Nejčastější otázky – účet PaysafeCard
Přihlášení
Jak si mohu resetovat heslo?
Pokud máte přístup ke svému účtu PaysafeCard, můžete si snadno resetovat heslo podle těchto kroků:
Přihlaste se do svého účtu PaysafeCard pomocí stávajících přihlašovacích údajů.
Na webu přejděte do sekce Bezpečnost a klikněte na tlačítko Upravit vedle položky heslo. V mobilní aplikaci přejděte do Profil/Účet > Bezpečnost a soukromí > Změnit heslo.
Budete požádáni o potvrzení aktuálního hesla a zadání nového. Ujistěte se, že jste zadali správné nové heslo, protože nebudete požádáni o jeho potvrzení.
Pokud jste své heslo zapomněli a nemáte přístup k účtu PaysafeCard, postupujte následovně:
Při přihlášení klikněte na Zapomněli jste heslo?
Vyberte jednu ze dvou možností:
Odeslání odkazu na registrovaný e-mail
Odeslání SMS kódu na registrované telefonní číslo.
Pokud zvolíte první možnost, potvrďte svou e-mailovou adresu a obdržíte automatický e-mail s odkazem pro přihlášení. Následujte odkaz a nastavte nové heslo.
Pokud zvolíte druhou možnost, potvrďte své telefonní číslo a obdržíte 4místný ověřovací kód prostřednictvím SMS. Potvrďte kód ve svém účtu a nastavte nové heslo.
Mějte na paměti, že existuje limit počtu požadavků na SMS kódy. Pokud kód neobdržíte, zkontrolujte, zda má Váš telefon signál a že Vaše telefonní číslo je platné a aktuální. Můžete také přepnout způsob resetu hesla na e-mail – v tomto případě Vám bude poslán ověřovací kód e-mailem.
Pro dodatečné zabezpečení můžete být požádáni o potvrzení data narození a PSČ zaregistrovaného ve Vašem účtu PaysafeCard.
Pokud jste dosáhli limitu SMS kódů nebo si nemůžete obnovit uživatelské jméno sami, kontaktujte tým podpory, rád Vám s tím pomůže.
K dispozici je také virtuální asistent Lara, který je připraven Vám pomoci 24/7.
Jak funguje dvoufázové ověření?
Jak funguje dvoufaktorové ověření (2FA)?
Dvoufaktorové ověření (Strong Customer Authentication, SCA) je evropský regulační požadavek, jehož cílem je zvýšit bezpečnost online plateb.
Na základě tohoto požadavku při některých situacích (například při přihlášení nebo dokončování transakce) můžete být požádáni o dodatečné ověření – buď prostřednictvím 6místného kódu zaslaného na Váš mobilní telefon nebo prostřednictvím 6místného ověřovacího kódu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu. Mějte na paměti, že každý ověřovací kód je platný pouze 15 minut.
Při prvním přihlášení po registraci u PaysafeCard budete vyzváni k nastavení dvoufaktorového ověření:
Budete vyzváni ke stažení a instalaci mobilní aplikace PaysafeCard. Nechte otevřený webový prohlížeč.
Přihlaste se do svého účtu PaysafeCard v mobilní aplikaci a potvrďte nastavení SCA/2FA. Můžete také aktivovat přihlašování pomocí biometriky (rozpoznání obličeje nebo otisku prstu) na svém mobilním zařízení.
Na telefon obdržíte push notifikaci, kterou potvrdíte a tím nastavíte dodatečné ověření.
Pokud push notifikaci neobdržíte, požádejte o zaslání ověřovacího kódu přes SMS kliknutím na možnost „Nemáte chytrý telefon?“ (pokud jste si aplikaci ještě nenainstalovali) nebo „Nemůžete přijímat push notifikace?“ (pokud už aplikaci máte) na přihlašovací obrazovce ve webovém prohlížeči.
Mohu dvoufaktorové ověření přeskočit?
Ano, v některých případech ho můžete přeskočit:
Při přihlašování do účtu PaysafeCard můžete zaškrtnout políčko „Důvěřovat tomuto zařízení“, aby byla Vaše další přihlášení rychlá a snadná. Správu důvěryhodných zařízení najdete v sekci Zabezpečení > Dvoufaktorové ověření > Důvěryhodná zařízení ve svém účtu.
Při zadávání platby v online obchodě můžete během potvrzování označit příjemce jako „důvěryhodného“, čímž urychlíte budoucí platby tomuto obchodníkovi. Správu důvěryhodných obchodů najdete v sekci Zabezpečení > Dvoufaktorové ověření > Důvěryhodné online obchody.
Co mám dělat, pokud jsem zapomněl své uživatelské jméno?
Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, klikněte při přihlášení na možnost „Zapomněli jste uživatelské jméno?“. Budete požádáni o výběr jedné ze dvou možností pro jeho obnovení: buď prostřednictvím odkazu zaslaného na Vaši registrovanou e-mailovou adresu nebo prostřednictvím SMS kódu zaslaného na Vaše registrované telefonní číslo.
Přes e-mailovou adresu
Vyberte možnost e-mail a zadejte svou e-mailovou adresu.
Obdržíte automatický e-mail s odkazem na webové stránky PaysafeCard. Klikněte na odkaz a obnovte své uživatelské jméno.
Vraťte se na přihlašovací stránku a zadejte své údaje.
Pokud e-mail neobdržíte, ujistěte se, že jste zadali správnou e-mailovou adresu a zkontrolujte složku Spam/Nevyžádaná pošta.
Přes SMS kód
Vyberte možnost SMS a zadejte své telefonní číslo.
Obdržíte SMS s 4místným ověřovacím kódem. Zadejte kód do příslušného pole a obnovte své uživatelské jméno.
Vraťte se na přihlašovací stránku a zadejte své údaje.
Nezapomeňte, že počet požadavků na SMS kódy je omezen. Pokud kód neobdržíte, ujistěte se, že jste zadali správné telefonní číslo. Pokud používáte předplacenou kartu, zkontrolujte, zda máte dostatečný kredit pro příjem zpráv. Můžete také požádat o nový kód, doporučujeme ale pár minut počkat – platný je vždy pouze poslední doručený kód.
Pokud jste dosáhli limitu SMS kódů nebo si nemůžete obnovit uživatelské jméno sami, kontaktujte tým podpory, rád Vám s tím pomůže.
Jak si mohu odemknout účet, pokud jsem se několikrát pokusil zadat špatné heslo
Ověření
Jaký je stav účtu PaysafeCard?
Existují dva stavy účtu PaysafeCard: Standard a Unlimited.
Podle toho, jaký máte stav účtu, se liší limity pro transakce.
✅ Standard status – získáte automaticky při registraci. Tento status má nižší limity.
Kompletní přehled limitů pro Standard status najdete v sekci Limits & Status ve svém účtu.
✅ Unlimited status – umožňuje neomezené dobíjení PaysafeCard kódů. Pokud chcete svůj status povýšit na Unlimited, přejděte do Limits & Status ve svém účtu a klikněte na Upgrade status.
⚠️ Jako regulovaná finanční instituce je PaysafeCard povinna sbírat dodatečné informace o Vás – například zdroj příjmů nebo hlavní účel používání účtu. Tyto údaje můžete být požádáni potvrdit hned po zahájení procesu upgradu. Ujistěte se, že poskytnuté informace jsou správné a aktuální.
Více informací o zpracování Vašich osobních údajů a o Vašich právech najdete v dokumentu Privacy Notice (Ochrana osobních údajů).
Které dokumenty mohu použít k ověření své identity?
Pro ověření identity jsou přijímány následující doklady pro:
Pas
Občanský průkaz
Řidičský průkaz
Povolení k pobytu
Důležité požadavky pro doklad totožnosti:
Dokument musí být platný (nezasílejte prosím propadlé doklady);
Fotografie dokladu musí být barevná;
Na dokladu musí být jasně viditelná Vaše fotografie, celé jméno, datum narození, podpis a číslo dokladu;
Fotografie musí být v dobré kvalitě (vysoké rozlišení, snadno čitelná) a musí zobrazovat všechny čtyři okraje dokladu;
Fotografie musí být ve formátu *.jpg, *.jpeg, *.bmp, *.gif, *.png nebo *.pdf.
Dále mějte na paměti:
Pas musí být otevřený na stránce s Vaší fotografií a číslem pasu;
Při zasílání občanského průkazu (nebo řidičského průkazu, který obsahuje osobní údaje či datum vydání/platnosti na zadní straně) je potřeba přiložit samostatné fotografie přední a zadní strany dokladu.
Které dokumenty mohu použít k ověření svého bydliště?
Pamatujte, že údaje, které jste uvedli ve svém účtu PaysafeCard, musí odpovídat údajům uvedeným na Vašem dokladu.
K ověření bydliště jsou akceptovány následující dokumenty:
Účet za služby (voda, elektřina, plyn, topení, kanalizace, pevná linka, kabelová televize) vystavený za poslední 3 měsíce (nejsou přijímány účty za mobilní telefon).
Bankovní výpis (bankovní účet, kreditní/debetní karta, investice) vystavený za poslední 3 měsíce – nejsou přijímány výpisy od výhradně online finančních institucí jako Revolut, PayPal atd.
Občanský průkaz, který uvádí Vaši aktuální adresu. Pokud jste se přestěhovali, doklad musí být vydán v posledních 90 dnech.
Dopis nebo dokument od finanční instituce, podepsaný a orazítkovaný, vystavený za poslední 3 měsíce.
Korespondence od státních úřadů (např. daňové dokumenty, soudní dokumenty, výměry důchodu, státní půjčky, pokuty, potvrzení o registraci k volbám), vystavená za posledních 12 měsíců.
Hypoteční dokumenty vystavené za posledních 12 měsíců.
Nájemní smlouva vystavená za posledních 12 měsíců.
Důležité požadavky na doklad o adrese:
Dokument musí obsahovat Vaše celé jméno, aktuální adresu, datum vystavení/platnosti dokumentu a jedinečné referenční číslo (např. číslo účtu, faktury nebo zákazníka).
Musí být vidět název, webová adresa a/nebo logo vydávající instituce.
Kopie musí být ve formátu *.jpg, *.jpeg, *.bmp, *.gif, *.png nebo *.pdf.
Nájemní smlouva musí obsahovat podpisy obou stran (pronajímatele i nájemce) nebo logo/razítko agentury.
Daňové doklady a potvrzení o registraci k volbám musí být vydány státním úřadem v místě Vašeho bydliště.
Další důležité informace:
V některých případech mohou být přijaty i screenshoty, pokud obsahují všechny potřebné údaje.
Nejsou přijímány P.O. boxy, adresy firem nebo přeposílací služby jako platné adresy. Vaše adresa na dokladu musí odpovídat Vašemu skutečnému místu bydliště.
Jak funguje přechod na status „Unlimited“ u PaysafeCard?
Můžete snadno upgradovat svůj účet PaysafeCard na status „Unlimited“ podle následujících kroků:
1️⃣ Ujistěte se, že údaje zadané ve Vašem účtu odpovídají těm na Vašem dokladu totožnosti. Zkontrolujte a případně upravte osobní údaje v sekci Moje údaje na webu nebo v sekci Údaje o účtu v mobilní aplikaci.
2️⃣ Na webu přejděte do sekce Limity a status a klikněte na Upgradovat status pro zahájení procesu ověření.
V mobilní aplikaci přejděte do sekce Údaje o účtu a klikněte na Upgradovat status. Doporučujeme používat mobilní aplikaci – proces je rychlejší a jednodušší.
3️⃣ Jako regulovaná finanční instituce je PaysafeCard povinna získat další informace o Vás (například původ Vašich příjmů nebo účel používání účtu). Můžete být požádáni o potvrzení těchto údajů hned po zahájení procesu upgradu. Ujistěte se, že zadané údaje jsou správné a aktuální.
Podrobnosti o zpracování osobních údajů najdete v Oznámení o ochraně osobních údajů.
4️⃣ Vyberte typ dokladu, který chcete použít k ověření (pas, občanský průkaz, řidičský průkaz nebo povolení k pobytu – v závislosti na zemi Vašeho bydliště).
5️⃣ Nahrajte doklad totožnosti:
Můžete pokračovat přes mobilní aplikaci, pořídit fotku pomocí webkamery nebo nahrát již existující fotku z Vašeho zařízení.
Soubor nesmí překročit velikost 5 MB a musí být ve formátu *.jpg, *.jpeg nebo *.png.
6️⃣ Po nahrání dokladu budete požádáni o selfie (fotku obličeje). Můžete ji pořídit webkamerou nebo přejít do mobilní aplikace.
✅ Po dokončení obdržíte e-mail s potvrzením o statusu Vašeho účtu. Pokud Váš doklad nebo selfie nebyly přijaty, dostanete e-mail s dalšími pokyny.
✅ Ověření obvykle trvá jen pár minut, v případě vyššího zatížení maximálně 1–2 dny. Pokud jste doklady odeslali před více než 2 dny a nedostali potvrzení, kontaktujte Paysafecard.
Jak dlouho trvá ověření účtu?
Jaké jsou dokumenty k prokázání příjmu/zdroje majetku?
PaysafeCard, stejně jako všechny finanční služby, podléhá regulacím, které chrání zákazníky i samotnou společnost. Mají povinnost prokázat, že všechny prostředky, které zákazníci používají, pocházejí z legálních zdrojů. Proto můžete být při dosažení určitého objemu transakcí požádáni o doložení původu Vašich finančních prostředků.
Jaké dokumenty je potřeba předložit?
Budete potřebovat dokumenty, které prokazují a potvrzují zdroj Vašich příjmů pro finanční prostředky, které převádíte prostřednictvím digitálních platebních systémů, například:
Úspory ze mzdy, dědictví nebo darů – výplatní pásky za poslední 3 měsíce, oficiální dopis od zaměstnavatele, potvrzení o dědictví, daňové přiznání atd.
Výhry z hazardu nebo investice – doklad o výhrách, doklad o ziscích z obchodování, investiční portfolio (ukazující dividendy) atd.
Prodej nemovitosti nebo společnosti – výpis z bankovního účtu nebo z účtu platební karty s přehledem transakcí za poslední 3 měsíce, účetní závěrka, kupní smlouva atd.
Jaké jsou požadavky na tyto dokumenty?
Výpisy z banky a karty – musí být viditelné Vaše jméno a číslo účtu; u karet musí být zobrazeny pouze první 6 a poslední 4 číslice karty (kvůli PCI/DSS regulacím); dokument musí ukazovat příchozí transakce s jasným zdrojem.
Výplatní pásky, dopisy od zaměstnavatele, smlouvy – musí být podepsané a opatřené razítkem, Vaše jméno musí být jasně čitelné.
Screenshoty prokazující Vaši aktivitu v hazardu nebo investicích – nesmí být oříznuté; musí být viditelná adresa webové stránky; musí ukazovat Vaše registrované údaje na webu, historii transakcí, sázky/obchodní historii a/nebo přehled zisku/ztráty.
Dokumenty nahrané na cloudová úložiště nebo odeslané jako odkazy ke stažení nejsou akceptovány. Dokumenty zasílejte pouze ve formátu *.jpg, *.jpeg, *.bmp, *.png nebo *.pdf.
Mám obavy o své soukromí/nechci tyto dokumenty posílat. Co se stane s mým účtem/penězi?
Ověření je povinné, protože PaysafeCard musí dodržovat zákonné požadavky. Pokud neposkytnete požadovanou dokumentaci v daném časovém rámci, může dojít k přerušení služby nebo k účtování administrativních poplatků.
Informace, které poskytnete, slouží pouze k ověření, že zdroj finančních prostředků je legální a byl získán oprávněně. Budou zpracovávány s maximální důvěrností, přístup k nim bude mít pouze oprávněný personál a budou chráněny v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.
Proč byly mé dokumenty zamítnuty?
Aby mohl být Váš PaysafeCard účet ověřen nebo potvrzeny některé Vaše údaje, můžete být požádáni o zaslání příslušných ověřovacích dokumentů. Vaše dokumenty však mohou být zamítnuty, pokud nesplňují požadavky. Důležité je, zda dokument jednoznačně prokazuje požadované údaje.
Mezi možné důvody zamítnutí dokumentů patří, ale nejsou omezeny na:
Doklad totožnosti je neplatný (expirovaný).
Neposkytli jste obě strany dokladu totožnosti.
Dokument je rozmazaný nebo nečitelný. Opravte to tak, že dokument naskenujete nebo vyfotíte ve vysokém rozlišení a kvalitně.
Doklad o adrese nemá uvedené datum vydání.
Doklad o adrese neobsahuje stejné jméno jako je registrované na Vašem účtu PaysafeCard.
Další možné důvody:
Doklad o adrese je účtován jako faktura za mobilní telefon – tento typ dokumentu není akceptován.
Soubor nebyl ve správném formátu nebo nelze otevřít. Ujistěte se, že je dokument uložen ve správném formátu: .jpg, .jpeg, .bmp, .gif, .png, .pdf.
Pokud jste poslali bankovní dokument (např. výpis z účtu nebo výpis z karty), mohl být zamítnut z těchto důvodů:
Na výpisu chybí důležité údaje. Výpis musí obsahovat Vaše jméno, úplné číslo účtu a/nebo IBAN, kód banky nebo směrový kód (SWIFT/BIC) a logo nebo identifikaci banky.
Údaje na dokumentu (např. jméno, číslo účtu/karty) neodpovídají údajům zadaným na Vašem účtu.
Výpis z karty zobrazoval celé číslo karty – citlivé údaje musí být skryty, aby byly viditelné pouze první 6–8 číslic (BIN) a poslední 2–4 číslice.
Místo výpisu z karty jste poslali fotografii karty.
PaysafeCard udělá maximum, aby Vaše dokumenty rychle zkontrolovali a akceptovali, bez ohledu na jazyk, ve kterém jsou.
PIN
Jak si mohu koupit PaysafeCard PINy online?
Jak mohu koupit PaysafeCard PINy online?
Služba PIN Shop Vám umožňuje rychlý a snadný nákup 16místných PINů online po přihlášení do účtu PaysafeCard.
Jak koupit PIN online?
Po přihlášení v prohlížeči klikněte na „Get online“ v sekci Přehled, nebo přejděte do sekce PIN Shop.
V mobilní aplikaci PaysafeCard klikněte na „Koupit PaysafeCard“ na domovské stránce nebo přejděte na Shop > Koupit PaysafeCard.
Vyberte hodnotu PINu a preferovanou platební metodu. Dostupné možnosti platby závisí na Vaší zemi.
Pokud si přejete, aby byl zakoupený PIN automaticky přičten k Vašemu zůstatku na účtu PaysafeCard, zaškrtněte příslušné políčko.
Dokončete transakci zadáním údajů o zvolené platební metodě.
Po úspěšné platbě se Vám zobrazí zakoupený 16místný PIN na obrazovce a obdržíte potvrzení e-mailem.
Jak přičíst online PIN k účtu PaysafeCard?
PIN lze přičíst k Vašemu zůstatku buď během nákupu nebo i po jeho dokončení.
Online PINy lze přičíst pouze k účtu PaysafeCard, ze kterého byly zakoupeny.
Mohu koupit 16místný PIN i bez registrace PaysafeCard?
Obecně platí, že nákup PINu online je možný pouze po registraci u PaysafeCard.
Ve vybraných zemích je možné jednorázově zakoupit PIN jako host bez registrace. Poté je potřeba vytvořit účet u PaysafeCard pro další nákupy PINů online.
Jaké jsou limity a poplatky?
Za online nákup PINu není účtován žádný poplatek.
Pokud PIN nevyužijete do 1 měsíce od nákupu, bude Vám účtován měsíční poplatek za službu. Abyste tomu předešli, doporučujeme PIN použít do 1 měsíce od zakoupení nebo jej přičíst k Vašemu účtu PaysafeCard.
Podrobnosti naleznete na stránce Poplatky a limity.
Proč jsem ještě neobdržel PaysafeCard zakoupenou v PIN Shopu?
Online nákupy PINů jsou obvykle zpracovány okamžitě, takže svůj 16místný PIN uvidíte ihned na obrazovce.
Někdy však může dojít ke zpoždění – například při potvrzování platby bankou nebo kvůli dočasným problémům s připojením. V takových případech může doručení PINu trvat až jeden pracovní den, v závislosti na zvoleném způsobu platby. Jakmile bude Váš PIN vygenerován, obdržíte potvrzení e-mailem.
Pro kontrolu svých online nákupů PINů přejděte do historie transakcí ve svém účtu PaysafeCard.
Pokud už uplynul jeden pracovní den, stále jste neobdrželi 16místný PIN a zároveň byly peníze odečteny z Vašeho účtu, kontaktujte PaysafeCard. Přiložte prosím snímek obrazovky z mobilního bankovnictví nebo výpis z účtu, kde budou viditelné tyto údaje:
Úplné bankovní údaje: jméno majitele účtu a prvních 6 a poslední 4 čísla z čísla karty (u plateb kartou) nebo IBAN/číslo účtu a BIC/bankovní kód (u plateb z účtu)
Detaily transakce: částka, měna, datum a čas
Údaje o příjemci platby
Tyto informace pomohou platbu dohledat a zajistit její zpracování nebo vrácení peněz.
Jak získám svůj online PIN, pokud bylo zvoleno automatické dobíjení?
Jak získám svůj online PIN, pokud bylo zvoleno automatické dobíjení?
Pokud jste při nákupu online PINu zaškrtli možnost „automatické dobíjení“ (nebo jste ji neodškrtli, pokud byla předem zvolena), znamená to, že zakoupený PIN byl automaticky převeden na zůstatek Vašeho PaysafeCard účtu a samostatný 16místný PIN kód neobdržíte.
Kde najdu svůj PIN, pokud automatické dobíjení na účet PaysafeCard selhalo?
Pokud jste PIN úspěšně zakoupili, ale automatické dobíjení selhalo, najdete svůj PIN:
v historii transakcí na webu PaysafeCard,
v aplikaci PaysafeCard v záložce „Obchod“,
nebo v potvrzovacím e-mailu, který Vám byl zaslán.
Pokud jste při nákupu PINu dosáhli maximálního limitu pro dobíjení a Váš účet PaysafeCard byl omezen, automatické dobíjení PINu nebude dokončeno. V takovém případě ověřte svůj účet, abyste mohli pokračovat v platbách. Následně můžete PIN ručně dobít nebo jej rovnou využít při platbě u obchodníka.
Jak mohu utratit PIN, pokud byl automaticky dobit?
Pokud byl PIN automaticky převeden na zůstatek Vašeho účtu PaysafeCard, stačí při platbě v podporovaném online obchodě zvolit PaysafeCard jako platební metodu. V pokladně budete vyzváni k zadání svých přihlašovacích údajů k účtu PaysafeCard a dokončení transakce.
Seznam podporovaných obchodů najdete na hlavní stránce svého PaysafeCard účtu. Alternativně můžete zkontrolovat možnosti platby přímo na webu Vašeho oblíbeného obchodu nebo kontaktovat jejich podporu a ověřit, zda přijímají platby PaysafeCard účtem.
Proč byla možnost automatického dobíjení při nákupu PINu předem zvolena?
Když si zakoupíte PIN online, systém si zapamatuje Vaše předchozí nastavení pro automatické dobíjení. Pokud jste tuto možnost při posledním nákupu povolili, bude automaticky předem zaškrtnuta i při Vašem dalším nákupu. Pokud jste ji dříve vypnuli, zůstane tato možnost standardně neoznačená.
Své nastavení můžete kdykoliv změnit ručně před dokončením dalšího nákupu.
Mohu si zakoupit online PIN pomocí své kreditní nebo debetní karty?
Mohu si zakoupit online PIN pomocí kreditní nebo debetní karty?
Ano, kreditní nebo debetní kartu můžete použít k rychlému a snadnému nákupu online PINu prostřednictvím PIN Shopu.
Podporované karty jsou Visa® a Mastercard®.
Mohu zaplatit kartou někoho jiného?
Použití kreditní nebo debetní karty třetí osoby není povoleno.
Jaké jsou limity a poplatky?
Za nákup online PINu si není účtován žádný poplatek.
Pokud je však měna Vaší karty odlišná od měny Vašeho účtu PaysafeCard, může Vám vydavatel karty účtovat poplatek za převod měny.
Podrobnosti najdete na stránce Poplatky a limity.
Jak dlouho trvá obdržet online PIN při platbě kartou?
Platby kartou jsou obvykle zpracovány okamžitě, ale v některých případech může dojít ke zpoždění potvrzení transakce. V takovém případě může doručení PINu trvat až 1 pracovní den.
Jakmile je PIN připraven, obdržíte potvrzení e-mailem, které bude obsahovat Váš 16místný PIN.
Pokud jste zvolili možnost automatického dobití zůstatku, Váš zůstatek se aktualizuje hned po potvrzení platby a vygenerování PINu.
Zakoupené PINy si také můžete prohlédnout v historii transakcí ve svém účtu PaysafeCard.
Mohu svou platbu zrušit?
Jakmile obdrží PaysafeCard Vaši platbu a poskytnou Vám online PIN, transakci již není možné zrušit.
Proč nemohu použít svou kartu?
Z důvodu regulačních omezení nemohou zákazníci s bydlištěm v Belgii, Austrálii nebo ve Spojeném království používat kreditní karty pro platby v PIN Shopu.
Zkuste místo toho použít debetní kartu nebo jinou dostupnou platební metodu.
Proč moje platba kreditní/debetní kartou při nákupu PINu online selhala?
Proč selhala platba kreditní nebo debetní kartou při nákupu PINu online?
Existuje několik důvodů, proč může platba kartou selhat:
Vydavatel karty transakci zamítl. Kontaktujte svou banku a zjistěte důvod.
Dosáhli jste limitu na své kartě. Kontaktujte svou banku pro více informací.
Zadali jste nesprávný 3D Secure kód. U online plateb může být vyžadováno dodatečné ověření pomocí jednorázového kódu – zkontrolujte, zda jste jej zadali správně.
Bylo provedeno příliš mnoho neúspěšných pokusů o ověření 3DS. Kontaktujte svou banku.
Zadali jste nesprávné údaje o kartě. Zkontrolujte číslo karty, jméno, datum platnosti a CVV kód a zkuste to znovu.
Používáte kartu, která není vystavena na Vaše jméno. Platby třetími stranami nejsou akceptovány.
Pokoušíte se zaplatit dárkovou kartou. Dárkové karty v současnosti nejsou přijímány – zkuste použít kreditní nebo debetní kartu.
Vaše karta není Visa® nebo Mastercard®. Akceptovány jsou pouze tyto typy karet.
Jste rezidentem Belgie, Austrálie nebo Spojeného království a pokoušíte se použít kreditní kartu. Z důvodu regulací není v těchto zemích použití kreditní karty v PIN Shopu povoleno. Zkuste použít debetní kartu nebo jinou platební metodu, pokud je dostupná.
Platba vypršela. Spusťte platbu znovu a dokončete ji co nejdříve.
Nedostatek prostředků na kartě. Zkuste nižší částku, jinou kartu nebo jinou platební metodu, pokud je k dispozici.
Dosáhli jste limitů na svém účtu PaysafeCard. Počkejte, až se limity resetují nebo si zakupte fyzickou PaysafeCard pro platby online.
Technická nebo připojovací chyba. Vyzkoušejte základní postupy řešení problémů.
Poznámka: V některých případech může Vaše banka zablokovat (rezervovat) částku za neúspěšnou transakci, i když ji PaysafeCard nestrhne. Částka by měla být automaticky uvolněna zpět na Váš účet během několika dní. Doba, za kterou se to stane, se může lišit, proto doporučujeme kontaktovat svou banku pro více informací.
Co mám dělat, pokud chci zrušit nákup online PINu?
Platby za nákup online PINu nelze zrušit, jakmile PaysafeCard obdrží peníze a PIN Vám byl poskytnut. Místo toho si však můžete nechat částku PINu vybrat nebo požádat o její vrácení.
Jak mohu získat částku z online PINu zpět?
PIN byl připsán na Váš účet: Peníze si můžete vybrat přímo na svůj bankovní účet z účtu PaysafeCard.
PIN nebyl připsán na účet: Připlaťte si jej zdarma na svůj PaysafeCard účet a poté proveďte výběr na bankovní účet. Alternativně můžete kontaktovat podporu a požádat o vrácení peněz.
Podal(a) jsem reklamaci (chargeback) a PIN nebo účet PaysafeCard byl omezen. Co mám dělat?
Pokud jste podali reklamaci (chargeback) prostřednictvím své banky za nákup online PINu, kontaktujte podporu. Tým podpory případ přezkoumá a poradí Vám s možnými řešeními.
Proč byl můj účet PaysafeCard zablokován při nákupu online PINu?
Dobití
Jak můžu dobít zůstatek na účtu PaysafeCard?
Jak si dobiji zůstatek na účtu PaysafeCard?
Dobití účtu PaysafeCard je snadné. Stačí se přihlásit, zadat 16místný PIN kód z účtenky do příslušného pole na domovské stránce a kliknout na tlačítko „+“. Peníze z předplaceného PINu se ihned připíšou na Váš zůstatek na účtu PaysafeCard.
Video je pouze ilustrační a nemusí přesně odpovídat aktuální podobě produktu.
Pokud používáte mobilní aplikaci PaysafeCard, postupujte následovně:
Otevřete hlavní obrazovku aplikace.
Klepněte na „Přidat peníze“.
Zadejte nebo naskenujte 16místný kód.
Stiskněte „Dobít“.
Jak získám 16místný předplacený kód?
Kupte si PaysafeCard za hotovost v prodejně – prodejní místa naleznete zde.
Obdržíte PaysafeCard jako 16místný PIN (v různých hodnotách).
Tento PIN pak můžete využít k rychlým a bezpečným platbám za online služby.
Seznam partnerských obchodů, kde můžete PaysafeCard použít, najdete zde.
Další možnosti dobití a použití (liší se podle země):
Koupě PINu online: Platba kartou, bankovním převodem nebo jinou dostupnou metodou. Při nákupu zaškrtněte možnost automatického dobití PINu na Váš účet.
PaysafeCard Direct: Vygenerujte čárový kód a dobijte účet přímo v prodejně – umožňuje vyšší částky a není zde riziko ztráty nebo poškození PINu.
Služba Account & Card: Získejte virtuální IBAN a fyzickou/virtuální debetní kartu Mastercard®. Provádějte SEPA platby a platby všude tam, kde je akceptována Mastercard®.
Dobití účtu PaysafeCard z Account & Card: V aplikaci klikněte na „Přidat peníze“ a jako zdroj financí vyberte Account & Card.
Gift Card Shop: Nakupujte dárkové poukazy (např. Amazon, Netflix, Spotify) za zůstatek PaysafeCard.
Co když dosáhnu měsíčního limitu pro dobití?
Pokud překročíte měsíční limit pro dobití, je nutné upgradovat svůj účet PaysafeCard na status „Unlimited“. Návod, jak na to, najdete zde.
Další informace o poplatcích a limitech najdete zde.
Proč se mi dobití účtu PaysafeCard nepodařilo?
Pokud už nemůžete dobíjet svůj účet PaysafeCard, zkontrolujte svůj stav v sekci „Účet“ > „Limity a stav“ na webu nebo v mobilní aplikaci PaysafeCard pod „Profil“ > „Údaje o účtu“.
Pokud jste dosáhli limitu pro dobití, musíte nejprve upgradovat svůj účet PaysafeCard na stav „Unlimited“ (Neomezený), než budete moci provést další platby. Podrobné pokyny k upgradu naleznete zde.
Další důvody, proč se dobití nemusí podařit:
Špatně zadaný 16místný PIN: Zkontrolujte, zda jste PIN zadali správně a úplně a zkuste to znovu. Pokud je Váš PIN nečitelný nebo ztracený, kontaktujte podporu PaysafeCard.
Nedostatečný zůstatek: Váš 16místný kód už mohl být dobit do jiného účtu PaysafeCard (ověřte v historii transakcí) nebo použit pro jinou platbu. Stav kódu si můžete ověřit pomocí nástroje Kontrola zůstatku.
Váš předplacený kód může být z jiné země nebo v jiné měně než je nastaveno ve Vašem účtu PaysafeCard. V takovém případě kontaktujte podporu a přiložte fotografii 16místného kódu.
Váš účet PaysafeCard může být omezený. Zkontrolujte hlavní obrazovku svého účtu, zda se tam nezobrazují nějaké zprávy nebo pokyny.
Můžete mít dosažený limit pro platby nebo dobíjení. V takovém případě je potřeba upgradovat účet na „Unlimited“ – najdete to v „Nastavení“ > „Limity a stav“ nebo v aplikaci v „Profil“ > „Údaje o účtu“.
Nákupy z PIN Shopu nebo přes PaysafeCard direct nebudou fungovat, pokud je dosažen limit pro dobití. Zakoupený 16místný kód najdete v historii transakcí a můžete ho dobít později.
Více informací o poplatcích a limitech najdete zde.
Co je PaysafeCard Direct a jak funguje?
Co je PaysafeCard direct?
PaysafeCard direct je funkce, která Vám umožňuje přímo dobít účet PaysafeCard v prodejním místě – bez nutnosti zadávat 16místný kód. Služba je zdarma a dostupná jak v aplikaci PaysafeCard, tak přes webový prohlížeč.
Jak to funguje?
Přihlaste se do účtu PaysafeCard a přejděte na funkci PaysafeCard direct.
Vyberte požadovanou částku a ihned se Vám vygeneruje čárový kód.
Pokladní v prodejním místě zvolí v terminálu možnost PaysafeCard direct a kód buď naskenuje nebo zadá ručně.
Zaplaťte částku přímo na místě.
Zůstatek bude připsán na Váš účet PaysafeCard během několika minut.
Poznámka: Nezapomeňte si uschovat potvrzení o transakci, které obdržíte v prodejním místě.
Jaké jsou výhody PaysafeCard direct?
✅ Možnost dobít vyšší částky (až do 250 EUR) bez poplatků za dobití.
✅ Žádné riziko ztráty nebo nečitelného 16místného kódu.
Pro nalezení nejbližšího prodejního místa s funkcí PaysafeCard direct použijte lokátor prodejen.
Jaké jsou poplatky a limity?
Více informací najdete v sekci Poplatky a limity.
Nemohu vygenerovat kód PaysafeCard direct. Co dělat?
Pokud je tlačítko s hodnotou dobíjení neaktivní (šedé) a nemůžete vytvořit čárový kód, znamená to obvykle, že jste dosáhli svých limitů. V takovém případě:
✅ Upgradujte svůj účet na „Unlimited“ (pokud jste tak ještě neučinili), nebo
✅ Utraťte část dostupného zůstatku PaysafeCard.
Poté budete moci vygenerovat nový čárový kód.
Nemohu dobít kód. Co dělat?
Důvody, proč nejde dobít 16místný kód, mohou být:
Kód už není aktivní: Čárový kód je platný 90 minut. Pokud časový limit uplynul, kód už nelze použít. Vytvořte si nový.
Technická chyba: Požádejte obsluhu v prodejně, aby kód zadala ručně nebo zkuste jiné prodejní místo.
Kód už byl použit: Ověřte, zda jste voucher už náhodou nevyužili. V případě nejasností kontaktujte zákaznickou podporu.
Účet je zablokovaný nebo uzavřený: Zkontrolujte stav svého účtu a zkuste to znovu.
Jak získám přístup ke svému online PINu, pokud bylo vybráno automatické dobíjení?
Pokud jste během nákupu online PINu zaškrtli možnost „Automatické dobití“ (nebo jste ji neodškrtli, pokud byla přednastavena), znamená to, že zakoupený PIN byl automaticky připsán na Váš zůstatek v účtu PaysafeCard a samostatný 16místný kód Vám nebude zaslán.
Kde najdu PIN, pokud automatické dobití na můj účet PaysafeCard selhalo?
Pokud jste úspěšně zakoupili online PIN, ale automatické dobití se nezdařilo, PIN najdete:
v historii transakcí ve svém účtu PaysafeCard (na webu),
v záložce „Obchod“ v mobilní aplikaci,
nebo v potvrzovacím e-mailu o nákupu, který Vám byl zaslán.
Pokud jste během nákupu dosáhli maximálního limitu pro dobití a Váš účet PaysafeCard byl omezen, automatické dobití PINu se neprovede. V takovém případě si ověřte svůj účet, abyste mohli pokračovat v platbách. Poté můžete PIN buď manuálně dobít nebo jej rovnou použít u obchodníka.
Jak mohu utratit PIN, pokud byl automaticky dobit?
Jednoduše zvolte PaysafeCard účet jako platební metodu v jakémkoli podporovaném online obchodě. Při platbě budete požádáni o přihlášení do účtu PaysafeCard pro dokončení transakce.
Seznam podporovaných obchodů najdete na hlavní stránce svého účtu PaysafeCard. Případně se podívejte na platební možnosti přímo v preferovaném obchodě nebo kontaktujte jejich podporu, zda platby z účtu PaysafeCard přijímají.
Proč byla možnost automatického dobití u mého nákupu PINu předem zaškrtnuta?
Když zakoupíte online PIN, Vaše nastavení automatického dobití se uloží pro budoucí nákupy. Pokud byla tato možnost aktivní při posledním nákupu, bude přednastavená i při příštím. Pokud byla vypnutá, zůstane nezaškrtnutá.
Toto nastavení můžete před dokončením každého nákupu ručně upravit.
Jak si mohu zkontrolovat zůstatek na účtu a stáhnout si historii transakcí?
Dostupný zůstatek najdete ve svém účtu ihned po přihlášení. Přehled svých transakcí si můžete zobrazit v sekci Transakce – zvolte typ transakce a období (maximálně 6 měsíců zpětně). Kliknutím na ikonu tiskárny si můžete historii exportovat ve formátu PDF.
Video slouží pouze k ilustraci a nemusí přesně odpovídat produktu.
V mobilní aplikaci PaysafeCard najdete své aktivity na domovské obrazovce v části Poslední transakce.
Zůstatek na Vaší Mastercard kartě je odlišný od zůstatku Vašeho účtu a najdete ho v sekci Mastercard (produkt je dostupný pouze pro některé zákazníky/regiony).
Pokud máte aktivovanou službu Account & Card (dostupná pouze v určitých zemích/oblastech), můžete zůstatek zkontrolovat v sekci Account & Card ve svém účtu.
Koupil jsem si PaysafeCard voucher v jiné zemi. Co mám dělat?
Můžete snadno utrácet nebo přidávat 16místné kódy do svého účtu PaysafeCard, ale v některých případech se při platbách nebo dobíjení kódů mohou vyskytnout problémy.
To se může stát, pokud byl předplacený kód zakoupen v jiné zemi, než je ta, ve které je Váš účet PaysafeCard registrován.
Co dělat, pokud je Váš PaysafeCard kód vázán na jinou zemi nebo měnu?
Pokud Váš kód neodpovídá zemi nebo měně Vašeho účtu, můžete jej i tak použít přímo u svých oblíbených online obchodníků – není nutné ho přidávat do účtu PaysafeCard.
Doporučujeme vždy kupovat PaysafeCard ve své zemi registrace, abyste předešli problémům.
Začínáme
Jak se mohu zaregistrovat do PaysafeCard?
Jednoduše navštivte webové stránky PaysafeCard nebo mobilní aplikaci (Google Play/Apple Store) a klikněte na Zaregistrovat se, abyste mohli začít. Ujistěte se, že používáte vlastní IP adresu a nepoužíváte VPN nebo jiné proxy služby pro dokončení registrace.
Budete požádáni o:
výběr země;
vytvoření přihlašovacích údajů pro PaysafeCard účet (e-mailová adresa a heslo);
ověření e-mailu prostřednictvím ověřovacího odkazu;
zadání osobních údajů (jméno, příjmení, datum narození atd.);
zadání adresy bydliště;
zadání a ověření telefonního čísla potvrzením SMS kódu, který obdržíte.
Všechny údaje, které zadáváte musí být správné a musí odpovídat údajům na Vašem dokladu totožnosti a aktuálnímu místu bydliště.
Pokud neobdržíte ověřovací kód e-mailem nebo SMS, zkontrolujte, zda jste zadali správné údaje. Kód si můžete nechat znovu odeslat nebo aktualizovat e-mailovou adresu/telefonní číslo. U e-mailového kódu zkontrolujte složku Spam/Nevyžádaná pošta a ujistěte se, že můžete přijímat e-maily. U SMS kódu zkontrolujte, zda máte dostatek kreditu na příjímání textových zpráv, pokud používáte předplacenou kartu.
Někdy může být nutné ověřit Vaše údaje (např. identitu a/nebo adresu) předtím, než začnete PaysafeCard používat.
Jaké jsou výhody účtu PaysafeCard?
Účet PaysafeCard Vám umožní bezpečně platit v online zábavním světě. Založení účtu trvá jen pár minut a umožní Vám ukládat a spravovat všechny předplacené kódy na jednom místě.
Stačí se zaregistrovat na www.paysafecard.com a začít přidávat své 16místné kódy! Už nemusíte kódy zadávat při každé platbě – stačí přihlášení do účtu PaysafeCard. Systém automaticky kombinuje 16místné kódy podle potřeby. Kdykoliv také uvidíte přehled svého zůstatku a transakcí. Při platbách nejsou Vaše osobní údaje předávány třetím stranám – není potřeba zadávat údaje o bankovním účtu ani platební kartě.
Další výhody registrace účtu:
✅ Už nikdy neztratíte ani nepoškodíte své 16místné kódy – v účtu PaysafeCard jsou bezpečně uloženy a snadno dostupné.
✅ Plaťte v oblíbených online obchodech pouze pomocí přihlašovacích údajů do PaysafeCard.
✅ Kombinujte 16místné kódy do jednoho zůstatku a použijte je k jedné platbě.
✅ Přehledný náhled zůstatku a historie transakcí.
✅ Vyšší limity.
✅ Možnost výběru zůstatku na osobní bankovní účet (dostupné v některých zemích).
✅ Příjem plateb od obchodníků.
✅ Přístup k funkcím, jako jsou Account & Card, PINshop a další služby, které jsou dostupné pouze v účtu PaysafeCard (dle země).
Existuje věkové omezení pro používání PaysafeCard?
Pro nákup předplacených kódů PaysafeCard není stanovena věková hranice. Obecně je mohou kupovat i nezletilé osoby podle platných místních předpisů.
Minimální věk pro registraci a používání účtu PaysafeCard je však 16 let. Registrace provedené zákazníky pod tímto věkovým limitem podléhají uzavření.
Jaké výhody a funkce nabízí aplikace PaysafeCard?
Aplikace PaysafeCard je nejjednodušší způsob, jak mít přehled o svých financích přímo ve svém chytrém telefonu. Stáhněte si aplikaci zde:
✅ Mějte vždy přehled o svých financích – odkudkoliv, přímo z telefonu.
✅ Vyhledejte nejbližší prodejní místa, když jste na cestách.
✅ Rychle dobijte zůstatek ve své PaysafeCard pomocí funkce PaysafeCard direct – už žádné zadávání kódů.
✅ V online obchodech, které podporují PaysafeCard, stačí naskenovat QR kód přímo v platebním okně a pohodlně zaplatit díky funkci scan2pay.
✅ Snadná aktualizace kontaktních údajů (e-mail, telefonní číslo).
(Video slouží pouze pro ilustrační účely a nemusí přesně odpovídat skutečnému produktu.)
✅ Rychlé nahrání dokladů pro ověření účtu a zvýšení statusu.
✅ Správa bezpečnosti a ochrany soukromí – například důvěryhodná zařízení, hesla nebo analytické preference.
✅ Vyšší úroveň zabezpečení díky dvoufázovému ověření.
✅ Přístup k funkcím jako PINshop, Account & Card, dárkové karty (dle dostupnosti).
✅ Zobrazení historie transakcí.
✅ Možnost využívat Apple Pay a Google Pay s Account & Card (dle dostupnosti).
✅ Push notifikace – okamžitá upozornění s možností potvrdit nebo odmítnout platbu.
Mohu změnit měnu svého účtu PaysafeCard?
Když si zaregistrujete PaysafeCard, automaticky Vám bude přiřazena měna země, ve které se registrujete. Momentálně není možné měnu změnit ani převést zůstatek na jinou měnu, než je ta registrovaná.
Pokud jste se přestěhovali do jiné země a chcete používat odpovídající měnu, jednoduše svůj stávající účet uzavřete a založte si nový. Při registraci nezapomeňte zvolit správnou zemi.
Pamatujte, že před uzavřením účtu je potřeba vyčerpat celý zůstatek. Případně můžete kontaktovat podporu a domluvit si vrácení zůstatku.
Mohu si změnit jazyk svého účtu PaysafeCard?
Váš účet PaysafeCard se automaticky zobrazuje v oficiálním jazyce země, ve které jste registrováni.
Aktuálně není možné změnit jazyk účtu při použití webového prohlížeče nebo aplikace PaysafeCard na zařízení se systémem Android.
Zařízení iOS však změnu jazyka podporují a můžete ji aplikovat na aplikaci PaysafeCard. Pokud tedy používáte mobilní zařízení s iOS a máte staženou aplikaci PaysafeCard, můžete jazyk účtu změnit podle následujících kroků:
Otevřete aplikaci PaysafeCard na svém zařízení iOS a přihlaste se.
Klepněte na ikonu profilu v pravém horním rohu.
Přejděte na Údaje o účtu > Jazyk.
Budete přesměrováni do nastavení aplikace v prostředí iOS.
Ze seznamu vyberte požadovaný jazyk a vraťte se do aplikace PaysafeCard.
Jazyk můžete změnit i přímo v nastavení svého zařízení iOS: vyhledejte aplikaci PaysafeCard, sjeďte dolů k možnosti Preferovaný jazyk a vyberte požadovaný jazyk.
Změna jazyka ovlivní pouze aplikaci na tomto konkrétním zařízení. Když se přihlásíte přes webový prohlížeč nebo jiné zařízení iOS, účet se Vám zobrazí v oficiálním jazyce Vaší země.
Jaké jsou rozdíly mezi PaysafeCard, účtem PaysafeCard a PaysafeCard Mastercard®?
PaysafeCard předplacené kódy jsou fyzické nebo online vouchery s jedinečnými 16místnými PINy, které lze použít k online platbám. Jsou dostupné ve více než 650 000 prodejních místech po celém světě a v různých hodnotách.
PaysafeCard účet je Váš osobní online platební účet, který Vám umožňuje platit za každou transakci pomocí uživatelského jména a hesla, místo zadávání dlouhých kódů. Na rozdíl od PaysafeCard voucherů navíc s účtem PaysafeCard získáváte vyšší limity. Více informací o poplatcích a limitech najdete na této stránce.
PaysafeCard Mastercard® je dobíjecí předplacená karta přímo propojená s Vaším účtem PaysafeCard. Díky tomu máte okamžitý přístup ke svým prostředkům pro platby online, na fyzických platebních terminálech a pro výběry z bankomatů.
Jaké jsou moje platební limity?
Jaké jsou mé limity?
Cílem PaysafeCard je zajistit uživatelům co nejlepší uživatelský zážitek s co nejmenším množstvím omezení. Aby však splnili různé regulační požadavky, může mít účet PaysafeCard, kódy PaysafeCard a související produkty určité limity – ty se liší podle země pobytu uživatele a stavu ověření jeho účtu PaysafeCard.
Kde najdu limity pro kódy PaysafeCard a pro účet PaysafeCard?
Své limity a poplatky najdete na samostatné stránce (Fees and Limits).
Jak mohu své limity navýšit?
Existuje několik typů limitů:
Měsíční, roční nebo celoživotní limity pro dobití a utrácení – celková částka, kterou jste v daném období dobili nebo utratili.
Maximální limit pro jednu transakci – nejvyšší částka, kterou můžete utratit v jedné platbě.
Limit zůstatku – maximální částka, kterou můžete mít na účtu PaysafeCard. Pokud tento limit dosáhnete, musíte prostředky utratit u některého z podporovaných e-shopů.
Po registraci získáte účet PaysafeCard se statusem Standard. Stačí provést jednoduchý Upgrade statusu na Unlimited a limity se navýší.
Limity statusu Standard najdete v účtu pod Limity a status. Pro navýšení limitů klikněte na Zvýšit limity a postupujte podle pokynů.
(Video slouží pouze k ilustračním účelům a nemusí odpovídat skutečnému produktu.)
Jaké jsou limity pro Account & Card?
Limity pro produkt Account & Card (dostupný pouze v některých zemích) najdete na samostatné stránce. Tyto limity jsou denní nebo měsíční. Jednotlivé platby SEPA IN/SEPA OUT mají také svůj maximální limit. Tyto limity nelze zvýšit.
Co dělat, když jsem dosáhl limitu?
Pokud používáte PaysafeCard kódy, zvažte registraci účtu PaysafeCard – získáte vyšší limity.
Pokud již máte účet PaysafeCard, jednoduše Upgradujte účet ověřením své identity.
Případně můžete počkat, než se limit automaticky obnoví (rolling limit) nebo utratit část svého zůstatku.
Představujeme Laru: Virtuální asistentku PaysafeCard
Představujeme Laru: Virtuální asistentku PaysafeCard
Lara je nejnovější a nejmodernější posila v týmu zákaznické podpory PaysafeCard – interaktivní virtuální asistentka, která je připravena s Vámi komunikovat 24/7 na stránce nápovědy, pokud kliknete na tlačítko „Zeptejte se Lary“ v pravém dolním rohu obrazovky. Chat s Larou můžete zahájit také po přihlášení do svého účtu PaysafeCard a přechodu do Centra podpory.
S čím Vám Lara může pomoci?
Lara rozumí krátkým větám v několika jazycích a poradí Vám s různými tématy, například:
provede Vás procesem ověření účtu a poradí, jaké dokumenty budete potřebovat;
odpoví na otázky ohledně platebních možností: co podporují, jak dobít účet, poplatky a lhůty specifické pro Váš účet PaysafeCard;
pomůže s odmítnutými platbami nebo blokovaným účtem/kódem PaysafeCard/PaysafeCard Mastercard;
provede Vás prostředím účtu PaysafeCard pomocí krátkých videí;
přesměruje Vás na živý chat s operátorem nebo doporučí nejlepší komunikační kanál, pokud sama nedokáže pomoci.
Lara nemůže provádět žádné akce přímo ve Vašem účtu, například změnu adresy nebo telefonního čísla, ale poskytne Vám okamžité instrukce, jak své údaje aktualizovat.
Jak s Larou komunikovat co nejefektivněji?
Pište krátké a jasné věty.
Posílejte vždy jen jednu větu a jeden dotaz najednou.
Využívejte možnosti (tlačítka), které Lara nabídne – pomůže jí to lépe přizpůsobit odpověď Vaší situaci.
Co se týče Vaší bezpečnosti:
Při komunikaci s Larou nezadávejte žádné osobní údaje, včetně adresy, e-mailu, hesla, zákaznického ID, ID transakce ani údajů o bankovním účtu nebo kartě, pokud o to Lara výslovně nepožádá z důvodu ověření. Pokud Lara rozpozná takové údaje, automaticky je skryje. Interakce s Larou jsou chráněny stejnými zásadami zabezpečení a ochrany soukromí jako webové stránky PaysafeCard.
Co čeká Laru v budoucnu?
Lara se každý den zlepšuje díky Vaší zpětné vazbě, chatům s uživateli a novým tématům, na kterých PaysafeCard pracuje. Sledujte její vývoj – Lara se učí, jak Vám lépe pomoci i s dotazy specifickými pro Váš účet PaysafeCard.
Jak řešit základní problémy?
Pokud máte problémy s registrací nebo přihlášením do svého účtu PaysafeCard, s prováděním plateb, nahráváním dokumentů atd., postupujte podle následujících kroků k vyřešení běžných technických potíží.
Podrobné návody k uvedeným úkonům najdete na oficiálních stránkách nápovědy pro svůj webový prohlížeč, mobilní zařízení nebo aplikaci.
Obecné tipy pro řešení problémů
✅ Restartujte zařízení nebo aplikaci: Zavřete a znovu otevřete problémový prohlížeč nebo aplikaci. Často je to nejrychlejší řešení.
✅ Zkontrolujte aktualizace softwaru
Webové prohlížeče: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari
Mobilní zařízení: Zkontrolujte aktualizace systému a aplikací v nastavení zařízení a obchodech s aplikacemi (např. Google Play, App Store).
✅ Vymažte cache a cookies
Webové prohlížeče: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari
Mobilní zařízení: Použijte aplikaci na čištění úložiště nebo ručně vymažte cache a data na Androidu v Nastavení > Aplikace > (vyberte aplikaci) > Úložiště > Vymazat mezipaměť a data. Na iOS zařízeních doporučujeme aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat.
✅ Zkontrolujte stabilitu internetového připojení: Ověřte načítání jiných stránek nebo aplikací. Pokud je to nutné, restartujte router/modem, případně vypněte a zapněte mobilní data. Pokud problémy přetrvávají, kontaktujte svého poskytovatele internetu.
✅ Vypněte VPN nebo proxy služby: Některé prohlížeče, například Opera, mají integrovanou VPN. Upozorňujeme, že používání takových služeb není u PaysafeCard povoleno.
✅ Vypněte rozšíření a povolte vyskakovací okna
Webové prohlížeče: Vypněte blokátory reklam (např. Google Chrome, Mozilla Firefox) a jiná rozšíření, která mohou způsobovat problémy, a povolte vyskakovací okna (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari).
Mobilní zařízení: Vypněte nebo odstraňte konfliktní widgety nebo aplikace, které běží nad ostatními aplikacemi.
✅ Vyzkoušejte jiné zařízení nebo prohlížeč: Použijte jiný prohlížeč, přepněte z mobilního zařízení na počítač (nebo naopak), nebo použijte režim anonymního prohlížení.
Další tipy pro mobilní zařízení a aplikace
✅ Zkontrolujte oprávnění aplikace: Ujistěte se, že má aplikace povolena všechna potřebná oprávnění v Nastavení > Aplikace.
✅ Řešení problémů s baterií a výkonem (Android, iOS).
✅ Odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci, pokud ostatní kroky nepomohou.
Pokročilé řešení problémů
✅ Kontrola malwaru nebo virů: Pravidelně provádějte kontrolu pomocí licencovaného antivirového programu, abyste eliminovali potenciální hrozby.
Stále máte problémy?
Pokud výše uvedené kroky nevedou k vyřešení problému na webu nebo v mobilní aplikaci PaysafeCard, kontaktujte podporu a uveďte:
Podrobný popis problému
Screenshoty s celou obrazovkou (ujistěte se, že neobsahují citlivé údaje, jako jsou čísla kreditních/debetních karet).
Osobní údaje
Jak mohu zavřít svůj účet PaysafeCard?
Zavření účtu PaysafeCard je snadné. Stačí přejít do svého účtu do nabídky Účet > Nastavení a kliknout na tlačítko „Zavřít účet“ dole na webové stránce.
Video slouží pouze k ilustračním účelům a nemusí zcela odpovídat skutečnému produktu
Pokud používáte aplikaci PaysafeCard, klepněte na ikonu Profilu (vpravo nahoře na úvodní obrazovce) > Údaje o účtu > Zavřít účet.
Chci účet zavřít, ale mám na něm zůstatek.
Před zavřením účtu PaysafeCard si prosím vyčerpejte veškerý zbývající kredit.
Alternativně Vám může být zbývající částka vrácena na Váš bankovní účet.
Pro zahájení vrácení zůstatku kontaktujte podporu a připravte si barevnou kopii přední a zadní strany svého průkazu totožnosti a výpis z banky, kde budou uvedeny údaje o účtu a Vaše jméno jako majitele účtu. Tyto dokumenty mohou být v procesu vrácení požadovány.
Jakmile svůj účet zavřete, nelze jej znovu aktivovat. Pokud byste chtěli v budoucnu PaysafeCard znovu používat, můžete se kdykoli zaregistrovat na stránce www.paysafecard.com.
Jak si mohu změnit telefonní číslo?
Jak si mohu změnit telefonní číslo?
Pro aktualizaci telefonního čísla postupujte podle následujících kroků:
Přihlaste se do svého účtu PaysafeCard a přejděte do nabídky Nastavení.
Klikněte na tlačítko Upravit vedle telefonního čísla, zadejte nové číslo a klikněte na Uložit/Potvrdit.
Na nové telefonní číslo Vám přijde SMS s kódem pro potvrzení změny.
Zadejte ověřovací kód ze zprávy a pokračujte s používáním PaysafeCard s novými údaji.
Co dělat, pokud mi nepřijde ověřovací kód?
Zkontrolujte, zda jste zadali správné telefonní číslo.
Ujistěte se, že máte dostatek kreditu pro příjem SMS, pokud používáte předplacenou kartu.
Po provedení výše uvedených kroků můžete kód znovu odeslat.
Co dělat, pokud už nemám přístup ke svému telefonnímu číslu?
Pokud již nemáte přístup k telefonnímu číslu uloženému ve svém účtu PaysafeCard nebo nemáte chytrý telefon, kontaktujte podporu.
Můžete také nainstalovat aplikaci PaysafeCard na jiný chytrý telefon a aktivovat dvoufázové ověření pro toto zařízení. Postupujte takto:
Nainstalujte si aplikaci PaysafeCard na chytrý telefon.
Přihlaste se ke svému účtu PaysafeCard.
Zadejte přihlašovací údaje a potvrďte push notifikaci v aplikaci.
Používejte pouze své osobní údaje. Není povoleno registrovat více než jeden účet PaysafeCard.
Jak si mohu změnit e-mailovou adresu?
Jak si mohu změnit e-mailovou adresu?
Pro aktualizaci své e-mailové adresy postupujte podle následujících kroků:
Přihlaste se do svého účtu PaysafeCard a přejděte do nabídky Nastavení.
Klikněte na tlačítko Upravit vedle e-mailové adresy, zadejte novou adresu a klikněte na Uložit/Potvrdit.
Na novou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací odkaz.
Klikněte na odkaz a pokračujte v používání PaysafeCard s novými údaji.
Pokud se z nějakého důvodu nemůžete přihlásit nebo jste ztratili přístup ke své e-mailové adrese, kontaktujte podporu, aby Vám mohli pomoci.
Co dělat, pokud mi nedorazí potvrzovací kód?
Zkontrolujte, zda jste zadali správnou e-mailovou adresu.
Podívejte se do složky Spam/Nevyžádaná pošta.
Ujistěte se, že můžete přijímat e-maily.
Po dokončení výše uvedených kroků můžete kód znovu odeslat.
Používejte pouze své osobní údaje. Není povoleno registrovat více než jeden účet PaysafeCard.
Jak mohu změnit své osobní údaje?
Chcete-li zobrazit a spravovat své osobní údaje, přihlaste se do svého účtu PaysafeCard přes webový prohlížeč a přejděte do nabídky Nastavení. V mobilní aplikaci PaysafeCard můžete změnit pouze telefonní číslo a e-mailovou adresu.
Pokud má Váš účet status Standard, můžete změnit své jméno, datum narození, adresu bydliště, e-mail, telefonní číslo a heslo.
Pokud jste již svůj účet upgradovali na status Unlimited, můžete ve svém účtu změnit pouze e-mail, telefonní číslo a heslo. Pokud potřebujete aktualizovat jméno, datum narození nebo adresu bydliště, kontaktujte podporu a přiložte dokument, který potvrzuje změnu.
Pokud jste se přestěhovali do jiné země nebo jste při registraci vybrali špatnou zemi, uzavřete svůj účet PaysafeCard a zaregistrujte se znovu. Postup: Nastavení > Uzavřít účet (přes webový prohlížeč) nebo v aplikaci PaysafeCard: klepněte na ikonu profilu > Údaje o účtu > Uzavřít účet.
Vaše uživatelské jméno nebo zákaznické ID nelze změnit.
Jak si mohu změnit adresu?
Vezměte prosím na vědomí, že adresu nelze změnit přes mobilní aplikaci PaysafeCard. Přihlaste se místo toho přes webový prohlížeč.
Pokud má Váš účet PaysafeCard status Standard, můžete svou registrovanou adresu (kromě země) kdykoli změnit takto:
Přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč.
Přejděte do sekce Nastavení a klikněte na ikonu tužky vedle své adresy.
Zadejte novou adresu.
Klikněte na Uložit.
Pokud jste upgradovali svůj účet na status Unlimited, postupujte následovně:
Přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč.
Přejděte do sekce Moje případy a vytvořte novou žádost, ke které přiložte dokument potvrzující Vaši novou adresu.
Alternativně můžete použít níže uvedený kontaktní formulář a předložit doklad o adrese touto cestou.
Jakmile bude Váš dokument zkontrolován, obdržíte potvrzovací e-mail.
Pokud jste se přestěhovali do jiné země nebo jste při registraci zvolili špatnou zemi, je nutné účet uzavřít a zaregistrovat se znovu. Postup:
Přes webový prohlížeč: Nastavení > Uzavřít účet
V aplikaci PaysafeCard: ikona profilu > Údaje o účtu > Uzavřít účet.
Jak mohu aktualizovat své datum narození?
Vezměte prosím na vědomí, že datum narození nelze změnit přes aplikaci PaysafeCard. Přihlaste se místo toho přes webový prohlížeč.
Pokud má Váš účet PaysafeCard status Standard, můžete své registrované datum narození změnit kdykoli podle následujících kroků:
Přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč.
Přejděte do sekce Nastavení a klikněte na ikonu tužky vedle svého data narození.
Zadejte správné datum narození.
Klikněte na Uložit.
Pokud jste již upgradovali svůj status na Unlimited, ale Vaše datum narození bylo zadáno nesprávně, postupujte následovně:
Přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč.
Přejděte do sekce Moje případy a vytvořte novou žádost, ke které přiložte platný vládní doklad totožnosti.
Alternativně můžete použít kontaktní formulář a předložit doklad o adrese touto cestou.
Jakmile bude Váš dokument zkontrolován, obdržíte potvrzovací e-mail.
Jak si můžu změnit jméno?
Mějte prosím na paměti, že své jméno nelze změnit přes aplikaci PaysafeCard. Přihlaste se místo toho přes webový prohlížeč.
Pokud má Váš účet PaysafeCard Standard status, můžete své jméno změnit kdykoliv podle následujících kroků:
Přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč.
Přejděte do sekce Nastavení a klikněte na ikonu tužky vedle svého jména.
Zadejte správné nebo nové jméno.
Klikněte na Uložit.
Pokud jste již upgradovali svůj účet na Unlimited, postupujte následovně:
Přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč.
Přejděte do sekce Moje případy a vytvořte novou žádost, ke které přiložte dokument potvrzující Vaše nové jméno.
Alternativně můžete použít kontaktní formulář a dokument odeslat touto cestou.
Jakmile bude Váš dokument zkontrolován, obdržíte potvrzovací e-mail.
V závislosti na důvodu změny jména předložte prosím jeden z následujících dokumentů:
Oddací list
Rozvodový list
Osvědčení o změně jména
Aktuální průkaz totožnosti (cestovní pas, řidičský průkaz, občanský průkaz – obě strany)