Nejčastější otázky – platby PaysafeCard

Online obchody

Kde mohu platit kartou PaysafeCard?

PaysafeCard je přijímána tisíci online obchodníky po celém světě – od her a sportovních sázek přes poker až po hudbu, filmy a zábavu.

Zakoupením 16místného PaysafeCard kódu můžete pohodlně platit na různých online obchodech.

Protože se neustále aktualizuje a mění seznam podporovaných obchodníků, není možné uvést všechny dostupné webové stránky, kde je možné PaysafeCard použít. Někteří obchodníci mohou mít také omezení podle země, takže dostupné weby se mohou lišit v závislosti na Vaší zemi.

Pokud máte konkrétní obchod na mysli, zkontrolujte přímo na jeho stránkách, zda přijímá PaysafeCard jako platební metodu. Stačí se přihlásit na webovou stránku obchodu a podívat se do sekce platebních možností. Případně můžete obchodníka kontaktovat přímo a zeptat se, zda PaysafeCard podporuje.

Nejoblíbenější weby, které přijímají PaysafeCard, najdete na této stránce nebo přímo ve svém účtu PaysafeCard pod widgetem Plaťte s PaysafeCard.

(Video slouží pouze k ilustračním účelům a nemusí přesně odpovídat skutečnému produktu.)

Proč internetový obchod vyžaduje registraci PaysafeCard?

Některé online obchody mohou při platbě vyžadovat přihlášení do PaysafeCard.
Pokud se Vám zobrazí pouze přihlašovací okno, znamená to, že obchodník nepřijímá klasické platby pomocí 16místného kódu. Pro platbu v tomto obchodě potřebujete mít registrovaný účet PaysafeCard a použít své přihlašovací údaje.

Jak zaplatit v tomto obchodě:

  1. Zaregistrujte se na PaysafeCard.

  2. V online obchodě vyberte PaysafeCard jako platební metodu.

  3. Zadejte své přihlašovací údaje a klikněte na Zaplatit pro potvrzení platby.

  4. Pokud nemáte dostatečný zůstatek, nejprve si dobijte účet zadáním 16místného kódu PaysafeCard nebo zakoupením online kódu (dostupné v některých zemích).

  5. Vaše transakce by se měla během několika minut automaticky zobrazit v online obchodě.

Jak mohu platit v internetovém obchodě s registrací u PaysafeCard?

PaysafeCard je přijímána v tisících online obchodů a poskytovatelů služeb po celém světě – od her, sportovních sázek a pokeru až po hudbu, filmy a zábavu.

Přehled dostupných online obchodů ve Vaší oblasti najdete na této stránce.

Pokud máte účet PaysafeCard, nejpopulárnější webshopy ve Vaší oblasti uvidíte také na svém dashboardu. Kliknutím na logo budete přesměrováni na příslušnou stránku.

Pokud si nejste jisti, zda konkrétní obchod podporuje platby PaysafeCard, ověřte si to přímo u nich.


Jak platit pomocí účtu PaysafeCard:

  1. V online obchodě vyberte PaysafeCard jako platební metodu a zadejte své přihlašovací údaje.

  2. Pokud máte dostatečný zůstatek, potvrďte platbu kliknutím na Zaplatit.

  3. Pokud ne, dobijte svůj účet výběrem z dostupných možností.


Mohu zrušit svou platbu v online obchodě?

Ne, platbu nelze zrušit. Jakmile je Vaše platba úspěšně zpracována, není možné ji vrátit zpět ani refundovat.

Pokud potřebujete vrácení peněz, musíte to řešit přímo s daným online obchodem.

Jak mohu používat PaysafeCard v Google Play?

Propojte svou PaysafeCard s Google Play jednou a plaťte za veškerou zábavu jediným kliknutím.

  1. Přihlaste se do svého účtu PaysafeCard.

  2. Na úvodní obrazovce přejděte na Platba v Google Play a klikněte na Připojit.

Poznámka: PaysafeCard můžete k platbě na Google Play použít pouze, pokud máte registraci u PaysafeCard.

Můžete nastavit budoucí opakované platby a automatické předplatné, které se budou platit prostřednictvím PaysafeCard. Pokud si přejete zrušit propojení mezi PaysafeCard a Google Play, můžete to provést v nastavení obou účtů.

Zjistěte, jak propojit svou PaysafeCard s Google Play a jaké funkce jsou k dispozici, zde.


Moje platba byla zamítnuta

Platba v PaysafeCard nemusí být dokončena z následujících důvodů:

  • Nesprávné přihlašovací údaje: ujistěte se, že zadáváte správné uživatelské jméno a heslo.

  • Dosáhli jste limitu pro platby/účet: své aktuální limity zkontrolujte zde.

  • Váš účet potřebuje upgrade: více informací o upgradu najdete v článcích níže.

  • Nedostatečný zůstatek: dobijte si PaysafeCard, abyste mohli pokračovat v platbě.

  • Technická chyba: zkuste jiný prohlížeč nebo zařízení, obnovte připojení, restartujte zařízení.


Moje transakce je dokončena v PaysafeCard, ale není vidět v Google Play

Doporučujeme počkat, než bude platba zpracována, a poté kontaktovat podporu Google.

Jak mohu používat PaysafeCard ve službě Steam?

PaysafeCard můžete použít jako platební metodu na Steamu, pokud je tato možnost ve Vaší zemi dostupná. Postupujte následovně:

  1. Přihlaste se do svého Steam účtu.

  2. Přejděte na Údaje o účtu > Přidat prostředky do Steam peněženky.

  3. Vyberte požadovanou částku a klikněte na Přidat platební metodu.

  4. V rozevíracím seznamu platebních metod zvolte PaysafeCard a klikněte na Pokračovat.

  5. Vyplňte své fakturační údaje a potvrďte obchodní podmínky.

  6. Budete přesměrováni na web PaysafeCard – zde si můžete vybrat z dostupných možností dobití a provést platbu. Možnosti dobití najdete zde.

  7. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět na Steam a obdržíte potvrzovací e-mail o nákupu.

Svou PaysafeCard si můžete také propojit/odpojit pro rychlejší budoucí platby v části Údaje o účtu Steam > Přidat platební metodu k tomuto účtu.


Moje platba byla zamítnuta kvůli nedostatečnému zůstatku

Pro platby na účet byste měli obdržet e-mail s odkazem pro dobití zůstatku na PaysafeCard. Tento odkaz bude aktivní po určitou dobu. Po dokončení dobití bude platba obchodníkovi provedena automaticky.

Pokud e-mail nenajdete, zkontrolujte složku Spam ve své e-mailové schránce.


Moje transakce byla dokončena v PaysafeCard, ale není vidět na Steamu

Pokud Vaše transakce byla dokončena v PaysafeCard, ale na Steamu se zobrazuje jako „čekající“, počkejte prosím až 24 hodin, než bude částka úspěšně připsána na Váš Steam účet.

Poznámka: Během promo akcí s vyšším objemem transakcí může dojít ke zpoždění zpracování plateb některými obchody. V takových případech doporučujeme počkat 1–2 dny než bude zůstatek připsán.

Pokud tato lhůta uplynula a částka se stále nezobrazila, obraťte se na podporu Steamu, která Vám pomůže.

Proč nemohu platit v internetovém obchodě?

Pro platbu pomocí PaysafeCard vyberte tuto možnost jako způsob platby na jednom z podporovaných online obchodů, zadejte svůj 16místný PIN kód nebo se přihlaste do účtu PaysafeCard a klikněte na tlačítko Zaplatit.

Níže uvádíme některé z nejčastějších chyb, se kterými se můžete při placení setkat a doporučení jak je vyřešit. Upozorňujeme, že chybové hlášky mohou mít jinou podobu než jakou vidíte ve svém účtu nebo na webu obchodníka.


Možné chyby a řešení:

  • Technické problémy: Počkejte pár minut a zkuste platbu znovu. Vymažte historii prohlížeče, cache a cookies, případně zkuste jiný prohlížeč nebo zařízení.

  • Problémy s připojením: Deaktivujte VPN nebo jiný software pro maskování IP adresy a zkontrolujte své internetové připojení.

  • Chyby 16místného kódu: Platba může být zamítnuta kvůli nedostatečnému zůstatku na PINu, použití expirovaného nebo již spotřebovaného kódu.

  • Nesprávný 16místný kód: Některé kódy lze použít pouze u konkrétních obchodů (například pouze u offline prodejců nebo obchodníků z určité země) – při nákupu kódu si vždy zkontrolujte podmínky použití.

  • Dosažení limitů pro platby: Pro kontrolu maximálních limitů pro Vaši zemi klikněte sem.

  • Dosažení limitů v PaysafeCard: Zkontrolujte je zde.

  • Chybné údaje: Ujistěte se, že osobní údaje na webu obchodníka odpovídají těm, které máte uvedené v účtu PaysafeCard.

  • Chybná registrace obchodníka a PaysafeCard: Používejte účty (PaysafeCard a obchodníka), přes které jste již úspěšně platili v minulosti.

  • Omezení ze strany obchodníka: I když obchodník podporuje PaysafeCard, může mít omezený provoz v některých zemích. Obraťte se přímo na obchodníka a zjistěte, zda přijímá platby z Vaší země.


Mohu zrušit platby do internetových obchodů?

Ne, není možné zrušit transakci do online obchodu. Jakmile je platba úspěšně zpracována, není možné ji vrátit zpět a získat peníze zpět. Pokud potřebujete vrátit platbu, je nutné to řešit přímo s online obchodem.

Proč chybí moje platba v online obchodě?

Platby jsou obvykle připsány na účty online obchodů během několika minut.

Někdy se ale může stát, že částka je odečtena z PaysafeCard, ale online obchod platbu kvůli technickým problémům nebo velkému objemu transakcí nedokáže dokončit. Pokud je transakce stále označena jako „čekající“ v online obchodě, počkejte pár hodin než bude zpracována.

Poznámka: V obdobích promo akcí  s vyšším objemem transakcí může dojít ke zpoždění zpracování plateb u některých obchodů. V takových případech doporučujeme počkat 1–2 dny než bude zůstatek připsán. Pokud ani po uplynutí této lhůty není částka viditelná, obraťte se na zákaznickou podporu online obchodu a pošlete jim následující údaje o transakci, aby mohli Vaši žádost zpracovat:

  • ID transakce

  • ID online obchodu

Všechny údaje o transakci najdete zadáním svého 16místného kódu do nástroje pro kontrolu zůstatku. Pokud jste platbu provedli prostřednictvím svého účtu PaysafeCard, podívejte se do historie transakcí, kde najdete všechny podrobnosti.

Pokud máte u tohoto online obchodu více než jeden účet, zkontrolujte prosím všechny účty, zda tam částka není připsaná.

Co je to platba jedním kliknutím?

S platbami jedním kliknutím můžete platit ve svých oblíbených e-shopech, aniž byste museli opouštět jejich web.

Stačí uložit své přihlašovací údaje PaysafeCard při platbě a při příštích platbách již nebudete přesměrováni na stránku PaysafeCard.


Jak aktivovat platby jedním kliknutím:

  1. Přejděte na požadovanou webovou stránku a zahajte platbu PaysafeCard.

  2. Zadejte své přihlašovací údaje PaysafeCard.

  3. Na stránce souhlasu zaškrtněte políčko u souhlasu a klikněte na Souhlasit a zaplatit.

Po úspěšné platbě obdržíte e-mail s potvrzením a podrobnostmi.
Do nastavení účtu se můžete dostat také přes Nastavení účtu > Zabezpečení > Automatizované platby.

Po udělení souhlasu může obchodník zpracovávat platby bez nutnosti přesměrování na stránku PaysafeCard při každé platbě.


Co když nemám dostatečný zůstatek?

Pokud platba selže kvůli nedostatku prostředků, přihlaste se do svého účtu PaysafeCard a dobijte si zůstatek. Poté můžete platbu v e-shopu znovu zkusit.

Někteří obchodníci poskytují určitou lhůtu pro dokončení platby. V takovém případě obdržíte e-mail s možností platbu dokončit – klikněte na tlačítko Dokončit platbu a budete přesměrováni na platební panel.


Jak vypnout automatické platby?

Pro deaktivaci této funkce přejděte na PaysafeCard > Zabezpečení a najděte možnost Automatizované platby (k dispozici pouze v prohlížeči).

Zkontrolujte také nastavení svého účtu u obchodníka – někdy je možné vypnout automatické platby přímo u něj.

Jak používat scan2pay?

Scan2pay je funkce dostupná v mobilní aplikaci PaysafeCard, která umožňuje platby prostřednictvím QR kódu – přímo z Vašeho telefonu.


Jak platit pomocí scan2pay:

  1. V e-shopu vyberte PaysafeCard jako platební metodu.

  2. V platebním panelu zvolte scan2pay.

  1. Otevřete mobilní aplikaci PaysafeCard a vyberte Platba – scan2pay.

  2. Naskenujte QR kód.

  3. Potvrďte platbu pomocí Face ID, otisku prstu nebo bezpečnostního kódu.

    


Chcete další exkluzivní funkce, jako je scan2pay?
Stáhněte si mobilní aplikaci zde:

Get it on Google Play | Download on the App Store

Jak provést platbu z internetového obchodu na PaysafeCard?

Ne všechny online obchody podporují výběry na účet PaysafeCard – ověřte si u konkrétního obchodníka, zda jsou výplaty na PaysafeCard dostupné.
Můžete si vybrat své prostředky z online obchodu přímo na svůj PaysafeCard účet. Výplaty jsou pro Vás zdarma, bezpečné a okamžité.
Pokud jste vklad provedli prostřednictvím svého účtu PaysafeCard, výběry lze zpracovat zpět na zůstatek PaysafeCard.


Jak zahájit výběr na PaysafeCard:

  1. Přihlaste se ke svému účtu na požadovaném webu.

  2. V nabídce vyberte možnost Výběr nebo Cash out.

  3. Vyberte možnost PaysafeCard.

  4. Zadejte správnou e-mailovou adresu svého PaysafeCard účtu.

  5. Zadejte částku k výběru a potvrďte platbu.

Ne všechny online obchody podporují výběry na PaysafeCard, ale některé mohou umožňovat výběry přes Skrill nebo Neteller.

Jak mohu získat zpět své peníze z PaysafeCard?

Jak získat zpět peníze z PaysafeCard – přehled možností

Vrácení peněz z PaysafeCard se liší podle typu produktu a konkrétní platby. Zde je přehled jednotlivých situací a postupů, jak refundaci vyřídit:


Vrácení zůstatku na účtu PaysafeCard

Pokud si nemůžete zůstatek na účtu převést na svůj bankovní účet sami, můžeme to udělat za vás. Vyplňte [tento formulář] a přiložte požadované dokumenty (fotku občanského průkazu a výpisu z bankovního účtu).


Vrácení zůstatku z 16místného kódu (voucheru)

Postup se liší podle země vašeho pobytu:


Vrácení zůstatku z produktu Account & Card

Tento produkt je dostupný pouze v některých zemích. Zůstatek na Account & Card je oddělený od zůstatku PaysafeCard účtu. Peníze lze:

  • odeslat pomocí SEPA převodu,

  • vybrat pomocí karty Account & Card,

  • převést na zůstatek PaysafeCard účtu.
    Pokud tyto možnosti nejsou pro Vás vhodné, kontaktujte podporu.


Vrácení zůstatku z PaysafeCard Mastercard

Tato předplacená karta je dostupná jen v některých zemích. Zůstatek na kartě PaysafeCard Mastercard je oddělený od zůstatku na účtu PaysafeCard a lze jej utratit nebo vybrat v bankomatu.
Pokud k zůstatku nemáte přístup, kontaktujte podporu.

Pro vrácení platby z online obchodu provedené pomocí karty kontaktujte přímo obchod a požádejte o refundaci nebo storno platby. Dejte obchodníkovi čas na zpracování Vašeho požadavku.


Refundace z online obchodu

Bez ohledu na to, zda jste platbu provedli pomocí 16místného kódu, účtu PaysafeCard, karty PaysafeCard Mastercard nebo Account & Card, musíte pro vrácení peněz kontaktovat přímo obchod, kde jste nákup provedli. Každý obchod má své vlastní podmínky pro vrácení, proto je dobré se s nimi seznámit ještě před dokončením nákupu.


Výběr na bankovní účet

Výběr na bankovní účet je dostupný pouze v některých zemích. Pokud je tato možnost dostupná, můžete si přidat bankovní údaje v menu Nastavení. Pak klikněte na Vybrat peníze a zadejte částku.


Příjem výplat z online obchodů

Pokud online obchod podporuje výplaty na PaysafeCard, můžete si převést peníze z obchodu přímo na svůj účet PaysafeCard. Tyto výplaty jsou zdarma, okamžité a bezpečné.
Pokud jste vložili prostředky přes PaysafeCard, výběry lze provést zpět na zůstatek PaysafeCard.

Pokud jste obdrželi výplaty (například refundace nebo výhry) od online obchodníků přímo na zůstatek PaysafeCard, můžete tyto peníze převést na bankovní účet – použijte jeden z výše uvedených postupů. Ověřte si podmínky konkrétního obchodníka a ujistěte se, že Vaše PaysafeCard údaje jsou správně propojeny.


Platby v online obchodech

PaysafeCard nabízí jednoduchý způsob, jak platit u online obchodníků. Stačí zkontrolovat, zda obchod PaysafeCard podporuje a postupovat podle pokynů při platbě. Pamatujte, že tyto transakce nelze zrušit ani vrátit zpět – pro případnou refundaci kontaktujte přímo obchod.

Potřebuji mobilní aplikaci PaysafeCard k platbě u pokladny?

Některé online obchody mohou vyžadovat, abyste je označili jako důvěryhodného obchodníka pro automatické platby. To Vám umožní nastavit automatické platby bez nutnosti manuálního potvrzování při každé platbě.

Pro aktivaci této funkce je nutné stáhnout si mobilní aplikaci PaysafeCard a alespoň jednou se do ní přihlásit. Dále se ujistěte, že máte na svém mobilním zařízení povolené oznámení z aplikace.

 


Jak povolit push notifikace v nastavení Vašeho zařízení:

Android:

  • Otevřete aplikaci Nastavení.

  • Klikněte na Oznámení > Oznámení aplikací.

  • Vyberte aplikaci PaysafeCard ze seznamu aplikací.

  • Zapněte oznámení.

iOS:

  • Otevřete Nastavení > Oznámení.

  • Vyberte aplikaci PaysafeCard.

  • Klikněte na Povolit oznámení.


Aplikaci PaysafeCard si můžete stáhnout zde:

Get it on Google PlayDownload on the App Store

Co jsou automatizované platby?

Automatické platby nejsou podporovány u všech online obchodů.
S funkcí automatických plateb můžete propojit své oblíbené online obchody s účtem PaysafeCard a nastavit si opakované platby bez nutnosti manuálního potvrzování nebo přihlašování.

Jak to funguje:
Při placení u obchodníka pomocí PaysafeCard budete mít možnost aktivovat automatické platby. Jakmile tuto funkci aktivujete, jednoduše naplánujte své opakované platby – ty pak budou zpracovány automaticky, aniž byste museli znovu navštěvovat webové stránky nebo procházet procesem platby ručně.

Jak nastavit automatické platby důvěryhodným obchodníkům?

Jak platit u důvěryhodného obchodníka:

  1. Přihlaste se do online obchodu a zahajte platbu přes PaysafeCard.

  2. Při platbě zadejte své správné přihlašovací údaje k účtu PaysafeCard.

  3. Potvrďte push notifikaci v aplikaci PaysafeCard nebo aktivační SMS.

  4. Na obrazovce pokladny klikněte na „Souhlasím a pokračovat“.

  5. Klikněte na „Zaplatit“.

Následně můžete na webu obchodníka nastavit své automatické platby přes PaysafeCard.

Pro automatické platby je nutné mít na účtu PaysafeCard dostatečný zůstatek na pokrytí částky platby. Ujistěte se, že máte dostatek prostředků, aby nedošlo k zamítnutí platby.

Mohu zrušit automatické platby?
Seznam důvěryhodných obchodníků najdete ve svém účtu PaysafeCard – záložka Zabezpečení > Automatické platby > Autorizované obchody. Tam můžete zrušit svůj souhlas pro každého obchodníka.

Zamítnutá platba

Proč nemohu platit v internetovém obchodě?

Jak zaplatit přes PaysafeCard a co dělat, když platba selže

Chcete-li zaplatit PaysafeCard, zvolte ji jako platební metodu v jednom z podporovaných online obchodů. Zadejte 16místný předplacený kód nebo se přihlaste do svého účtu PaysafeCard a klikněte na tlačítko Zaplatit.

Níže najdete přehled nejčastějších chyb, na které můžete narazit a tipy, jak je vyřešit. (Znění chyb se může lišit od toho, co vidíte na svém účtu nebo na stránce obchodníka.)


Nejčastější problémy a řešení:

Technické problémy

  • Počkejte několik minut a zkuste platbu znovu.

  • Vymažte historii, mezipaměť a cookies prohlížeče nebo zkuste jiný prohlížeč či zařízení.

Problémy s připojením

  • Vypněte VPN nebo software pro skrytí IP adresy.

  • Zkontrolujte síťové připojení.

Chyby 16místného kódu

  • Platba může být zamítnuta pokud kód nemá dostatečný zůstatek, je již použitý nebo expirovaný.

  • Více informací o těchto chybách najdete zde.

Špatný 16místný kód

  • Některé kódy jsou určeny pouze pro konkrétní weby (například offline obchodníky nebo obchody v konkrétní zemi).

  • Před zakoupením kódu si zkontrolujte jeho podmínky použití.

Překročený platební limit

  • Zkontrolujte maximální povolenou částku pro svou zemi – odkaz zde.

Limit oblasti PaysafeCard

  • Zjistěte více o limitech pro svou zemi – odkaz zde.

Neshoda údajů

  • Ujistěte se, že osobní údaje v účtu PaysafeCard odpovídají údajům registrovaným u obchodníka.

Neshoda registrace

  • Použijte účty (PaysafeCard a online obchod), které jste použili pro předchozí úspěšné transakce.

Obchodník nepodporuje Vaši zemi

  • Někteří obchodníci, kteří mají PaysafeCard jako platební možnost, nemusejí přijímat platby ze všech zemí. Ověřte přímo u obchodníka, zda akceptuje platby z Vaší země.

Proč moje platba v online obchodě chybí?

Platby jsou obvykle připsány online obchodům během několika minut.

Někdy se však může stát, že částka je z účtu PaysafeCard odečtena, ale obchod ji nemůže dokončit kvůli technickým problémům nebo vysokému objemu transakcí. Pokud je transakce v online obchodě stále ve stavu čekající (pending), doporučujeme počkat pár hodin na její zpracování.

Poznámka: V období akcí s vyšším počtem transakcí může dojít ke zpoždění zpracování plateb některými obchody. V takových případech doporučujeme počkat 1–2 dny než bude zůstatek připsán. Pokud ani po této době částka není viditelná, kontaktujte zákaznickou podporu online obchodu a pošlete jim následující údaje pro zpracování Vaší žádosti:

✅ ID transakce
✅ ID online obchodu

Tyto údaje najdete po zadání svého 16místného kódu v nástroji Kontrola zůstatku. Pokud jste platbu provedli prostřednictvím účtu PaysafeCard, najdete všechny podrobnosti v historii transakcí.

Pokud máte u online obchodu více účtů, zkontrolujte také všechny své účty, zda není platba připsaná tam.

Proč je moje platba z internetového obchodu odmítnuta?

Existuje několik důvodů, proč může být Vaše transakce zamítnuta. Nejčastější chyby při výběru z účtu u obchodníka na PaysafeCard:

  • Technické chyby: Zkuste základní postupy pro odstranění problémů, například změnit prohlížeč nebo zařízení. Zkontrolujte své internetové připojení a nastavení sítě.

  • Nesoulad e-mailu PaysafeCard: Pro dokončení výběru z účtu obchodníka musíte použít e-mailovou adresu registrovanou u PaysafeCard. Také si důkladně zkontrolujte správnost zadané e-mailové adresy.

  • Selhání transakce na webu obchodníka: Může být způsobeno platebními limity nebo omezeními stanovenými obchodníkem. Pro více informací kontaktujte přímo podporu webového obchodu.

  • Dosažené limity PaysafeCard: Své aktuální limity si můžete zkontrolovat po přihlášení do svého účtu v nabídce stav účtu. Více informací najdete na stránce poplatků a limitů.

  • Chybně zadané uživatelské údaje: Ujistěte se, že Vaše jméno, příjmení a datum narození jsou správně zadané na obou webech a zkuste výběr znovu.

  • Ne všechny online obchody podporují výběry na PaysafeCard – ověřte u konkrétního obchodníka, zda jsou výplaty na PaysafeCard dostupné.

Proč je moje platba odmítnuta kvůli nesouladu údajů?

Existuje několik důvodů, proč může být Vaše transakce zamítnuta. Nejčastější chyby při výběru z účtu u obchodníka na PaysafeCard:

  • Technické chyby: Zkuste základní postupy pro odstranění problémů, například změnit prohlížeč nebo zařízení. Zkontrolujte své internetové připojení a nastavení sítě.

  • Nesoulad e-mailu PaysafeCard: Pro dokončení výběru z účtu obchodníka musíte použít e-mailovou adresu registrovanou u PaysafeCard. Také si důkladně zkontrolujte správnost zadané e-mailové adresy.

  • Selhání transakce na webu obchodníka: Může být způsobeno platebními limity nebo omezeními stanovenými obchodníkem. Pro více informací kontaktujte přímo podporu webového obchodu.

  • Dosažené limity PaysafeCard: Své aktuální limity si můžete zkontrolovat po přihlášení do svého účtu v nabídce stav účtu. Více informací najdete na stránce poplatků a limitů.

  • Chybně zadané uživatelské údaje: Ujistěte se, že Vaše jméno, příjmení a datum narození jsou správně zadané na obou webech a zkuste výběr znovu.

  • Ne všechny online obchody podporují výběry na PaysafeCard – ověřte u konkrétního obchodníka, zda jsou výplaty na PaysafeCard dostupné.

Proč nemohu použít 16místný kód získaný za odměnu?

Paysafecard nabízí různé propagační kampaně s různými obchody a partnery. 16místné Paysafecard kódy, které získáte jako bonus, obvykle mají specifické podmínky použití.

  

 

Níže uvádíme nejčastější případy:

  • Doba platnosti: Bonusové 16místné Paysafecard kódy lze uplatnit pouze v určitém časovém období.

  • Kombinační kódy: Některé promo kódy je možné použít pouze v kombinaci s Paysafecard, kterou jste si zakoupili sami. V takovém případě musí být hodnota zakoupené karty vyšší než hodnota promo kódu a obě karty musí být ve stejné měně.

  • Pouze pro konkrétní obchod: Pokud jste vyhráli Paysafecard v soutěži, tento kód lze obvykle uplatnit pouze v online obchodě, který odměnu poskytl.

Konkrétní podmínky použití promo kódu jsou vždy uvedeny přímo na voucheru nebo v potvrzovacím e-mailu, který jste obdrželi.

Proč není na mém 16místném kódu žádný kredit?

Pokud se Vám zobrazí chyba, že na vašem 16místném kódu není žádný dostupný zůstatek, může to mít několik důvodů.

Nejprve si zkontrolujte, zda nezadáváte PaysafeCard kód, který jste již použili při předchozí platbě nebo který jste si nahráli do jiného zůstatku na účtu PaysafeCard.

Dále, i když PaysafeCard neúčtuje poplatky za platby v online obchodech, může se stát, že obchodník účtuje vlastní poplatky nebo dojde k poplatkům za převod měny, což může způsobit, že částka platby překročí dostupný zůstatek na Vašem účtu.

Můžete zkusit provést platbu na nižší částku nebo zkombinovat více 16místných kódů, abyste zajistili, že pokryjete požadovanou částku platby.

Dostupné prostředky na své PaysafeCard si můžete ověřit pomocí funkce Kontrola zůstatku.

Proč nemůžu platit na hazardních stránkách?

Kvůli místním předpisům v zemi, kde máte účet zaregistrovaný, je pro platby do online kasin, pokerových stránek a sázkových kanceláří vyžadováno mít zaregistrovaný účet u PaysafeCard. Není možné platit přímo pomocí 16místného kódu.

Pokud ještě účet nemáte – zaregistrujte se nyní. Pokud už účet máte, jednoduše použijte své přihlašovací údaje PaysafeCard a plaťte z Vašeho zůstatku.

Jak zaplatit přes PaysafeCard na takových stránkách:

  1. Zaregistrujte se do PaysafeCard.

  2. Dobijte si zůstatek nákupem 16místného kódu PaysafeCard na prodejním místě nebo online (dostupné v některých zemích).

  3. V online obchodě zvolte jako způsob platby PaysafeCard.

  4. Zadejte své přihlašovací údaje a potvrďte platbu kliknutím na tlačítko „Zaplatit“.

Poznámka: Pro použití PaysafeCard k platbám za hazardní hry, sázky nebo poker musíte mít minimálně 18 let (minimální věk se může lišit podle Vaší země).

Proč se mi dobití účtu PaysafeCard nezdařilo?

Pokud už nemůžete dobíjet svůj účet PaysafeCard, zkontrolujte svůj stav účtu takto: na webu přejděte do sekce Účet > Limity a stav nebo v mobilní aplikaci PaysafeCard přejděte do Profil > Údaje o účtu.

Pokud jste dosáhli limitu pro dobíjení, musíte si svůj účet PaysafeCard upgradovat na stav „Unlimited“, abyste mohli pokračovat v platbách.

Další možné důvody, proč se dobíjení nezdařilo:

  • Nesprávně zadaný 16místný PIN: Zkontrolujte, zda jste zadali PIN úplný a správný a zkuste jej znovu přidat do účtu. Pokud je Váš PIN nečitelný nebo ztracený, kontaktujte podporu.

  • Nedostatečný zůstatek: Váš 16místný kód už byl buď přidán na jiný účet PaysafeCard (zkontrolujte historii transakcí ve svém účtu), nebo již byl použit při jiné platbě. Stav kódu můžete ověřit pomocí nástroje Kontrola zůstatku.

  • Kód je z jiné země/měny: Pokud je Váš kód propojen s jinou zemí nebo měnou, než jaká je nastavena ve Vašem účtu PaysafeCard, kontaktujte podporu a přiložte fotku 16místného kódu.

  • Váš účet PaysafeCard může být omezený: Zkontrolujte hlavní obrazovku účtu pro případné oznámení nebo pokyny.

  • Byl dosažen limit pro dobíjení nebo útratu: V takovém případě je potřeba upgradovat účet na stav „Unlimited“ v sekci Nastavení > Limity a stav nebo v mobilní aplikaci přejít do Profil > Údaje o účtu.

  • Nákupy v PIN Shopu nebo přes PaysafeCard direct také selžou, pokud byl dosažen limit pro dobíjení. Zakoupený 16místný kód najdete v historii transakcí svého účtu PaysafeCard a můžete jej přidat později.

Podrobnější informace o poplatcích a limitech najdete zde.

Jak řešit základní problémy?

Pokud máte potíže s registrací nebo přihlášením do účtu PaysafeCard, provedením plateb, nahráváním dokumentů apod., postupujte podle následujících kroků pro řešení běžných technických problémů.

Pro podrobnější pokyny k jednotlivým krokům navštivte oficiální stránky nápovědy pro Váš webový prohlížeč, mobilní zařízení nebo aplikaci.

Základní kroky řešení problémů

Restartujte zařízení nebo aplikaci
Jednoduše zavřete a znovu otevřete problémový prohlížeč nebo aplikaci – často je to nejrychlejší řešení.

Zkontrolujte aktualizace softwaru

  • Prohlížeče: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari

  • Mobilní zařízení: Zkontrolujte aktualizace systému a aplikací v nastavení zařízení nebo v obchodech Google Play / App Store.

Vymažte mezipaměť a cookies

  • Prohlížeče: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari

  • Mobilní zařízení: Použijte aplikaci pro čištění úložiště nebo ručně vymažte mezipaměť a data (Android: Nastavení > Aplikace > zvolte aplikaci > Úložiště > Vymazat mezipaměť a data. iOS: přeinstalujte aplikaci).

Zajistěte stabilní internetové připojení
Ověřte, zda se načítají jiné weby nebo aplikace. Pokud ne, restartujte router/modem nebo zapněte a vypněte mobilní data. Pokud problémy přetrvávají, kontaktujte svého poskytovatele internetu.

Vypněte VPN nebo proxy služby
Např. v prohlížeči Opera je integrovaná VPN. Používání těchto služeb není u PaysafeCard povoleno.

Vypněte rozšíření a povolte vyskakovací okna

  • Prohlížeče: Vypněte blokátory reklam (Google Chrome, Mozilla Firefox) a jiná rušivá rozšíření. Povolte vyskakovací okna (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari).

  • Mobilní zařízení: Deaktivujte nebo odstraňte widgety nebo aplikace, které běží na pozadí a mohou narušovat funkce.

Vyzkoušejte jiné zařízení nebo prohlížeč
Zkuste jiný prohlížeč, přejděte z mobilu na počítač (nebo naopak) nebo použijte režim anonymního prohlížení.

Další kroky pro mobilní zařízení a aplikace

Zkontrolujte oprávnění aplikace
Ujistěte se, že aplikace má všechna potřebná oprávnění v nastavení zařízení > Aplikace.

Řešení problémů s baterií a výkonem
(Zařízení s Android/iOS)

Přeinstalujte aplikaci, pokud nic jiného nepomůže.

Pokročilé kroky

Zkontrolujte přítomnost virů a malwaru
Pravidelně spouštějte kontrolu pomocí licencovaného antivirového softwaru.


Co dělat, pokud problém přetrvává?

Pokud tyto kroky problém nevyřeší, kontaktujte podporu a uveďte:

✔️ Podrobný popis problému
✔️ Screenshoty celé obrazovky (neuvádějte citlivé údaje jako čísla karet)

Proč se mi platba kreditní/debetní kartou při online nákupu PINu nezdařila?

Existuje několik důvodů, proč může platba kreditní nebo debetní kartou selhat:

  • Vydavatel karty zamítl transakci. Pro více informací kontaktujte přímo svého vydavatele karty.

  • Byl dosažen limit Vaší karty. Pro více informací kontaktujte svého vydavatele karty.

  • Špatně zadaný 3D Secure kód. Pro online platby může být vyžadován dodatečný bezpečnostní krok (jednorázové heslo). Zkontrolujte, zda zadáváte správný kód. Pro více informací kontaktujte vydavatele karty.

  • Příliš mnoho neúspěšných pokusů o ověření 3DS. Kontaktujte vydavatele karty a požádejte o pomoc.

  • Nesprávně zadané údaje o kartě. Důkladně zkontrolujte číslo karty, správnost jména, datum expirace, CVV a zkuste to znovu.

  • Používáte kartu vydanou na jinou osobu. APaysafeCard akceptuje pouze karty vystavené na Vaše jméno. Třetí strany nejsou povoleny.

  • Používáte dárkovou kartu. Tyto aktuálně PaysafeCard nepodporuje – použijte prosím kreditní nebo debetní kartu.

  • Používáte kartu, která není Visa® nebo Mastercard®. Přijímány jsou pouze tyto typy karet.

  • Jste rezidentem Belgie, Austrálie nebo Spojeného království a používáte kreditní kartu. Kvůli regulačním omezením není možné provádět platby kreditní kartou v těchto zemích prostřednictvím PIN Shopu. Použijte prosím debetní kartu nebo jinou platební metodu, pokud je k dispozici.

  • Platba vypršela. Zahajte platbu znovu a dokončete ji co nejdříve.

  • Nedostatek prostředků na kartě. Zkuste menší částku, jinou kartu nebo jinou platební metodu, pokud je k dispozici.

  • Byly dosaženy limity Vašeho PaysafeCard účtu. Počkejte, než budou resetovány a zkuste znovu. Případně můžete zakoupit fyzickou PaysafeCard pro online platby.

  • Technický nebo síťový problém. Proveďte základní kroky pro řešení problémů a zkuste platbu znovu.

Poznámka: V některých případech může vydavatel karty zablokovat částku za neúspěšnou platbu, i když ji PaysafeCard nestrhla. Vydavatel karty by měl tuto částku automaticky uvolnit zpět na Vaši kartu během několika dní. Doba vrácení se může lišit, proto doporučujeme kontaktovat Vaši banku pro více informací.

Koupil jsem PaysafeCard poukaz v jiné zemi. Co mohu udělat?

Můžete snadno utratit nebo přidat 16místné kódy na svůj účet PaysafeCard, ale v některých případech mohou nastat problémy při platbách nebo dobíjení předplacených kódů.

To se může stát, pokud byl předplacený kód zakoupen v jiné zemi, než je ta, kterou máte uvedenou ve svém účtu PaysafeCard.

Co dělat, pokud je můj PaysafeCard kód spojen s jinou zemí a/nebo měnou?

Pokud Váš kód neodpovídá zemi nebo měně Vašeho účtu, můžete jej stále použít přímo u svého oblíbeného online obchodu, aniž byste ho přidávali na svůj účet PaysafeCard.

Doporučujeme vždy kupovat PaysafeCard ve své zemi registrace, abyste předešli případným problémům.

Vrácení peněz

Jak dlouho trvá vrácení zůstatku?

Vrácení peněz na bankovní účet je obvykle zpracováno během 3–5 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může dojít k prodlevám z důvodu nečekaných okolností. Pokud uplynulo 5 pracovních dnů od zahájení vrácení a peníze se Vám na účtu dosud neobjevily, kontaktujte podporu.

Budete muset zaslat výpis z bankovního účtu, na kterém budou viditelné úplné údaje o účtu, Vaše jméno jako majitele účtu, číslo účtu a kompletní historie transakcí na tomto účtu od data vrácení.

Jak mohu získat zpět peníze z mého 16místného kódu PaysafeCard?

Jak získat zpět peníze z 16místného kódu PaysafeCard?

Vrácení peněz je snadné. Stačí otevřít formulář pro vrácení a vyplnit všechny požadované údaje. Zadejte 16místný kód předplacené karty PaysafeCard, své osobní údaje (jméno, e-mail, adresu) a bankovní údaje. Ujistěte se, že všechny informace jsou správně.

Budete také muset přiložit kopii kódu PaysafeCard – dokument musí být čitelný a nesmí překročit velikost 4 MB.


Jak dlouho trvá, než obdržím peníze na bankovní účet?

Jakmile zpracuje PaysafeCard vrácení, obvykle trvá 3–5 pracovních dnů, než se peníze objeví na Vašem účtu.


Kolik stojí vrácení peněz?

Za zpracování vrácení účtujeme poplatek, který bude odečten z vracené částky. Více informací najdete na stránce Poplatky a limity.


Mohu svou žádost o vrácení zrušit?

Jakmile je vrácení zahájeno a peníze odeslány na Váš účet, nelze transakci zrušit ani vrátit zpět.


Proč moje žádost o vrácení nebyla úspěšná?

Vrácení může být zamítnuto z následujících důvodů:

  • Nejsou podporovány převody do Vaší banky. Zkuste použít jiný bankovní účet (ideálně v zemi, kde jste zakoupili 16místný kód PaysafeCard).

  • Jméno uvedené ve formuláři pro vrácení se neshoduje se jménem držitele bankovního účtu. Vrácení lze provést pouze na osobní účet, ne na účet třetí osoby.

  • Bankovní údaje nejsou správně vyplněny (např. IBAN, SWIFT kód, kód pobočky). Zkontrolujte je znovu.

  • Vaše banka nepřijímá platby od PaysafeCard. Pro více informací kontaktujte svou banku.

Pokud Vaše žádost o vrácení nemůže být dokončena, tým zákaznické podpory Vás kontaktuje a poradí, jak postupovat dál.


Neobdržel jsem vrácení. Co mám dělat?

Bankovní převod je obvykle zpracován do 3–5 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může dojít ke zpoždění. Pokud od zahájení vrácení uplynulo více než 5 pracovních dnů a peníze jste stále neobdrželi, kontaktujte podporu pomocí, aby mohli platbu dohledat.

Budete muset přiložit bankovní výpis, na kterém budou viditelné:

  • Úplné údaje o bankovním účtu (jméno majitele účtu, číslo účtu, IBAN),

  • Vaše jméno jako držitele účtu,

  • Kompletní transakční historie od data zahájení vrácení.

Jak získám vrácení zůstatku na mé PaysafeCard?

Jak získat zpět zůstatek z PaysafeCard?

Vrácení zůstatku z PaysafeCard je jednoduché. Stačí se přihlásit na účet, prostřednictvím formuláře na vrácení peněz a vyplnit požadované údaje. Připravte si také potřebné dokumenty, které budete muset nahrát. V nabídce zvolte: PaysafeCard vouchery a dárkové karty partnerů → Chci zpět peníze z mého voucheru.

Budete potřebovat:

  • Kopii výpisu z bankovního účtu nebo snímek obrazovky z online bankovnictví s těmito údaji: název banky, IBAN nebo číslo účtu, BIC nebo kód banky/pobočky atd.

  • Kopii oficiálního dokladu totožnosti s fotografií a adresou (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz – přední a zadní stranu).

Dbejte na to, aby byly dokumenty čitelné a nepřesahovaly velikost 4 MB.

Pozor: Ostatní produkty PaysafeCard, jako je Account & Card a PaysafeCard Mastercard, mají oddělené zůstatky. Pokud chcete vrátit i tyto zůstatky, je nutné podat žádost zvlášť.


Jak dlouho trvá vrácení peněz na bankovní účet?

Obvykle trvá 3 až 5 pracovních dnů než se peníze objeví na Vašem bankovním účtu.


Kolik stojí vrácení zůstatku?

Za vrácení peněz se účtuje poplatek, který je odečten z vracené částky. Více informací o poplatcích a limitech najdete na příslušné stránce.


Mohu zrušit žádost o vrácení peněz?

Jakmile je vrácení zpracováno a peníze odeslány na Váš účet, transakci nelze zrušit ani vrátit zpět.


Proč moje žádost o vrácení neproběhla úspěšně?

Vrácení peněz může být neprovedeno z těchto důvodů:

  • PaysafeCard nepodporuje převody do Vaší banky. Zkuste jinou banku, ideálně z té země, kde byl PaysafeCard kód zakoupen.

  • Jméno uvedené ve formuláři pro vrácení neodpovídá jménu majitele bankovního účtu. Vrácení je možné pouze na osobní bankovní účet, nikoli na účet třetí strany.

  • Zadali jste nesprávné bankovní údaje (IBAN, číslo účtu, SWIFT kód, kód banky/pobočky atd.). Zkontrolujte správnost zadaných údajů.

  • Vaše banka neakceptuje příchozí platby z PaysafeCard. Kontaktujte svou banku pro více informací.

Pokud nebude možné refundaci provést, tým zákaznické podpory Vás kontaktuje a poskytne další pokyny.


Neobdržel/a jsem vrácené peníze. Co mám dělat?

Vrácení obvykle probíhá ve standardní lhůtě, ale ve výjimečných případech může dojít ke zpoždění. Pokud uplynulo více než 5 pracovních dnů od zahájení vrácení a peníze jste stále neobdrželi, kontaktujte podporu. Připravte si bankovní výpis, který ukazuje kompletní údaje o účtu (název účtu, jméno držitele účtu, číslo účtu, historii transakcí od data vrácení).

Co mám dělat, když chci zrušit svůj online nákup PIN kódu?

Platby za online nákup PINu nelze zrušit – jakmile je platba přijata a je Vám poskytnut PIN, není možné transakci stornovat. Můžete si však nechat částku PINu vrátit nebo ji vybrat.


Jak mohu získat zpět částku za online PIN?

PIN nabitý na Váš účet:
Pokud jste PIN připsali na svůj účet PaysafeCard, můžete částku vybrat přímo na svůj bankovní účet.

PIN nenabitý na účet:
Můžete PIN zdarma nabít na svůj účet PaysafeCard a následně požádat o výběr na bankovní účet.
Případně kontaktujte podporu a požádejte o vrácení částky.


Podal jsem žádost o chargeback a můj PIN nebo účet PaysafeCard byl omezen. Co mám dělat?

Pokud jste podali žádost o chargeback u své banky na nákup online PINu, kontaktujte podporu PaysafeCard. Tým zákaznické podpory Váš případ prověří a poskytne Vám další pokyny a řešení.

Jak zrušit a vrátit platby nebo zboží?

Mohu zrušit platbu nebo nákup?

✅ Není možné zrušit platbu provedenou přes PaysafeCard po stisknutí tlačítka „Zaplatit“ v platebním okně.
✅ Pokud jste stále v platebním okně a ještě jste transakci nepotvrdili, můžete ji zrušit kliknutím na křížek v pravém horním rohu.

Mohu dostat zpět peníze za platbu provedenou přes PaysafeCard?

❌ Všechny transakce jsou konečné a nevratné. Nelze je refundovat ani reklamovat prostřednictvím PaysafeCard.

Nedostal jsem zboží po provedení platby. Co mám dělat?

❗ PaysafeCard neprodává žádné zboží ani služby. Pokud máte zpoždění s dodáním zboží, kontaktujte zákaznickou podporu obchodu, kde jste nákup provedli.

Jak mohu získat vrácení peněz od PaysafeCard?

Jak získat refundaci od PaysafeCard?

Refundace se liší v závislosti na typu produktu a provedené platbě. Zde je přehled jednotlivých případů a postupů:


Refundace zůstatku PaysafeCard účtu

Pokud si nemůžete zůstatek sami vybrat na bankovní účet, může to PaysafeCard udělat za Vás. Stačí vyplnit formulář pro refundaci a přiložit kopii výpisu z bankovního účtu a občanského průkazu. Připravte si tyto dokumenty předem.


Refundace 16místného PIN kódu

Podle Vaší země pobytu otevřete formulář pro refundaci nebo kontaktujte podporu. Vyplňte všechna požadovaná data:
✅ 16místný kód
✅ Jméno, e-mail, adresa
✅ Bankovní údaje (IBAN, BIC atd.)
Ujistěte se, že všechny údaje jsou správně zadané.


Refundace produktu Account & Card

Account & Card je samostatný produkt dostupný jen v některých zemích. Zůstatek na něm je oddělený od běžného PaysafeCard účtu a lze ho:
✅ odeslat přes SEPA převod,
✅ vybrat přes kartu Account & Card,
✅ převést zpět na PaysafeCard účet.
Pokud tyto možnosti nejsou dostupné, kontaktujte podporu.


Refundace zůstatku na PaysafeCard Mastercard

PaysafeCard Mastercard je předplacená karta dostupná pouze v některých zemích. Zůstatek můžete:
✅ použít k platbě,
✅ vybrat v bankomatu.
Pokud nemáte přístup k prostředkům, kontaktujte podporu pro pomoc.
❗ Refundace platby provedené kartou na e-shopu řešte přímo s obchodníkem.


Refundace přímo z e-shopu

Pokud jste platili 16místným kódem, zůstatkem na účtu PaysafeCard, kartou Mastercard nebo Account & Card, pro vrácení peněz musíte kontaktovat obchod, kde jste nákup provedli. Každý obchod má své vlastní podmínky, seznamte se s nimi před nákupem.


Výběr na bankovní účet

Dostupné jen v některých zemích. Pokud je služba ve Vaší zemi dostupná:
✅ Přidejte své bankovní údaje v Nastavení.
✅ Klikněte na Vybrat peníze a zadejte částku.


Výplaty z e-shopů

Pokud e-shop podporuje výplaty na PaysafeCard, můžete si prostředky převést zpět na účet PaysafeCard. Výplaty jsou zdarma, okamžité a bezpečné.
✅ Pokud jste vložili peníze přes PaysafeCard, výběr lze provést zpět na účet PaysafeCard.


Platby v online obchodech

PaysafeCard je jednoduchý způsob platby u online obchodníků. Zkontrolujte, zda obchod PaysafeCard přijímá a postupujte podle kroků v platebním panelu. Tyto transakce nelze zrušit ani reklamovat – pro vrácení peněz kontaktujte přímo obchod.

Mohu si vybrat peníze na bankovní účet někoho jiného?

Ve společnosti PaysafeCard nedoporučujeme používat platební prostředky třetích stran, jako jsou kreditní/debetní karty nebo bankovní účty, které nejsou vedené na Vaše jméno. Přidat a používat můžete pouze kreditní/debetní karty a bankovní účty registrované na Vaše jméno. Jakákoli nesrovnalost mezi jménem držitele účtu PaysafeCard a jménem na kartě nebo bankovním účtu povede k neúspěšnému pokusu o transakci.

Existují však určité výjimky, kdy může být výběr na bankovní účet třetí strany povolen, například:

Úmrtí držitele účtu. V takovém případě může dědic kontaktovat PaysafeCard ohledně zůstatku na účtu zemřelé osoby.

Účet patří nezletilé osobě, která nemá vlastní bankovní účet. V tomto případě je jedinou možností výběru prostředků nebo refundace převod na bankovní účet rodiče nebo zákonného zástupce.

❗ V závislosti na konkrétním případu může být nutné doložit podpůrné dokumenty a ověření identity, například občanský průkaz třetí strany, souhlasné formuláře, plnou moc, úmrtní list a podobně.

Jak mohu získat vrácení peněz, když je můj účet PaysafeCard zablokován?

V závislosti na okolnostech a důvodu, proč byl Váš účet zablokován, můžete mít nárok na vrácení peněz. Kontaktujte podporu, aby mohli zkontrolovat stav Vašeho účtu a poskytnout Vám další pomoc.

Výběr na bankovní účet

Jak si můžu vybrat zůstatek z účtu PaysafeCard na svůj bankovní účet?

Žádost o převod zůstatku z Vašeho účtu PaysafeCard na bankovní účet je snadná a rychlá – postupujte podle těchto kroků:

Jak vybrat zůstatek z účtu PaysafeCard na bankovní účet:

  1. Přihlaste se do svého účtu PaysafeCard.

  2. V menu „Nastavení“ klikněte na „Přidat bankovní údaje“ a zadejte potřebné údaje o svém účtu (název banky, IBAN, BIC atd.). Pokud již bankovní účet přidaný máte a chcete jej změnit, klikněte na ikonu tužky vedle údajů.

  3. Po úspěšném zadání bankovních údajů klikněte na úvodní stránce na „Vybrat peníze“ a zadejte požadovanou částku.

(Video je pouze ilustrační a nemusí přesně odpovídat produktu)

Po potvrzení výběru obdržíte potvrzovací e-mail.

Důležité: Bankovní účet musí být vedený ve stejné zemi, ve které jste zaregistrovali svůj účet PaysafeCard.


Často kladené dotazy:

Jak dlouho trvá než peníze dorazí na můj bankovní účet?
Převod obvykle trvá 3 až 5 pracovních dnů.

Kolik stojí výběr?
Za výběr je účtován poplatek, který je odečten z vybírané částky.

Mohu žádost o výběr zrušit?
Pokud je již výběr zpracován a peníze byly odeslány na Váš bankovní účet, nelze tuto transakci zrušit nebo vrátit.

Proč můj výběr selhal?
K převodu nemusí dojít z těchto důvodů:

  • Nejsou podporovány převody do Vaší banky. Zkuste jinou banku, ideálně v zemi registrace Vašeho účtu PaysafeCard.

  • Jméno uvedené na účtu PaysafeCard neodpovídá jménu majitele bankovního účtu. Výběry lze provést pouze na osobní účet.

  • Zadali jste nesprávné bankovní údaje (IBAN, číslo účtu, SWIFT kód, kód pobočky atd.). Zkontrolujte své údaje.

  • Vaše banka nepřijímá převody z PaysafeCard. Pro více informací kontaktujte svou banku.

Pokud nelze převod dokončit, kontaktuje Vás tým zákaznické podpory PaysafeCard a poradí Vám s dalším postupem.

Můj výběr nedorazil. Co mám dělat?
Standardní doba zpracování je 3 až 5 pracovních dnů. Pokud tato doba uplynula a platba stále není připsána, kontaktujte podporu. Budete potřebovat výpis z účtu s úplnými bankovními údaji (jméno majitele účtu, číslo účtu, IBAN) a celou transakční historií od data výběru.

Jak mohu získat vrácení peněz od PaysafeCard?

Jak získat zpět peníze z PaysafeCard – přehled možností

Vrácení peněz z PaysafeCard se liší podle typu produktu a konkrétní platby. Zde je přehled jednotlivých situací a postupů, jak refundaci vyřídit:


Vrácení zůstatku na účtu PaysafeCard

Pokud si nemůžete zůstatek na účtu převést na svůj bankovní účet sami, můžeme to udělat za vás. Vyplňte [tento formulář] a přiložte požadované dokumenty (fotku občanského průkazu a výpisu z bankovního účtu).


Vrácení zůstatku z 16místného kódu (voucheru)

Postup se liší podle země vašeho pobytu:


Vrácení zůstatku z produktu Account & Card

Tento produkt je dostupný pouze v některých zemích. Zůstatek na Account & Card je oddělený od zůstatku PaysafeCard účtu. Peníze lze:

  • odeslat pomocí SEPA převodu,

  • vybrat pomocí karty Account & Card,

  • převést na zůstatek PaysafeCard účtu.
    Pokud tyto možnosti nejsou pro Vás vhodné, kontaktujte podporu.


Vrácení zůstatku z PaysafeCard Mastercard

Tato předplacená karta je dostupná jen v některých zemích. Zůstatek na kartě PaysafeCard Mastercard je oddělený od zůstatku na účtu PaysafeCard a lze jej utratit nebo vybrat v bankomatu.
Pokud k zůstatku nemáte přístup, kontaktujte podporu.

Pro vrácení platby z online obchodu provedené pomocí karty kontaktujte přímo obchod a požádejte o refundaci nebo storno platby. Dejte obchodníkovi čas na zpracování Vašeho požadavku.


Refundace z online obchodu

Bez ohledu na to, zda jste platbu provedli pomocí 16místného kódu, účtu PaysafeCard, karty PaysafeCard Mastercard nebo Account & Card, musíte pro vrácení peněz kontaktovat přímo obchod, kde jste nákup provedli. Každý obchod má své vlastní podmínky pro vrácení, proto je dobré se s nimi seznámit ještě před dokončením nákupu.


Výběr na bankovní účet

Výběr na bankovní účet je dostupný pouze v některých zemích. Pokud je tato možnost dostupná, můžete si přidat bankovní údaje v menu Nastavení. Pak klikněte na Vybrat peníze a zadejte částku.


Příjem výplat z online obchodů

Pokud online obchod podporuje výplaty na PaysafeCard, můžete si převést peníze z obchodu přímo na svůj účet PaysafeCard. Tyto výplaty jsou zdarma, okamžité a bezpečné.
Pokud jste vložili prostředky přes PaysafeCard, výběry lze provést zpět na zůstatek PaysafeCard.

Pokud jste obdrželi výplaty (například refundace nebo výhry) od online obchodníků přímo na zůstatek PaysafeCard, můžete tyto peníze převést na bankovní účet – použijte jeden z výše uvedených postupů. Ověřte si podmínky konkrétního obchodníka a ujistěte se, že Vaše PaysafeCard údaje jsou správně propojeny.


Platby v online obchodech

PaysafeCard nabízí jednoduchý způsob, jak platit u online obchodníků. Stačí zkontrolovat, zda obchod PaysafeCard podporuje a postupovat podle pokynů při platbě. Pamatujte, že tyto transakce nelze zrušit ani vrátit zpět – pro případnou refundaci kontaktujte přímo obchod.

Poplatky

Jaké jsou poplatky za používání a placení s PaysafeCard?

Otevření účtu PaysafeCard je zdarma. Nicméně při používání účtu se mohou vyskytnout následující poplatky:

  • Poplatek za refundaci: Tento poplatek je přímo odečten z vrácené částky a účtuje se za každou refundaci.

  • Servisní poplatek: Pokud během 12 měsíců neprovedete žádnou transakci prostřednictvím PaysafeCard, začne se od 13. měsíce účtovat servisní poplatek každý další měsíc.

  • Poplatek za převod měny: PaysafeCard účtuje poplatek za transakce spojené s převodem měny. Pomocí převodní kalkulačky PaysafeCard si můžete ihned zjistit aktuální směnný kurz – stačí zadat částku a vybrat měny.

  • Poplatky za různé produkty PaysafeCard – například Account & Card nebo PaysafeCard Mastercard mohou mít odlišné poplatky.

  • Poplatek za dobití: Při dobíjení zůstatku na Vašem účtu PaysafeCard se v závislosti na zvoleném způsobu dobití může účtovat poplatek.

Bude mi účtován poplatek, pokud nepoužiji svůj účet PaysafeCard nebo svůj 16místný předplacený kód?

Jaký je poplatek za údržbu PaysafeCard kódu?

Poplatek za údržbu je poplatek, který se účtuje za správu a údržbu Vašeho PaysafeCard kódu. Pokud svůj PaysafeCard kód nevyužijete úplně do 1 měsíce od jeho zakoupení, bude Vám účtován poplatek za údržbu. Tento poplatek se bude odečítat z Vašeho zůstatku každý měsíc, dokud nebude částka 0.00. Váš zůstatek ale nikdy nepůjde do mínusu.
Abyste se tomuto poplatku vyhnuli, jednoduše použijte prostředky v některém z partnerských e-shopů do 1 měsíce od nákupu.

Alternativně můžete poplatek za údržbu obejít registrací PaysafeCard účtu a dobitím kódu přímo do něj. Tímto způsobem můžete všechny své kódy uložit na jednom místě, využívat vyšší limity a další výhody. Držitelé účtu PaysafeCard neplatí měsíční poplatek za údržbu kódů, které si do účtu dobili.


Co je servisní poplatek PaysafeCard účtu?

Servisní poplatek je poplatek, který se účtuje po delší době neaktivity za správu a údržbu Vašeho účtu PaysafeCard, včetně administrativních nákladů, zákaznické podpory a provozních výdajů.

Pokud nepoužijete svůj účet PaysafeCard k žádné transakci po dobu 12 měsíců, začne se z Vašeho zůstatku každý měsíc odečítat servisní poplatek, dokud zůstatek neklesne na 0.00. Ani v tomto případě Váš zůstatek nepůjde do mínusu.


Jak se vyhnout servisnímu poplatku za účet PaysafeCard?

Stačí se alespoň jednou za 12 měsíců přihlásit a provést transakci. Mezi akceptované transakce patří dobití kódu na účet, platby v e-shopech, platby kartou PaysafeCard Mastercard, Account & Card nebo Yuna kartou (dostupné pouze v některých zemích).

Přejít nahoru
Internetové peněženky
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.