváni k nastavení nového 4místného PINu ke kartě.

  • Proveďte první transakci na bankomatu nebo platebním terminálu tím, že kartu vložíte do zařízení a ověříte svůj PIN.

Z bezpečnostních důvodů si PIN nikdy neukládejte elektronicky, nezapisujte si ho a nesdělujte ho nikomu.

Pokud se Vám nepodaří kartu Skrill aktivovat, kontaktujte zákaznickou podporu. Připravte si poslední 4 čísla z čísla karty a její datum expirace.

Musím si obnovenou kartu znovu přidávat do Apple Pay nebo Google Pay?

Pokud je Vaše stávající karta Skrill již zaregistrována v Apple Pay nebo Google Pay, nemusíte svou obnovenou kartu znovu přidávat. Jakmile bude Vaše obnovená karta aktivována, digitální tokeny spojené s původní kartou by měly automaticky pokračovat v používání s novou kartou.

Pokud k obnovení karty nedojde, všechny digitální tokeny budou po vypršení platnosti stávající karty odstraněny.

Digitální token je virtuální číslo vygenerované pro každou kartu přidanou do mobilní peněženky (např. Apple Pay nebo Google Pay).

Co dělat, když s mou předplacenou kartou Skrill Mastercard® došlo k neoprávněné transakci?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Byla provedena neoprávněná transakce pomocí mé karty Skrill.

Pokud zjistíte jakékoli neoprávněné transakce provedené vaší kartou Skrill, vyplňte prosím formulář níže. Také musíte kontaktovat obchodníka ohledně této transakce. To umožní obchodníkovi opravit případné chyby nebo vrátit platbu, pokud je to možné.

V případě, že obchodník nebude spolupracovat, bude sám provádět neoprávněné transakce, nebo pokud dojde k jakémukoli podvodu, kontaktujte nás prosím okamžitě. Jakmile bude transakce zpracována, bude zahájeno reklamační řízení.

Mějte na paměti, že jakékoli čekající transakce musí být nejprve zpracovány (schváleny nebo zamítnuty), než bude možné podniknout další kroky.

Jak mohu požádat o zpětné zaúčtování (chargeback)?

Pokud jste provedli nákup a chcete transakci zrušit nebo získat zpět své peníze, musíte nejprve kontaktovat obchodníka, u kterého jste transakci provedli. Můžete požádat obchodníka, aby Vám refundaci vrátil zpět na Vaši kartu.

Pokud obchodník odmítne refundaci provést, kontaktujte zákaznickou podporu.

Jak funguje automatické obnovení předplacené karty Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pro větší pohodlí zákazníků jsme zavedli proces bezplatného automatického obnovení karet Skrill, které probíhá v měsíci a roce expirace uvedeném na kartě.

Mám nárok na automatické obnovení karty Skrill?

Všechni způsobilí uživatele jsou informováni prostřednictvím e-mailu nebo push notifikace dva měsíce předem (u fyzických karet) a jeden měsíc předem (u virtuálních karet). Vaše karta je automaticky obnovena, pokud:

  • V době obnovení máte aktivní účet Skrill

  • Zůstatek na Vašem účtu Skrill není záporný

  • Vaše karta Skrill je v době expirace funkční

  • Máte uhrazené všechny roční poplatky za předchozí roky (platí pouze pro fyzické karty).

  • U virtuální karty jste provedli alespoň jednu úspěšnou transakci během 6 měsíců před datem expirace.

Mohu obdržet obnovovanou fyzickou kartu Skrill na novou adresu?

Ano. Přihlaste se přes webový prohlížeč, přejděte do sekce Nastavení > Osobní údaje a upravte svou adresu. Ujistěte se, že adresu aktualizujete dříve, než bude Vaše nová karta odeslána, jinak bude zaslána na Vaši aktuální adresu v účtu.

Kdy obdržím svou obnovovanou kartu Skrill?

  • Fyzická karta:
    Vaši novou fyzickou kartu odešleme 2. den měsíce, kdy Vaše stávající karta expiruje.
    Příklad: Pokud Vaše karta expiruje 31. září, novou kartu odešleme 2. září.
    Karta je zasílána běžnou poštovní službou s doručením do 15 pracovních dnů. O odeslání budete informováni e-mailem.

  • Virtuální karta:
    Vaše nová virtuální karta je vystavena jeden den před posledním kalendářním dnem měsíce expirace.
    Příklad: Pokud Vaše virtuální karta expiruje 31. prosince, nová karta Vám bude zpřístupněna v účtu Skrill 30. prosince.
    Nová virtuální karta bude ihned aktivní a připravená k použití.

Mohu zrušit automatické obnovení karty?

  • Fyzická karta:
    Chcete-li zrušit automatické obnovení, přejděte do sekce Karta Skrill > Fyzická karta > Odmítnout obnovení karty. Odhlásit se můžete až tři měsíce před expirací karty. Pokud již byla nová karta odeslána, zrušení obnovy nebude možné.

  • Virtuální karta:
    U virtuálních karet Skrill není možnost zrušit obnovení. Pokud si přejete obnovu zamezit, zrušte svou aktuální kartu v sekci Karta Skrill > Virtuální karta > Zrušit kartu, čímž se Váš účet stane nezpůsobilým pro automatické obnovení.

Jak bezpečná je moje předplacená karta Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Skrill plně dodržuje standardy bezpečnosti údajů v oblasti platebních karet (PCI DSS). To znamená, že používají špičkové nástroje a postupy k zajištění nejvyšší úrovně zabezpečení pro Vaši předplacenou kartu Skrill Mastercard®.

Když provádíte transakce s fyzickou přítomností karty (například přiložením karty k platebnímu terminálu nebo výběrem hotovosti z bankomatu), jste chráněni svým PIN kódem ke kartě a údaji držitele karty.

Online platby a platby bez fyzické přítomnosti karty (CNP) s Vaší kartou Skrill jsou také chráněné, i když není požadován PIN. Pro zvýšení bezpečnosti nyní Skrill Prepaid Mastercard® nabízí dodatečnou ochrannou vrstvu – 3D Secure (3DS). 3DS je dodatečný bezpečnostní prvek, který Skrillu pomáhá ověřit, že kartu používáte opravdu vy – a ne někdo, kdo se za Vás vydává.

Platba bez fyzické přítomnosti karty (CNP) je taková, kdy při transakci není fyzicky přítomen ani držitel karty, ani samotná karta. Nejčastěji se jedná o objednávky provedené na dálku – například online nebo telefonicky.

Jak to funguje?

Při platbě online můžete být vyzváni k potvrzení transakce pomocí:

  • 6místného jednorázového hesla (OTP), které Vám bude zasláno formou SMS na telefonní číslo registrované k Vašemu účtu Skrill, nebo

  • Push notifikace zaslané do Vaší mobilní aplikace Skrill.

Budete požádáni o přihlášení do aplikace a potvrzení platby, nebo o zamítnutí transakce, pokud jste ji neiniciovali. Proto je důležité:

  • mít při online platbách telefon po ruce

  • mít zapnutý roaming při cestování do zahraničí

  • mít aktuální a ověřené telefonní číslo propojené s účtem

  • mít staženou aplikaci Skrill

  • mít zapnuté Push notifikace

Poznámka: U některých online plateb proběhne 3D Secure ověření automaticky bez potřeby zadávání jednorázového hesla. Nebojte se, i v tomto případě jste chráněni.


Jak aktualizovat a/nebo ověřit své telefonní číslo (pouze přes webový prohlížeč)?

  • Přihlaste se do svého účtu Skrill přes webový prohlížeč.

  • Přejděte do sekce Nastavení > Osobní údaje > Telefonní číslo.

  • Zde uvidíte možnosti Přidat, Ověřit nebo Upravit své mobilní číslo – postupujte podle pokynů na obrazovce.

Doporučujeme ověřit své telefonní číslo již nyní, abyste byli připraveni přijímat jednorázová hesla pro budoucí online platby. Pokud v budoucnu změníte telefonní číslo, ihned ho přidejte a ověřte. Bude automaticky aktivováno pro 3D Secure během několika hodin.


Jak zapnout Push notifikace?

  • Otevřete mobilní aplikaci Skrill

  • Přejděte do sekce Profil

  • Stiskněte přepínač Zapnout notifikace


Potřebujete další pomoc?
Kontaktujte zákaznickou podporu.

Jak zruším svou předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pokud si přejete, můžete svou kartu Skrill kdykoli zrušit bez jakéhokoli storno poplatku prostřednictvím sekce Karta Skrill ve Vašem účtu. Zbývající prostředky, pokud nějaké máte, zůstanou k dispozici na Vašem účtu Skrill a můžete je kdykoli vybrat.

Expresní doručení předplacené karty Skrill Mastercard®

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Expresní doručení je způsob odeslání karty, který nabízí rychlejší doručení prostřednictvím našeho přepravního partnera DHL do 6 pracovních dnů, možnost sledování zásilky a zároveň minimalizuje riziko nedoručení karty.

Jak si mohu objednat kartu Skrill s expresním doručením?

Pokud je expresní doručení ve Vaší oblasti dostupné, zobrazí se Vám možnost expresního doručení přes DHL při podávání žádosti o novou předplacenou kartu.

Postup:

  • Navštivte sekci Karta Skrill a klikněte na Fyzická karta > Získat kartu.

  • Nastavte si 4místný PIN ke kartě a zadejte platnou doručovací adresu.

  • Vyberte Možnost doručení > Expresní doručení a zadejte platné telefonní číslo odpovídající Vaší registrované zemi pobytu. Kurýr Vás na tomto čísle kontaktuje při doručení.

  • Zkontrolujte souhrn údajů a potvrďte svou žádost o kartu.

Ujistěte se, že při žádosti uvedete platnou doručovací adresu a kontaktní telefon. Poplatek za expresní doručení není vratný v případě nesprávně zadaných údajů.

Jak mohu sledovat průběh doručení?

Přepravní partner DHL Vám zašle odkaz pro sledování zásilky spolu s potvrzovacím e-mailem a SMS zprávou odeslání karty. Tento odkaz můžete využít ke správě možností doručení na webu DHL.

V den doručení obdržíte také připomínku e-mailem nebo SMS zprávou.

Jaká je cena za expresní doručení?

Celková cena za tuto službu je 25,00 EUR, přičemž cena je zobrazena i v souhrnu žádosti o kartu. Více informací o poplatcích naleznete zde.

Co mám dělat, pokud je doručení zpožděné?

Předplacené karty objednané s expresním doručením mohou být doručeny do 6 pracovních dnů, počítáno od prvního pracovního dne po podání žádosti. Pokud svou kartu neobdržíte ve stanovené lhůtě nebo potřebujete pomoc s doručením, můžete použít odkaz na sledování zásilky, který byl zaslán na Vaši hlavní e-mailovou adresu nebo telefonní číslo uvedené v žádosti. Tento odkaz najdete také v sekci Karta Skrill.

Co dělat, pokud karta nebyla úspěšně doručena?

DHL provede několik pokusů o doručení Vaší karty. Pokud se po několika pokusech nepodaří kartu doručit, bude bezpečně zničena. V takovém případě se ve stavu zásilky zobrazí zpráva: „Byla přijata autorizovaná žádost o likvidaci zásilky.“

Upozorňujeme, že pokud bude karta zničena kvůli neúspěšnému doručení, poplatek za expresní doručení nebude vrácen.

V tomto případě můžete stále využít digitální verzi své karty Skrill, kterou najdete v sekci Karta ve svém účtu. Nebo si můžete zdarma poprvé požádat o virtuální předplacenou kartu Skrill Mastercard® a přidat ji do své mobilní peněženky pro bezkontaktní a online transakce.

Jak se mohu informovat o vydání nových produktů a funkcí?

Doporučujeme Vám zůstat ve spojení prostřednictvím webových stránek, e-mailových zpravodajů a sociálních sítí.
Tímto způsobem budete včas informováni o nových funkcích a uvedení produktů, včetně novinek týkajících se dostupnosti kryptoměnových služeb.

Jak si můžete upravit své preference, abyste dostávali marketingová sdělení:

  • Pokud jste přihlášeni přes webový prohlížeč, přejděte do Nastavení > Marketingové preference.

  • Pokud jste přihlášeni přes mobilní aplikaci, přejděte do Profil > Nastavení ochrany soukromí > Marketingové preference.

Virtuální karta

Je předplacená karta Skrill Mastercard® dostupná v mé zemi?

Předplacená karta Skrill Mastercard® může být používána na více než 35 milionech míst po celém světě. Je však dostupná pouze obyvatelům Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pro Vaši informaci níže uvádíme seznam všech podporovaných zemí. Upozorňujeme, že tento seznam není konečný a může se měnit.

Rakousko – Itálie
Belgie – Lotyšsko
Bulharsko – Litva
Chorvatsko – Lichtenštejnsko
Kypr – Lucembursko
Česká republika – Malta
Dánsko – Nizozemsko
Estonsko – Norsko (včetně Špicberků a ostrovů Jan Mayen)
Finsko – Polsko
Francie (včetně Mayotte a Francouzské Guyany) – Portugalsko (včetně Azor a Madeiry)
Německo – Rumunsko
Gibraltar – Slovensko
Řecko – Slovinsko
Maďarsko – Španělsko (včetně Kanárských ostrovů, Ceuty a Melilly)
Island – Švédsko
Irsko – Spojené království


Kde mohu kartu Skrill používat při cestování do zahraničí?

Kartu Skrill můžete používat téměř v každé zemi na světě, pokud webová stránka, platební terminál nebo bankomat, kde platíte, akceptuje transakce s předplacenou kartou Mastercard®.


Co se stane s mou kartou Skrill, pokud se přestěhuji do země, kde není podporována?

Přestěhování do země, kde není předplacená karta Skrill Mastercard® nabízena, neznamená, že Vaše stávající karta bude okamžitě zrušena.
Kartu můžete nadále používat až do jejího vypršení platnosti.

Mějte však na paměti, že jakmile bude Vaše karta Skrill z jakéhokoli důvodu zrušena (například expirace, nahlášení jako ztracená, odcizená, poškozená nebo manuální zrušení), bude trvale deaktivována. Nebudete si moci objednat novou kartu, pokud se nepřestěhujete do země, kde je karta podporována.

Co je virtuální předplacená karta Skrill Mastercard® a jak ji mohu získat?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.


Jak funguje virtuální předplacená karta Skrill Mastercard®?

Virtuální předplacená karta Skrill Mastercard® Vám umožňuje používat prostředky na Vašem účtu Skrill k online nákupům všude tam, kde je přijímána Mastercard®.
Protože se jedná o virtuální kartu, nelze ji používat offline ani k výběrům hotovosti z bankomatů.


Jak mohu získat virtuální předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Pokud máte na účtu kladný zůstatek, můžete si požádat o vydání virtuální předplacené karty Skrill Mastercard®.
Stačí přejít do sekce Karta Skrill > Virtuální ve Vašem účtu a kliknout na Získat virtuální kartu.

Jakmile bude Vaše virtuální karta Skrill vygenerována, na obrazovce se zobrazí:

  • 16místné číslo karty,

  • bezpečnostní kód (CVV),

  • datum expirace.

Tyto údaje můžete ihned použít při platbě u svého oblíbeného obchodníka.


Mohu s virtuální předplacenou kartou Skrill Mastercard® vybírat hotovost v bankomatu?

Ne, terminály bankomatů vyžadují fyzickou kartu s PIN kódem pro výběr hotovosti.
K výběrům hotovosti použijte svou fyzickou předplacenou kartu Skrill Mastercard®.


Mohu použít virtuální předplacenou kartu Skrill Mastercard® pro rezervaci hotelu, letu nebo pronájem auta?

Nedoporučujeme používat virtuální předplacenou kartu Skrill Mastercard® k rezervaci hotelového pokoje, letu nebo pronájmu auta.
Tito obchodníci obvykle požadují plastovou kartu k ověření rezervace.
Protože číslo virtuální karty není totožné s číslem plastové karty, obchodník nebude schopen rezervaci potvrdit.

Jak získám údaje o své předplacené kartě Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.


Jak zobrazit číslo karty a CVV kód své karty Skrill:

Postupujte následovně:

  • Přejděte do sekce Karta Skrill ve svém účtu.

  • Vyberte svou fyzickou nebo virtuální kartu Skrill a klikněte na Zobrazit údaje o kartě.

  • Ověřte tuto akci zadáním svého 6místného PINu k peněžence. V mobilní aplikaci můžete použít také biometrické ověření (například otisk prstu).

Důležité:
Chraňte prosím údaje o své kartě – nikdy si je nezapisujte a nesdělujte je nikomu.

Jak spravuji svou předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.


Chcete-li mít kontrolu nad svými výdaji nebo pokud kartu někdy ztratíte, můžete využít funkci Zamknout kartu, která dočasně zablokuje platby kartou, dokud ji nenajdete nebo nebudete připraveni provést další platbu.

Jak to funguje?

Funkce Zamknout/Odemknout kartu je jednoduchý přepínač, který Vám umožní během několika sekund zablokovat nebo odblokovat Vaši kartu, a to jak ve Vašem účtu, tak v mobilní aplikaci.

Pro zamknutí karty postupujte takto:

  • Přejděte do sekce Karta Skrill ve svém účtu.

  • Klikněte na ikonu zámku pro zamknutí/odemknutí Vaší karty.

Jakmile je karta zamknutá, nebude možné zobrazit údaje o kartě jako je PIN, číslo karty nebo CVV kód.
Mějte na paměti, že některé platby, například připsání kreditů, refundace a poplatky související s kartou, budou nadále zpracovávány normálně.

Kartu můžete kdykoli stejně snadno odemknout ze svého účtu nebo aplikace a pokračovat v jejím používání.


Jak spravovat limity své předplacené karty (pouze přes webový prohlížeč)?

Můžete si prohlédnout a nastavit limity pro utrácení své fyzické předplacené karty Skrill. Stačí přejít do sekce:

Karta Skrill > Limity utrácení

V této sekci můžete:

  • Upravit limit částky pro výběry z bankomatu.

  • Upravit limit částky pro fyzické/online platby.

  • Obnovit limity zpět na maximální možné hodnoty.

Pokud se pokusíte nastavit vyšší limit, než je povolen, zobrazí se chybová zpráva.

Někdy tato funkce nemusí být dočasně dostupná. Pokud obdržíte chybu, že limity nebyly změněny, zkuste to prosím později znovu.


Jak si mohu snadno odlišit fyzickou a virtuální kartu Skrill (pouze přes webový prohlížeč)?

Můžete si přidat různá jména pro svou fyzickou a virtuální kartu Skrill pomocí možnosti Pojmenovat kartu v sekci Karta Skrill ve Vašem účtu.

Názvy karet jsou viditelné pouze ve Vašem účtu Skrill a nebudou vytištěny na fyzické kartě.

Moje virtuální předplacená karta Skrill Mastercard® mohla být ohrožena

Virtuální předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pokud se domníváte, že Vaše virtuální předplacená karta Skrill Mastercard® byla kompromitována, kontaktujte okamžitě zákaznickou podporu.

Jak funguje automatické obnovení předplacené karty Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pro větší pohodlí zákazníků jsme zavedli proces bezplatného automatického obnovení karet Skrill, které probíhá v měsíci a roce expirace uvedeném na kartě.


Mám nárok na automatické obnovení karty Skrill?

Všechny způsobilé uživatele informujeme prostřednictvím e-mailu nebo push notifikace – u fyzických karet dva měsíce předem a u virtuálních karet jeden měsíc předem. Vaši kartu automaticky obnovíme, pokud:

  • Máte aktivní účet Skrill v době obnovení karty.

  • Zůstatek na Vašem účtu Skrill není záporný.

  • Vaše karta Skrill je funkční v době její expirace.

  • Máte uhrazeny všechny roční poplatky za předchozí roky (platí pouze pro fyzické karty).

  • Provedli jste alespoň jednu úspěšnou transakci kartou Skrill během 6 měsíců před datem expirace (platí pouze pro virtuální karty).


Mohu obdržet obnovovanou fyzickou kartu Skrill na novou adresu?

Ano. Přihlaste se přes webový prohlížeč, přejděte do sekce Nastavení > Osobní údaje a upravte svou adresu.
Ujistěte se, že adresu aktualizujete před odesláním karty, jinak bude karta zaslána na Vaši aktuálně registrovanou adresu.


Kdy obdržím svou obnovovanou kartu Skrill?

  • Fyzická karta:
    Vaše nová fyzická karta  bude odeslána k doručení 2. den měsíce expirace Vaší stávající karty.
    Například pokud Vaše karta expiruje 31. září, nová karta bude odeslána 2. září.
    Karta je doručována běžnou poštovní službou s doručením do 15 pracovních dnů.
    Po odeslání obdržíte potvrzovací e-mail.

  • Virtuální karta:
    Vaše nová virtuální karta bude vytvořena jeden den před posledním dnem měsíce expirace.
    Například pokud Vaše karta expiruje 31. prosince, nová karta bude vystavena a aktivována ve Vašem účtu Skrill 30. prosince.
    Nová virtuální karta bude ihned připravena k použití.


Mohu zrušit automatické obnovení karty?

  • Fyzická karta:
    Chcete-li odmítnout automatické obnovení, přejděte do sekce Karta Skrill > Fyzická karta > Odmítnout obnovení karty.
    Odhlásit se můžete až tři měsíce před expirací karty. Pokud už byla nová karta odeslána, zrušení nebude možné.

  • Virtuální karta:
    U virtuálních karet Skrill není možnost odmítnutí obnovení.
    Pokud si nepřejete, aby Vám byla karta automaticky obnovena, zrušte svou aktuální kartu v sekci Karta Skrill > Virtuální karta > Zrušit kartu. Tím se Váš účet stane nezpůsobilým pro automatické obnovení virtuální karty.

Jak bezpečná je moje předplacená karta Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Skrill plně dodržuje standardy bezpečnosti údajů v oblasti platebních karet (PCI DSS). To znamená, že používá špičkové nástroje a osvědčené postupy k zajištění nejvyšší úrovně bezpečnosti pro Vaši předplacenou kartu Skrill Mastercard®.

Při transakcích s fyzickou přítomností karty (například při přiložení karty k platebnímu terminálu nebo výběru hotovosti z bankomatu) jste chráněni pomocí PIN kódu Vaší karty Skrill a údajů držitele karty.

Také online platby a platby bez fyzické přítomnosti karty (CNP) jsou chráněny, i když zde není vyžadováno zadání PINu.
Pro zvýšení bezpečnosti nyní karta Skrill Prepaid Mastercard® nabízí dodatečnou vrstvu ochrany pro online a CNP platby – 3D Secure (3DS).
3DS je extra bezpečnostní prvek, který pomáhá ověřit, že kartu používáte opravdu Vy – a nikoliv někdo, kdo se za Vás vydává.

Co je platba bez fyzické přítomnosti karty (CNP)?

Jedná se o transakce, kdy držitel karty ani karta nejsou fyzicky přítomni v době platby. Nejčastěji se jedná o objednávky na dálku – například online nebo telefonicky.


Jak to funguje?

Při placení online můžete být vyzváni k potvrzení platby jedním z následujících způsobů:

  • pomocí 6místného jednorázového hesla (OTP) zaslaného SMS zprávou na telefonní číslo registrované k Vašemu účtu Skrill, nebo

  • pomocí push notifikace do Vaší mobilní aplikace Skrill.

Budete požádáni, abyste se přihlásili do aplikace a potvrdili platbu, nebo zamítli transakci, pokud jste ji neiniciovali.

Proto doporučujeme:

  • mít při platbách online telefon po ruce,

  • mít zapnutý roaming při cestování do zahraničí,

  • mít aktualizované a ověřené telefonní číslo propojené s Vaším účtem,

  • mít staženou mobilní aplikaci Skrill,

  • mít povolené Push notifikace.

Poznámka: U některých online plateb proběhne 3D Secure ověření hladce, bez nutnosti zadávat jednorázové heslo. Nemusíte se obávat – stále budete chráněni.


Jak aktualizovat a/nebo ověřit své telefonní číslo (pouze přes webový prohlížeč)?

  • Přihlaste se ke svému účtu Skrill přes webový prohlížeč.

  • Přejděte do sekce Nastavení > Osobní údaje > Telefonní číslo.

  • Zobrazí se Vám možnosti Přidat, Ověřit nebo Upravit své mobilní číslo – stačí následovat pokyny na obrazovce.

Ověřte si své mobilní číslo již nyní, abyste mohli přijímat jednorázová hesla při budoucích online platbách.
Pokud si číslo změníte, jednoduše nové číslo přidejte a ověřte – aktivace pro 3D Secure proběhne automaticky během několika hodin.


Jak zapnout Push notifikace?

  • Otevřete mobilní aplikaci Skrill.

  • Přejděte do sekce Profil.

  • Aktivujte přepínač Zapnout notifikace.


Potřebujete další pomoc?
Kontaktujte zákaznickou podporu.

Jak zruším svou předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Pokud si přejete, můžete svou kartu Skrill kdykoli zrušit bez jakéhokoli storno poplatku prostřednictvím sekce Karta Skrill ve Vašem účtu.
Zbývající prostředky, pokud nějaké máte, zůstanou k dispozici na Vašem účtu Skrill a můžete je kdykoli vybrat.

Platby kartou

Jak získat odměny při používání předplacené karty Skrill Mastercard® v zahraničí?

Pokud máte fyzickou předplacenou kartu Skrill Mastercard®, můžete využívat výhod programu Mastercard Travel Rewards, jehož je Skrill nyní součástí, a získat přístup k různým cashback nabídkám při cestování nebo nakupování v zahraničí.

Podrobné informace o programu Mastercard Travel Rewards naleznete na webových stránkách Mastercard.


Jak to funguje?

Na webových stránkách Mastercard existují tři typy nabídek, odlišené pomocí speciálních ikon:

  • Ready to Use nabídky jsou na Vaší fyzické kartě Skrill aktivní automaticky a můžete je využívat bez nutnosti registrace nebo aktivace.

  • Add to Card nabídky vyžadují registraci účtu Mastercard Travel Rewards, přidání Vaší karty Skrill do tohoto účtu a ruční aktivaci nabídky pro Vaši kartu.

  • Click to Use nabídky také vyžadují registraci účtu Mastercard Travel Rewards a lze je využít pouze kliknutím na odkaz obchodu na webových stránkách Mastercard.

Poznámka:
Pokud již máte registrovaný účet Mastercard Travel Rewards, stačí přidat Vaši kartu Skrill – nemusíte se znovu registrovat. Cashback lze získat na každé způsobilé kartě registrované v účtu Mastercard.


Mohu do programu zapojit i svou virtuální předplacenou kartu Skrill?

V současné době není virtuální karta Skrill způsobilá pro účast v programu Mastercard Travel Rewards.


Jak si mohu zkontrolovat nebo upravit nastavení marketingové komunikace?

  • Přes webový prohlížeč: Nastavení > Marketingové preference.

  • V mobilní aplikaci: Profil > Nastavení ochrany soukromí > Marketingové preference.


Jak dlouho trvá připsání cashbacku?

Cashback není zpracován okamžitě a nesnižuje cenu zboží nebo služeb při nákupu.

Zpracování cashbacku probíhá rychle (automatizovanými systémy Mastercard), ale ne ihned:

  • Pro nabídky Ready to Use a Add to Card trvá zpracování až 30 dní.

  • Pro nabídky Click to Use typicky až 120 dní.

Cashback je následně připsán jako kredit na Váš zůstatek účtu Skrill.

Jak si mohu přidat svou předplacenou kartu Skrill Mastercard® do mobilní peněženky?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Přidání Vaší karty Skrill do mobilní peněženky je možné pouze v některých zemích, které jsou součástí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Chcete-li zjistit, zda Vaše zařízení podporuje mobilní platby, navštivte oficiální webové stránky poskytovatelů mobilních peněženek:
Google Pay, Apple Pay.


Jak přidat kartu Skrill do svého platebního zařízení?

Možnost 1: Přes mobilní aplikaci Skrill

Můžete rychle a jednoduše propojit svou kartu Skrill s Google Pay nebo Apple Pay přímo ze svého účtu Skrill bez potřeby dodatečného ověřování. Stačí postupovat takto:

  • Přihlaste se do mobilní aplikace Skrill a přejděte do sekce Karta.

  • Klikněte na tlačítko Přidat do Google Pay / Apple Pay.

  • Postupujte podle pokynů na obrazovce a přijměte podmínky mobilní peněženky.


Možnost 2: Přes aplikaci mobilní peněženky

Pokud zvolíte tuto možnost, před pokračováním se ujistěte, že:

  • telefonní číslo registrované ve Vašem účtu Skrill je aktuální, ověřené a shodné s tím, které máte registrováno v mobilní peněžence.

Postup:

  • Otevřete aplikaci mobilní peněženky a vyberte možnost přidat novou platební kartu.

  • Budete vyzváni k naskenování/zadání údajů o kartě a doplnění některých osobních údajů. Další pokyny najdete na oficiálních stránkách poskytovatele mobilní peněženky.

  • Může být požadováno ověření přidání karty pomocí jednorázového kódu zaslaného SMS zprávou nebo e-mailem. Jakmile obdržíte kód, zadejte jej v aplikaci mobilní peněženky k potvrzení registrace karty.


Nepodařilo se mi přidat kartu Skrill do platebního zařízení. Co mám dělat?

Pokud obdržíte zprávu o neúspěšném přidání karty, kontaktujte zákaznickou podporu a bude Vám poskytnuta další asistence.

Jak platit s mou předplacenou kartou Skrill Mastercard® přidanou do mobilní peněženky?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.


Pro online nákupy je možné platit kartou Skrill přes mobilní peněženku všude tam, kde uvidíte logo Google Pay nebo Apple Pay.
Pro nákupy v kamenných obchodech hledejte tento symbol bezkontaktní platby a přiložte nebo podržte zařízení u platebního terminálu.


Jaké jsou poplatky a limity?

Platby prováděné přes mobilní peněženku podléhají stejným limitům a poplatkům jako běžné platby kartou Skrill.
Své limity pro platby kartou si můžete zkontrolovat v sekci Karta Skrill ve svém účtu.

Více o poplatcích za kartu Skrill naleznete na této stránce.


Kde mohu vidět svou platební historii?

Platby provedené přes mobilní peněženku se zobrazí v historii transakcí Vaší karty Skrill ve Vašem účtu Skrill.


Jak jsou mobilní platby kartou Skrill chráněny?

Platby prováděné přes mobilní zařízení vyžadují dodatečné ověření (biometrické ověření jako Face ID/Touch ID nebo PIN/kód telefonu).

V závislosti na Vašem zařízení a nastavení mobilní peněženky mohou být malé platby provedeny bez dodatečného ověření. Tyto limity se mohou lišit podle místních předpisů.
Vysoké částky vždy vyžadují ověření. Více informací naleznete na webových stránkách Vaší mobilní platební aplikace.

Výběry z bankomatu vyžadují ověření pomocí PIN kódu, takže virtuální karta Skrill není pro tyto transakce použitelná.
Výběr z bankomatu přes mobilní peněženku je možný pouze tehdy, pokud jste do ní přidali údaje své fyzické karty Skrill.


Mohu digitální kopii karty používat ihned?

Ano, i pokud je Vaše fyzická karta Skrill stále na cestě, můžete okamžitě začít používat její digitální kopii pro mobilní platby a online nákupy.
Stačí propojit digitální údaje karty (datum expirace, CVV, číslo karty) s Vaší mobilní peněženkou. Údaje najdete v sekci Karta Skrill > Zobrazit údaje o kartě.

Fyzická karta Skrill nemůže být použita pro bezkontaktní platby na POS nebo v bankomatech, dokud neprovedete první platbu pomocí čipu a 4místného PINu, který jste si nastavili při žádosti o kartu.

Digitální kopie karty je dostupná ihned po podání žádosti pouze pro nové objednávky fyzické karty Skrill podané po 7. prosinci 2022.
Tato možnost není dostupná při vydání náhradní karty (ztráta, krádež, poškození) nebo při automatickém obnovení karty.


Co mám dělat, pokud ztratím své zařízení?

Pokud ztratíte zařízení nebo Vám bude odcizeno, můžete:

  • Okamžitě zamknout svou kartu Skrill v sekci Karta Skrill ve Vašem účtu a dočasně zablokovat všechny transakce.

  • Pozastavit ztracené zařízení přes svůj účet Google nebo iCloud.

  • Přihlásit se do aplikace Peněženka na jiném zařízení a odebrat svou kartu.

Jak se vyhnout poplatkům za konverzi měn při používání mé předplacené karty Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.

Od listopadu 2019 začal Skrill vydávat fyzické karty Skrill pouze v měně EUR.
To však neznamená, že Vám budou účtovány poplatky za směnu měny při používání karty ve Vaší domovské zemi.
Naopak – umožnili  Vám snadno se těmto poplatkům vyhnout.


Jak je to možné?

Ačkoli je měnou Vaší karty Skrill technicky EUR, nebude Vám účtovan žádný poplatek za směnu měny, pokud provádíte nákupy nebo vybíráte hotovost v měně Vašeho účtu Skrill.

Například:
Pokud máte účet Skrill vedený v GBP, při utrácení prostředků v GBP nebudete platit za směnu měny.


Co je DCC a jak se mu vyhnout?

Upozorňujeme, že obchodní terminály (POS) a bankomaty zjistí měnu Vaší karty a mohou Vám nabídnout zpracování platby ve Vaší „domácí“ měně karty (EUR).
Tento proces se nazývá dynamická směna měny (DCC).

Může to znít výhodně, ale doporučujeme Vám být opatrní. Zde je, jak obchodníci obvykle DCC nabízejí:

Přijetí směny měny (DCC) může vést k vysokým poplatkům za směnu – pokud souhlasíte s DCC, terminál nebo bankomat použije svůj vlastní směnný kurz, přičte poplatek za směnu a přirážku až do výše 18 % nad směnný kurz.
Později, když od obchodníka obdrží Skrill žádost o platbu, částka bude uvedena v EUR a nebudou vědět, že jste původně provedli transakci v jiné měně.
Převod této částky zpět do měny Vaší peněženky Skrill pak povede k dalším poplatkům za směnu.


I v případě, že měna Vaší transakce neodpovídá měně Vašeho účtu Skrill (například při cestování do zahraničí), doporučujeme pečlivě zvážit nabídnutou DCC, protože Skrill Vám obvykle nabízí výhodnější směnné kurzy a nižší poplatek za směnu měny (3,99 %).

Jaké jsou poplatky za předplacenou kartu Skrill Mastercard®?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.


Většina služeb spojených s vaší kartou Skrill je zdarma:

  • ZDARMA platby za zboží v obchodech, restauracích a online.

  • ZDARMA kontrola zůstatku.

  • ZDARMA online výpisy z účtu.

  • ZDARMA obnovení PIN kódu.


Kromě ročního poplatku (€10) je účtováno pouze:

  • 1,75 % za použití bankomatu (ATM),

  • poplatky za směnu měny.


Vaše karta může být pozastavena, pokud neuhradíte roční poplatek.
Pokud se tak stane, stačí si dobít hlavní zůstatek účtu.
Systém automaticky odečte poplatek a kartu do 24 hodin opět aktivuje.


Poplatky zůstávají stejné, ať už jste doma nebo v zahraničí.

Poplatky se mohou lišit nebo nemusí být účtovány v závislosti na Vašem VIP statusu.
Úplný seznam poplatků naleznete v sekci Karta Skrill na webových stránkách Skrill.

Proč se mi platba kartou Skrill Prepaid Mastercard® nezdařila?

Vaše platba kartou Skrill mohla být zamítnuta z různých důvodů.
Zapnutím transakčních notifikací budete ihned informováni o jakýchkoli zamítnutých nebo úspěšných transakcích a dalších aktivitách souvisejících s Vaším účtem v reálném čase.

Pro zapnutí transakčních notifikací:

  • Otevřete mobilní aplikaci Skrill a přejděte do sekce Profil > Zapnout notifikace, nebo

  • Přihlaste se přes webové stránky Skrill a přejděte do Nastavení > Notifikace > Povolit transakční e-maily/Povolit transakční push notifikace.


Níže uvádíme nejčastější důvody selhání platby kartou Skrill:

Obecné chyby při platbě kartou:

  • Chybně zadané údaje o kartě, například 16místné číslo karty, CVV kód nebo datum expirace.
    Pokud máte údaje uložené v prohlížeči a automaticky se doplňují, zkuste je smazat a zadat znovu.
    Pokud používáte virtuální kartu Skrill, zkontrolujte údaje kliknutím na Zobrazit údaje o kartě v sekci Karta Skrill.

  • Nedostatečný zůstatek – karta je propojena s měnou Vašeho hlavního účtu Skrill.
    Zkontrolujte, zda máte dostatek prostředků v hlavním zůstatku. Pozor: čekající transakce snižují dostupný zůstatek.

  • Překročení počtu pokusů o zadání PINu – při třech chybných zadáních může být karta zablokována.
    Pokud platby stále selhávají i po zadání správného PINu, kontaktujte zákaznickou podporu. PIN můžete zjistit kliknutím na Zobrazit PIN ke kartě v sekci Karta Skrill.

  • Zablokovaný účet Skrill nebo karta – stav účtu zjistíte v sekci Nástěnka účtu Skrill, stav karty v sekci Karty Skrill. Pokud je karta zablokovaná, uvidíte tlačítko Odemknout.

  • Překročení denního, týdenního nebo měsíčního limitu karty. Limity si můžete ověřit v sekci Karta Skrill.

  • Překročení limitu pro bezkontaktní platby – po dosažení limitu budete požádáni o platbu pomocí čipu a zadání PINu.
    Limity pro bezkontaktní platby: Jedna platba do 50 EUR, kumulativně do 150 EUR nebo maximálně 5 bezkontaktních transakcí.

  • Překročení počtu pokusů o zadání CVV kódu – třikrát chybně zadaný CVV kód zablokuje kartu na 24 hodin pro online a mobilní platby.


Omezené typy plateb:

  • Platby s cashbackem – kde při platbě v obchodě dostáváte hotovost zpět.

  • Manuálně zadávané transakce – kdy pokladní ručně zadává údaje o kartě (např. objednávky poštou/telefonem nebo pronájmy aut).
    Platba musí být provedena přiložením nebo vložením karty a ověřením PINem.


Problémy s ověřením 3D Secure:

Při online platbě můžete být požádáni o ověření platby jednorázovým kódem (OTP) zaslaným SMS nebo pomocí push notifikace z mobilní aplikace Skrill.

Pro úspěšné ověření:

  • Mějte ověřené mobilní číslo v účtu Skrill.

  • Stáhněte si aplikaci Skrill a zapněte push notifikace.


Technické problémy:

Může dojít k problémům s konektivitou mezi Skrill a obchodníkem.
Zkuste smazat uložené údaje o kartě na jejich stránkách, obnovit nebo změnit prohlížeč a platbu opakovat.

Proč byla moje bezkontaktní platba kartou Skrill Prepaid Mastercard® odmítnuta?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.


Možné důvody neúspěšné bezkontaktní transakce kartou Skrill:

  • Technický problém nebo problém s připojením u obchodníkova platebního terminálu (POS).
    Zkuste provést platbu na jiném platebním zařízení, pokud je k dispozici.

  • Výše transakce přesahuje limity stanovené společností Mastercard® pro danou zemi.
    Zkuste provést platbu v nižší částce.

  • Překročení limitů pro bezkontaktní platby v dané zemi.
    Vložte kartu do fyzického terminálu a dokončete platbu pomocí čipu a PIN kódu.

  • Poškozený bezkontaktní čip.
    Zkuste provést několik pokusů na různých terminálech. Pokud žádný nefunguje, objednejte si náhradní kartu.

  • Překročení počtu po sobě jdoucích bezkontaktních transakcí.
    Dokončete platbu vložením karty do terminálu a ověřením pomocí čipu a PINu.


Pokud bezkontaktní platby nadále selhávají,
nechte uplynout nějaký čas a poté zkuste platbu znovu, nebo proveďte platbu pomocí čipu a PINu.

Proč mám čekající platbu kartou Skrill Prepaid Mastercard®?

Po dokončení platby kartou Skrill strhne peníze z Vašeho dostupného zůstatku a zablokuje je, čímž vytvoří „čekající“ transakci.
Transakce může zůstat čekající, dokud obchodník buď nevybere prostředky, nebo v některých případech nepošle požadavek na zrušení dané transakce.


Jak dlouho trvá dokončení čekající platby kartou?

  • Běžné nákupy (např. výběry z bankomatu, platby v restauraci/obchodě, online nákupy): až 7 kalendářních dnů.

  • Půjčovny aut, cestovní služby a zábavní služby (např. platby za hotely, letenky, cestovní kanceláře): až 30 kalendářních dnů.

Pokud obchodník ve výše uvedených lhůtách prostředky nevybere, Skrill je uvolní zpět na Váš dostupný zůstatek.
Pokud jste však již obdrželi zboží nebo službu, obchodník si může částku dodatečně vyžádat i poté, co byly prostředky vráceny na Váš účet nebo po uplynutí běžné čekací lhůty.


Duplicitní transakce

Občas se může stát, že uvidíte novou čekající transakci za platbu, která již byla dokončena a částka byla odečtena z Vašeho účtu Skrill.
K tomu dochází, pokud obchodníci neposkytnou dostatečné informace při vypořádání platby, a systém tak nedokáže spárovat původní transakci s vypořádáním od obchodníka.
Duplicitní transakce se obvykle automaticky vyřeší během několika dní.


Co je čekající transakce refundace?

Můžete vidět čekající transakci, pokud máte příchozí vrácení platby na předplacenou kartu.
Když obchodník zahájí vrácení peněz, může Skrillu zaslat oznámení o refundaci, které se projeví v historii transakcí Vašeho účtu Skrill.

Vrácení prostředků nelze nijak urychlit.
Čekající refundace nebude připsána na Váš zůstatek, dokud finanční prostředky skutečně nedorazí do Skrill systému.

Mohu získat vrácení peněz za nákup provedený kartou Skrill Prepaid Mastercard®?

Pokud máte nákup, za který chcete získat refundaci, kontaktujte přímo obchodníka a požádejte o vrácení peněz.
V závislosti na jejich obchodních podmínkách Vám může být nákup částečně nebo plně vrácen, nebo se mohou pokusit Vaši objednávku opravit.

Pokud jste zaplatili za zboží, ale zásilka dosud nedorazila, před podáním žádosti o refundaci si zkontrolujte očekávané datum doručení a podmínky nákupu.


U opakovaných plateb spojených s online předplatným (tj. transakcí, které se automaticky opakují týdně, měsíčně, ročně apod.),
kontaktujte přímo obchodníka a zjistěte, jak můžete své předplatné zrušit.


Jak dlouho trvá, než refundaci obdržím?

Zůstatek na Vašem účtu bude aktualizován po přijetí refundovaných prostředků ve Skrill systému.
Pro přibližný časový rámec refundace se prosím obraťte na obchodníka.
Váš účet Skrill může ukazovat čekající kreditní transakci, která Vás bude informovat o blížící se refundaci.


Mohu dostat refundaci, pokud je moje karta zablokovaná, pozastavená nebo zrušená?

Ano. Refundaci můžete obdržet bez ohledu na stav Vašeho účtu nebo karty.
Váš primární zůstatek účtu Skrill bude po obdržení refundace příslušně aktualizován.


Snažil(a) jsem se kontaktovat obchodníka, ale odmítají mi vrátit peníze.

Pokud jste se pokusili požádat o refundaci a obchodník nespolupracuje, kontaktujte zákaznickou podporu.
Mějte na paměti, že jakékoli čekající transakce musí být nejprve dokončeny, než budeme moci zahájit spor.

Co je mobilní peněženka?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.


Přidání Vaší předplacené karty do mobilní peněženky je dostupné pouze v některých zemích EHP a ve Spojeném království.

Mobilní peněženka je technologie, která Vám umožňuje uložit digitální verzi Vaší karty na různá chytrá zařízení, jako je telefon nebo chytré hodinky.
V současnosti můžete svou kartu přidat do následující mobilní peněženky:


Jak to funguje?

Po registraci se Vaše citlivé údaje, například 16místné číslo karty, převedou na speciální digitální kód zvaný token.
Tento token je bezpečně uložen ve Vašem telefonu nebo chytrém zařízení a při platbách v obchodech nebo online se místo skutečných údajů Vaší karty používá právě tento kód.


Jaké jsou výhody používání mobilní peněženky?

  • Přidání karty do mobilní peněženky je zcela zdarma.

  • Mobilní platby jsou široce akceptovány.

  • Do platební aplikace můžete přidat více karet.

  • Platby jsou rychlé a pohodlné – stačí jedno klepnutí Vaším chytrým zařízením na platební terminál nebo potvrzení online platby.


Jsou mobilní platby bezpečné?

Ano.
Protože je při platbě používán unikátní digitální token a Vaše skutečné číslo karty není obchodníkům nikdy zpřístupněno, jsou mobilní platby velmi bezpečné.
Navíc díky tomu, že nemusíte nosit fyzickou kartu ani hotovost, je riziko krádeže nižší.

Mohu zrušit čekající transakci provedenou mou předplacenou kartou Skrill Mastercard®?

Jakmile provedete platbu kartou Skrill, transakce může zůstat čekající po dobu 7 až 30 kalendářních dnů, v závislosti na typu platby.
Pokud došlo k chybě během transakce nebo pokud platba na webu obchodníka selhala, můžete urychlit uvolnění svých prostředků tak, že kontaktujete obchodníka a požádáte ho o zrušení transakce.


Ve výjimečných případech Vám můžeme pomoci s ručním zrušením čekající transakce.
Pro tento postup budete potřebovat oficiální písemné potvrzení od obchodníka, že si nebude nárokovat prostředky.


Potvrzení od obchodníka musí obsahovat:

  • kód obchodníka (merchant code),

  • jméno držitele karty a poslední čtyři číslice Vaší karty,

  • autorizační kód dané platby,

  • podrobnosti o platbě (datum, částka, měna).

Dokumenty, které neobsahují všechny uvedené údaje, nemohou být akceptovány.

Může platba kartou Skrill Prepaid Mastercard® způsobit záporný zůstatek na mém účtu?

Ačkoli můžete platby kartou Skrill provádět pouze pomocí dostupného primárního zůstatku a nemůžete utratit více, než kolik máte na účtu, ve výjimečných případech se může stát, že se Váš účet dostane do mínusu.


Mezi nejčastější důvody patří:

  • Offline platby kartou mohou vytvořit záporný zůstatek, pokud nemáte dostatek prostředků k pokrytí offline transakce.
    Offline platby zahrnují například transakce provedené na lodích nebo v letadlech, kde platební terminál není připojen k internetu a odešle požadavek na platbu až později.

  • Duplicitní transakce mohou vzniknout, pokud systém nedokáže spárovat původní transakci s vypořádáním platby zaslaným obchodníkem.
    Obvykle je duplicitní platba automaticky vyřešena během několika dní. Pokud se tak nestane, kontaktujte zákaznickou podporu.

  • Kolísání směnného kurzu může způsobit záporný zůstatek, pokud mezi autorizací Vaší transakce a jejím skutečným vypořádáním uplyne delší doba.
    Přestože jste v době autorizace měli dostatek prostředků, změna směnných kurzů může vést k tomu, že při vypořádání transakce nebude částka již dostačující.
    Tento případ je vzácný, protože běžné kolísání kurzu je obvykle jen v řádu několika centů.


Jak doplnit záporný zůstatek?

Přejděte do sekce Vklad ve svém účtu a doplňte prostředky pomocí Vámi zvoleného platebního způsobu.

Podporuje moje předplacená karta Skrill Mastercard® bezkontaktní platby?

Předplacená karta Skrill Mastercard® je dostupná pouze pro obyvatele autorizovaných zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) a Spojeného království.


Vaše karta Skrill Vám umožňuje provádět bezkontaktní platby všude tam, kde je na terminálu zobrazen univerzální symbol bezkontaktní platby a je akceptována Mastercard®.


Jak používat kartu Skrill pro bezkontaktní platby?

Pro úspěšné provedení první bezkontaktní transakce se ujistěte, že Vaše fyzická předplacená karta Skrill Mastercard® je aktivní a byla alespoň jednou použita pro platbu přes čip a PIN (ideálně u bankomatu), než provedete první bezkontaktní pokus.

Údaje své virtuální a/nebo fyzické karty Skrill můžete také přidat do Apple Pay nebo Google Pay a používat je následovně:

 

Typ kartyOnline transakceBezkontaktní platby na termináluBezkontaktní výběry z bankomatu
Virtuální karta SkrillAnoAnoNe
Digitální kopie fyzické karty SkrillAnoAnoAno

Jaké jsou limity pro bezkontaktní platby?

  • Maximálně můžete provést 5 po sobě jdoucích bezkontaktních transakcí.
    Po dosažení tohoto limitu budete muset provést platbu čipem a PINem (na POS terminálu nebo v bankomatu), abyste bezkontaktní limit resetovali.

  • Můžete bezkontaktně utratit maximálně 150 € (nebo ekvivalent v jiné měně) v rámci několika transakcí za sebou.
    Po dosažení této částky musíte použít kartu s čipem a PINem.

  • Platba může být zamítnuta nebo můžete být požádáni o dokončení nákupu pomocí čipu a PINu, pokud jednorázová transakce přesáhne 50 €.
    Tato částka se může v různých zemích lišit – zkontrolujte si maximální povolenou hodnotu bezkontaktní platby v zemi, kde žijete nebo kde nakupujete.

Přejít nahoru