Nejčastější otázky
Co je mezinárodní převod peněz NETELLER a jak jej mohu používat?
S NETELLER International Money Transfer můžete snadno a rychle poslat peníze na svůj vlastní nebo cizí bankovní účet.
Jak mohu poslat peníze pomocí NETELLER Money Transfer?
Mezinárodní převod peněz NETELLER můžete zahájit na účtu prostřednictvím sekce Převod> Mezinárodní převod peněz.
Převod peněz můžete provést ve 4 rychlých krocích:
- Zadejte odeslanou částku, zemi příjemce, platební nástroj a měnu pro odeslání/přijetí.
- Vyberte způsob dopravy a platby. Zobrazí se také případné poplatky za převod a přibližný časový rámec zpracování.
- Jakmile budete pokračovat, budete požádáni, abyste vybrali, komu posíláte prostředky a zadali údaje o jeho příjemci.
- Zkontrolujte souhrn převodu a potvrďte. Poté dokončete převod financování pomocí metod, které si vyberete.
V horní části žádosti o platbu se zobrazí směnný kurz měny v reálném čase. Údaje o platbě můžete kdykoli změnit kliknutím na Upravit v poli Můj převod.
Poznámka:
- Mezinárodní převod peněz NETELLER není možností výběru a takové převody nelze financovat pomocí zůstatku na Vašem účtu NETELLER.
- Průběh svých převodů můžete sledovat prostřednictvím sekce Moje převody.
- Údaje o příjemcích z předchozích převodů budou uloženy v části Stávající příjemci, takže je nebudete muset znovu zasílat.
- Způsob platby, který jste dříve vybrali, můžete změnit kliknutím na „Zaplatit jiným způsobem?“.
Můžete si také uložit své platební metody pro pozdější použití.
- Peníze můžete posílat pouze z osobních platebních nástrojů.
Jaké platební metody mohu použít?
V současné době můžete k převodu použít kreditní nebo debetní kartu. Neteller neustále hledá nové způsoby, jak zlepšit vaše platební možnosti a celkový zážitek.
Jaké poplatky si NETELLER účtuje?
Poplatky, které účtuje (pokud existují), závisí na Vaší platební metodě, měně odesílání/přijímání a zemi odesílání/přijímání. Více se dozvíte na naší stránce s poplatky.
Kdy dorazí peníze?
Po obdržení Vašich peněz se je snaží převést okamžitě, pokud je to možné, nebo do 24–72 hodin. Při výběru podrobností o transakci budete upozorněni na obrazovce.
Mohu svůj převod zrušit?
Převody nelze zrušit, jakmile obdrží NETELLER Vaši platbu a odešle ji na Vámi zvolené místo.
Co je ověření mezinárodního převodu peněz NETELLER?
Ověření mezinárodního převodu peněz NETELLER je bezpečnostním krokem, jehož cílem je udržet Vaše peníze v bezpečí.
Když dosáhnete určitého limitu transakcí, budete upozorněni na obrazovce a požádáni, abyste nahráli:
- kopii dokladu totožnosti
- kopii dokladu o adrese (nemusí být vyžadována)
Pokud jste provedli úspěšnou transakci v peněžence NETELLER (jiná než mezinárodní převod peněz), bude pro zvýšení Vašich limitů vyžadováno úplné ověření účtu.
Poznámka :
- Pokud během transakce mezinárodního převodu peněz dosáhnete svých limitů, budete muset provést ověření, aby byla transakce dokončena
- Pokud nedokončíte ověření do 4 dnů, transakce bude zrušena
Proč můj mezinárodní převod peněz NETELLER dosud nedorazil?
Po úspěšném financování jsou mezinárodní převody peněz NETELLER obecně zpracovány okamžitě, pokud je to možné nebo do 1-2 pracovních dnů. Časový rámec závisí na zvolené destinaci a způsobu financování. Zobrazí se, když vyplníte podrobnosti o transakci a na stránce Přehled převodu.
Proč můj mezinárodní převod peněz NETELLER dosud nedorazil?
Převod může být zpožděn z různých důvodů, mezi které patří například:
- státní svátky
- byla zadána nesprávná nebo neaktivní mobilní peněženka
- zadáno nesprávné číslo bankovního účtu/IBAN
- uzavřený bankovní účet příjemce
- nesprávná nebo neúplná jména držitelů bankovního účtu příjemce
- technické problémy
Co mám dělat, pokud časový rámec zpracování uplynul, ale můj převod stále chybí?
V závislosti na stavu Vašeho převodu může být nutné provést další kroky, aby mohl být úspěšně dokončen. Můžete to zkontrolovat v záložce Moje převody:
- Dokončeno – Pokud peníze nedorazí ani po jednom pracovním dni, obraťte se na podporu NETELLER
- Neúspěšný/zrušený – Zkontrolujte, zda údaje o transakci, které jste uvedli, jsou správné/neúplné a zkuste převod zadat znovu a zadejte správné informace
- Čeká na ověření – Postupujte podle pokynů na obrazovce a ověřte svůj účet
- Zpracování – Pokud byly Vaše finanční prostředky již úspěšně zpracovány, kontaktujte podporu NETELLER
Pokud příjemce převod odmítne a vrátí ho zpět společnosti NETELLER, peníze vám vrátíme na původní platební metodu, pokud to bude možné. Jinak je připíšeme na váš účet NETELLER.
Mohu svůj převod zrušit?
Převody nelze zrušit, jakmile obdrží Vaši platbu a zašlou ji na Vámi zvolené místo.
Proč selhalo moje financování prostřednictvím mezinárodního převodu peněz NETELLER?
Váš mezinárodní převod peněz NETELLER může selhat během různých fází jeho zpracování. Pokus o provedení převodu může selhat – například pokud vydavatel vaší karty zamítne platbu.
Zde je to, co můžete udělat:
- Kontaktujte svou banku a požádejte o autorizaci platby nebo to zkuste znovu s jinou bankovní kartou
- Pokud je vaše karta zaregistrována ve 3DS, zadejte svůj dodatečný bezpečnostní kód, který vám poskytl vydavatel vaší karty
- Ujistěte se, že údaje o Vaší kartě jsou platné
- Ujistěte se, že máte na účtu dostatek peněz
Poznámka: I když platba neproběhla, Vaše banka může částku dočasně zablokovat. Když zahájíte mezinárodní převod peněz, NETELLER odešle vydavateli Vaší karty žádost o debet (předběžná autorizace), ale částku odečte až poté, co je převod potvrzen jako úspěšný.
Když se platba nezdaří, Vaše banka obvykle během pár dní uvolní zablokované peníze. Čas se může lišit, proto se v případě nejasností obraťte přímo na svou banku.
Proč můj mezinárodní převod peněz NETELLER po úspěšném financování selhal?
Váš mezinárodní převod peněz NETELLER může selhat během různých fází jeho zpracování, včetně poté, co obdrží NETELLER Vaše finanční prostředky – například kvůli neplatným údajům o příjemci.
Důvod selhání můžete identifikovat na základě chybové zprávy zobrazené na obrazovce ve vašem účtu NETELLER.
Pro převody na bankovní účet:
- bankovní údaje příjemce mohou být neplatné. Zkontrolujte podrobnosti o příjemci včetně čísla účtu (IBAN), SWIFT, identifikátor banky (BIC) a další podrobnosti požadované během převodu
- Nesprávná jména příjemců. Jména v pokynech k převodu musí být stejná jako jména na bankovním účtu příjemce
- Pokoušíte se převést prostředky na firemní bankovní účet. Převody na charitativní organizace a podniky nejsou povoleny
- Může dojít k dočasnému přerušení služby. Zkuste to znovu později
Pro převody do mobilní peněženky:
- Číslo mobilního telefonu může být neplatné/zadané v neplatném formátu. Ujistěte se, že za kódem země přijímače není „0“
- Může dojít k dočasnému přerušení služby. Zkuste to znovu později
- Mobilní peněženka může mít transakční limity. Příjemce by si to měl ověřit u svého poskytovatele peněženky. Můžete zkusit poslat menší částku
- Pro mobilní číslo tohoto příjemce není povolena funkce mobilní peněženky. Příjemce by měl kontaktovat svého mobilního operátora, aby to povolil
Převody čekající na ověření:
Bez ohledu na platební metodu použitou pro Váš mezinárodní převod peněz od vás může NETELLER požadovat ověření identity nebo adresy. Pokud je během převodu požadováno ověření, budete jej muset nejprve dokončit, aby byla transakce zpracována. Váš převod zůstane nevyřízený po dobu 4 kalendářních dnů, než jej NETELLER zruší.
Jak mohu získat vrácení platby?
Pokud Váš převod selže poté, co jste jej úspěšně zaplatili, vrátí NETELLER Vaši platbu zpět na původní platební metodu. Po dokončení refundace se na stránce Moje převody zobrazí stav Refunded.
Vrácení peněz za kartu obvykle obdržíme do 7 dnů po jejich zpracování.