Na koho se obrátit, pokud potřebuji pomoc s účtem Neteller?

Jak kontaktovat zákaznickou podporu Neteller
V době, kdy stále více lidí využívá elektronické platební systémy, patří Neteller mezi nejoblíbenější poskytovatele digitálních plateb. Pokud máte dotaz, narazíte na problém nebo potřebujete poradit, můžete se spolehnout na efektivní zákaznickou podporu, která Vám ráda pomůže.
Neteller nabízí několik způsobů, jak podporu snadno a rychle kontaktovat – ať už formou živého chatu, e-mailu, kontaktního formuláře nebo přes sociální sítě.
Neteller podporu můžete kontaktovat přes VIP Live Chat, e-mail, formulář, chatbota Leo nebo telefon.
VIP Live Chat je nejrychlejší, ale dostupný jen pro VIP uživatele.
Při kontaktování podpory mějte připravený e-mail spojený s účtem, Neteller ID a popis problému.
Základní doporučení při kontaktování podpory
Pokud se rozhodnete kontaktovat podporu e-mailem nebo formulářem, ujistěte se, že:
používáte e-mailovou adresu spojenou s Vaším Neteller účtem,
uvedete své 12místné Neteller ID, které najdete po přihlášení do účtu,
popíšete problém co nejpřesněji.
VIP Live Chat
Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob, jak kontaktovat zákaznickou podporu, je prostřednictvím VIP Live Chatu dostupného po přihlášení do účtu.
Služba je dostupná 24/7.
Tuto možnost mají pouze VIP uživatelé.
Chatbot Leo – Váš nonstop pomocník od NETELLER
Leo je nový inteligentní chatbot NETELLER, který je Vám k dispozici 24/7 přímo na stránce nápovědy i ve Vašem účtu (v angličtině). Pomůže Vám s přihlášením, ověřením, zpožděnými platbami nebo Vás přesměruje na živého agenta. Pro co nejlepší pomoc pište krátké a jasné zprávy. Leo se neustále zlepšuje a zajišťuje bezpečnou komunikaci bez sdílení citlivých údajů.
E-mail a kontaktní formulář
Další možností je napsat na zákaznickou podporu prostřednictvím:
e-mailu,
nebo kontaktního formuláře dostupného na oficiální stránce Netelleru.
Doporučujeme popsat problém co nejpodrobněji a uvést všechny důležité údaje.
Odpověď obvykle obdržíte do 2 pracovních dnů.
Co dělat, pokud byl Váš účet deaktivován nebo uzavřen?
Pokud byl Váš účet deaktivován, kontaktujte podporu ideálně telefonicky.
Připravte si:
telefonní číslo uvedené při registraci,
odpovědi na bezpečnostní otázky.
Pokud byl účet uzavřen přímo společností Neteller, je bohužel pravděpodobné, že jej již nebude možné znovu aktivovat.
Ztráta nebo krádež Net+ Mastercard
V případě, že dojde ke ztrátě nebo krádeži předplacené karty Net+ Mastercard, je potřeba ihned kontaktovat podporu na čísle:
+44 20 7526 9219
Požádejte o okamžité zablokování karty.
Finanční prostředky mohou být vráceny pouze v případě, že byla karta zrušena včas.
Shrnutí
Neteller poskytuje kvalitní a dostupnou zákaznickou podporu.
Ať už řešíte technický problém, ověřování účtu nebo ztracenou kartu, máte k dispozici několik komunikačních kanálů.
Nezapomeňte mít při ruce všechny potřebné údaje – ušetříte si čas a urychlíte vyřešení svého požadavku.