Získejte 5 € a sprej VALORANT s kódem boostme

Vyhraj zážitek VCT EMEA Playtest

Jak poslat peníze z paysafecard na jiný paysafecard účet?

Získejte 5 € a sprej VALORANT s kódem boostme

Vyhraj zážitek VCT EMEA Playtest

Jak poslat peníze z paysafecard na jiný paysafecard účet?

Nejčastější otázky – bezpečnost PaysafeCard

Zablokovaná karta

Můj účet PaysafeCard byl z bezpečnostních důvodů zablokován. Co mám dělat?

Jako regulovaná finanční instituce je PaysafeCard povinna chránit Vaše údaje a zároveň dodržovat požadavky regulátorů. V případě, že od Vás budou potřebovat dodatečné informace, může být Váš PaysafeCard účet dočasně omezen, aby mohli situaci objasnit a najít uspokojivé řešení.

V takových případech obdržíte chybovou zprávu, která Vás odkáže na online Formulář pro odblokování účtu. Pamatujte, že formulář musíte vyplnit pravdivě, aby mohli Vaši žádost dále zpracovat.

Někdy Vám můžou poslat instrukce přímo nebo požádat o doplnění údajů prostřednictvím Vaší registrované e-mailové adresy. Pokud nemůžete e-mail najít, zkontrolujte složku Spam/Smazané položky. Můžou Vás požádat například o:

  • zaslání konkrétních dokumentů k ověření některých Vašich osobních údajů,

  • vysvětlení některých Vašich nedávných transakcí nebo přihlášení,

  • aktualizaci Vašich osobních údajů.


Můj PaysafeCard účet byl trvale zrušen

Pokud Vám bylo oznámeno, že byl Váš účet uzavřen, znamená to, že se PaysaCard rozhodli ukončit s Vámi obchodní vztah z důvodu porušení Obchodních podmínek. V takovém případě již nemůžete služby dále využívat.


Co se stane s mým zůstatkem?

Pokud máte na svém PaysafeCard účtu zůstatek, v některých případech Vám můžou nabídnout jeho vrácení. Obvykle požadují kopii Vašeho aktuálního bankovního výpisu, proto je dobré mít ho připravený pro urychlení procesu. Ujistěte se, že dokument obsahuje:

  • Vaše celé jméno a úplné údaje o bankovním účtu (IBAN, kód banky/SWIFT apod.),

  • datum vydání (ne starší než 90 dní),

  • logo Vaší banky.

Moje PaysafeCard byla zablokována z bezpečnostních důvodů. Co mám dělat?

Jako regulovaná finanční instituce je PaysafeCard povinna chránit Vaše údaje a zároveň dodržovat požadavky regulátorů. Pokud od Vás budou potřebovat další informace, může být Váš PaysafeCard kód dočasně zablokován, aby mohli situaci objasnit a najít odpovídající řešení.

V takových případech obdržíte chybovou zprávu s odkazem na online formulář pro odblokování kódu. Pamatujte, že formulář je nutné vyplnit pravdivě, aby bylo možné Vaši žádost zpracovat.

Proč mi byl účet PaysafeCard zablokován po online nákupu PIN kódu?

Váš účet PaysafeCard může být během platby dočasně omezen v rámci rutinního ověřovacího procesu. Pokud k tomu dojde, postupujte podle pokynů na obrazovce a poskytněte požadované dokumenty k ověření Vaší identity nebo transakce. Po dokončení ověření budete e-mailem informováni, že Váš účet je opět aktivní.

Ochrana osobních údajů a stížnosti

Jak podám stížnost?

Doufáme, že máte s PaysafeCard skvělou zkušenost.

Pro zajištění rychlého a efektivního řešení Vašeho případu prosím kontaktujte podporu.

Stížnost můžete podat, pokud se domníváte, že došlo k události zahrnující (mimo jiné):

  • Porušení zveřejněných zásad PaysafeCard.

  • Nedodržení právních povinností ze strany PaysafeCard.

  • Nedbalost, porušení smluvních podmínek nebo jiných zákonných předpisů, které se na PaysafeCard vztahují.

  • Zkreslování skutečností, jednání v neprospěch zákazníka nebo jiné pochybení.

Aby dokázali odlišit stížnost od běžného dotazu, uveďte prosím jasně, že se jedná o oficiální stížnost a připojte co nejvíce detailů. Pomůže to důkladněji prošetřit Vaše obavy a pracovat na jejich řešení.

Mám dotaz ohledně mých osobních údajů. Co mám dělat?

Pro více informací o tom, jak PaysafeCard používá Vaše údaje, si prosím přečtěte Oznámení o ochraně osobních údajů, kde najdete podrobnosti o účelu jejich zpracování.

V určitých případech mohou jednotlivci uplatnit svá práva týkající se osobních údajů, které o nich uchovávají. Takové žádosti posuzují případ od případu v závislosti na povaze požadavku a důvodech, proč dané údaje uchovávají a zpracovávají. Pokud chcete podat žádost o uplatnění svých práv, nejjednodušší způsob je vyplnit speciální formulář pro uplatnění práv. Po kliknutí na odkaz budete přesměrováni na web Paysafe, kde žádost vyplníte.

Při vyplňování formuláře o uplatnění práv postupujte pečlivě krok za krokem, včetně ověřovacího kroku, aby byla Vaše žádost co nejrychleji přijata a zpracována.

Podpora

Jsme tu pro Vás: podpora pro Vaše potřeby

Jsme tu pro Vás – podpora na míru Vašim potřebám

PaysafeCard vytvořili Program dodatečné podpory, který nabízí extra pomoc, kdykoli ji potřebujete. Ať už se nacházíte v jakékoli situaci, je tu pro Vás, abyste se cítili pohodlně a měli věci pod kontrolou.

Do programu se můžete zapojit kdykoli podle těchto kroků:

  1. Přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč.

  2. Přejděte do sekce Můj profil > Osobní údaje > Nastavení > Program dodatečné podpory > Upravit.

  3. Vyberte všechny možnosti, které nejlépe popisují Vaši aktuální situaci.

Můžete PaysafeCard také kontaktovat přímo, pokud si přejete prodiskutovat, jak podporu nejlépe přizpůsobit Vašim potřebám.


Promluvte si s PaysafeCard

Pokud něco ovlivňuje Vaši schopnost spravovat svůj účet nebo finance, dejte vědět! Může jít například o:

  • zdravotní omezení, například ztrátu sluchu nebo zraku,

  • potíže s komunikací,

  • problémy s duševním zdravím,

  • náhlé změny Vaší finanční situace, například ztrátu zaměstnání,

  • jakýkoli jiný problém, který ovlivňuje správu Vašich financí.

Účast v programu je zcela dobrovolná – můžete se přihlásit i odhlásit kdykoli, buď přímo ve svém účtu nebo kontaktováním týmu zákaznické podpory.


Jak vás podpoří

Řekněte to jednou

Jakmile PaysafeCard sdělíte svou konkrétní situaci, pracovník zákaznické podpory přidá poznámku k Vašemu účtu. Díky tomu budou vědět, jak Vás co nejlépe podpořit a nebudete muset svou situaci opakovat při každém kontaktu – ať už je dočasná nebo trvalá.

Pomůžou Vám například tím, že:

  • přizpůsobí komunikaci Vašim potřebám – například budou mluvit pomaleji po telefonu, zašlou důležité informace znovu e-mailem nebo připraví písemné shrnutí pro lepší srozumitelnost,

  • zjistí jaký způsob komunikace Vám nejvíce vyhovuje (e-mail, chat nebo telefon) a ten následně použijí,

  • přizpůsobí podporu Vaší konkrétní situaci – například budou jednat s osobami s plnou mocí (POA), opatrovníky nebo jinými zástupci,

  • doporučí Vám externí organizace, pokud potřebujete pomoc s problémy, které nespadají do oblasti PaysafeCard.


Co Vám nabídnout nemůžou:

  • poskytovat rady ohledně zdraví, medicíny, práva nebo nefinančních záležitostí,

  • poskytovat finanční poradenství nesouvisející s jejich produkty a službami,

  • provádět transakce Vaším jménem, pokud k tomu nemají Vaše oprávnění nebo plnou moc,

  • vynechávat nezbytné ověřovací procesy,

  • dělat výjimky z jejich pravidel, pokud to není výslovně stanoveno,

  • řešit Vaše osobní vztahy,

  • poskytovat benefity, na které nemají nárok ostatní v podobné situaci.


Jak zpracovávají Vaše údaje

Když zpracovávají Vaše údaje pro tento účel, vždy si od Vás nejprve vyžádají souhlas. Vše, co s nimi sdílíte, je důvěrné a slouží pouze k tomu, aby Vám mohli poskytnout podporu na míru.

Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat:

  • přímo ve svém účtu (Nastavení > Osobní údaje > Program dodatečné podpory),

  • nebo kontaktováním týmu zákaznické podpory.

Vaše údaje jsou uchovávány po nezbytnou dobu podle právních požadavků a následně jsou bezpečně smazány.

Více informací o zpracování osobních údajů a Vašich právech najdete v Prohlášení o ochraně osobních údajů.

Které organizace podporují zákazníky v rizikových situacích?

PaysafeCard má vyškolené členy zákaznického servisu, kteří jsou připraveni pomáhat zákazníkům v rizikových situacích s péčí a respektem. Možnosti specializované podpory jsou však omezené, a proto některé Vaše potřeby mohou vyžadovat odbornou pomoc od specializovaných organizací.

Pro jakoukoli podporu mimo rámec Vás můžou odkázat na profesionální organizace nebo specializované charitativní organizace.

Také je sestaven seznam kontaktů na některé organizace, které by pro Vás mohly být užitečné.

Níže uvedené údaje jsou relevantní pouze pro Spojené království a Irsko. Pokud se nacházíte jinde, informujte se u místních organizací, které z nich nejlépe vyhovují Vašim potřebám.

SituaceOrganizaceKontakt
Duševní zdraví (deprese, úzkost)Mindmind.org.uk; [email protected]
Samaritanssamaritans.org; [email protected]; selfhelp.samaritans.org
Mental Health Irelandmentalhealthireland.ie; [email protected]
Závislost na hazardních hráchGamblers Anonymousgamblersanonymous.org
GamCaregamcare.org.uk
Gambling Therapygamblingtherapy.org
Sluchové omezeníRoyal National Institute for Deaf People (RNID)rnid.org.uk; [email protected]
Irish Deaf Societyirishdeafsociety.ie
Zrakové omezeníRoyal National Institute of Blind People (RNIB)rnib.org.uk
National Council for the Blind of Ireland (NCBI)ncbi.ie
Vážná onemocnění, fyzické omezeníMacmillanmacmillan.org.uk
The People Hubpeoplehub.org.uk; [email protected]
Scopescope.org.uk; [email protected]
OsamělostBritish Red Crossredcross.org.uk/get-help/get-help-with-loneliness
WaveLengthwavelength.org.uk; [email protected]

Jak mohu použít funkci blokace hazardu?

Jak mohu použít funkci blokace hazardu?

Funkce blokace hazardu je volitelný nástroj, který si můžete podle vlastního uvážení nastavit na svůj účet. Pokud byste si o tom chtěli nejprve s někým promluvit, obraťte se na zákaznickou podporu, kde vám poradce celý proces vysvětlí.

Blokace hazardu Vám umožní omezit způsoby, jakými můžete prostřednictvím PaysafeCard utrácet své prostředky. Jakmile ji aktivujete, určité transakce prováděné přes PaysafeCard na účty hazardních provozovatelů budou zablokovány.


Jak blokaci hazardu aktivovat?

Chcete-li funkci zapnout, jednoduše se přihlaste do svého účtu a přejděte do sekce Zabezpečení > Blokace hazardních transakcí.

Stejný postup platí i v případě, že si budete přát blokaci deaktivovat.

Blokaci Vám může aktivovat i zákaznická podpora.


Které transakce budou zablokovány?

Jakmile blokaci hazardu aktivujete, budou zamítnuty všechny transakce, které jsou označeny kódem kategorie obchodníka (MCC) pro hazardní hry, ještě předtím než budou zpracovány. To zahrnuje platby na hazardních stránkách, které používají zůstatek Vašeho účtu.

Po aktivaci funkce budete i nadále moci přijímat výplaty od hazardních provozovatelů a využívat jakékoli opakované platby nebo předplatná, která jste si na hazardních stránkách dříve nastavili. Také budete moci používat svůj Účet a svou kartu PaysafeCard Mastercard® (pokud je k dispozici) ve všech obchodech a online obchodech, které ji přijímají včetně hazardních provozovatelů.


Existuje období na rozmyšlenou?

Ano, je zavedeno 48hodinové období na rozmyšlenou. To znamená, že pokud jste blokaci hazardu aktivovali a následně ji vypnuli, bude skutečně zrušena až po uplynutí 48 hodin.

Toto období Vám dává prostor k zamyšlení, zda je návrat k hazardu správným rozhodnutím. Pokud si to rozmyslíte, můžete blokaci kdykoli znovu aktivovat.

Zbývající čas období na rozmyšlenou uvidíte ve svém účtu – jakmile uplyne, budete moci platit vybraným hazardním provozovatelům.


Kde mohu hledat další podporu v případě problémového hraní?

PaysafeCard podpora je omezena na služby, které jako finanční poskytovatel nabízí. Přestože blokace hazardu Vám může pomoci, doporučujeme vyhledat profesionální pomoc prostřednictvím Gamblers Anonymous nebo jiných místních podpůrných center.

Co se stane s účtem PaysafeCard, pokud majitel účtu zemře?

Uvědomujeme si, že řešení finančních záležitostí může být náročné, zejména v době, kdy jste přišli o blízkou osobu. Nebojte se – jsme tu, abychom Vám v této těžké chvíli pomohli.

Pokud si nejste jisti, jaké kroky byste měli podniknout, podívejte se na seznam níže, který jsme sestavili na základě několika veřejně dostupných zdrojů. Upozorňujeme, že tento seznam nenahrazuje právní poradenství – pro konkrétní pomoc kontaktujte odborného poradce.


Co dělat jako první?

1️⃣ Nejprve je potřeba zaregistrovat úmrtí na příslušné matrice.

2️⃣ Matrika vydá úmrtní list, který budete potřebovat k vyřízení záležitostí zesnulé osoby.

3️⃣ Kontaktujte podporu PaysafeCard a odešlete potřebné dokumenty pro uvolnění prostředků z účtu zesnulé osoby.

Jakmile obdrží Vaše dokumenty, účet uzavřou a vrátí zůstatek. Pro ochranu soukromí zákazníků nezveřejňují žádné osobní informace ani neprovádí žádné kroky na účtu, dokud neověří, že jednáte jménem zesnulé osoby. Podrobnosti naleznete v Oznámení o ochraně osobních údajů.


Jaké údaje je potřeba poskytnout?

Připravte si následující informace:

1️⃣ Údaje o zesnulé osobě

  • celé jméno

  • datum narození

  • e-mailová adresa a telefonní číslo spojené s účtem

2️⃣ Vaše údaje

  • celé jméno

  • e-mailová adresa nebo telefonní číslo

3️⃣ Dokumenty, které prokazují Vaše oprávnění jednat jménem zesnulé osoby

  • fotografie Vašeho průkazu totožnosti (OP/cestovní pas)

  • kopie úmrtního listu nebo rovnocenného dokumentu platného ve Vaší zemi

  • kopie oficiálního dokumentu potvrzujícího Vaše práva dědice, např. plná moc nebo jiný notářsky ověřený dokument

  • (v některých případech) kopie Vašeho výpisu z bankovního účtu

Vrácení prostředků se posuzuje individuálně případ od případu. Jakmile PaysafeCard obdrží všechny potřebné údaje, tým zákaznické podpory Vás bude průběžně informovat o dalším postupu.


Co se stane s mým účtem, pokud zemřu?

Jakmile Váš zástupce informuje PaysafeCard o Vašem úmrtí, co nejdříve bude pozastavena veškerá činnost na Vašem účtu. Pro Vašeho zástupce bude zajištěna potřebná podpora pro Vašeho zástupce a bude postupováno v souladu s právními předpisy při provádění jejich pokynů.

Jaké dokumenty potřebuji k použití plné moci?

Pokud máte plnou moc od zákazníka PaysafeCard, je potřeba doložit následující dokumenty, abyste mohli spravovat jeho účet:

  • kopii Vašeho dokladu totožnosti (občanský průkaz nebo pas),

  • kopii dokladu totožnosti majitele účtu,

  • kopii dokumentu o plné moci, který potvrzuje Vaše oprávnění.

V závislosti na konkrétní situaci může být vyžádána i kopie Vašeho bankovního výpisu.

Všechny dokumenty musí být platné a dobře čitelné. Bankovní výpis by měl být vydán v posledních 90 dnech.


Co je to plná moc?

Chápeme, že používání produktů a služeb PaysafeCard může být pro někoho složité. To může nastat například v případě, že má někdo fyzické nebo kognitivní postižení, problémy s duševním zdravím, závislost nebo má omezené schopnosti v oblasti čtení, počítání, jazyka či digitálních dovedností.

Plná moc je dokument, kterým zákazníci mohou určit osobu nebo organizaci, která za ně bude spravovat finanční záležitosti.

Dokument musí přesně specifikovat jaká práva jsou zmocněnci (určené osobě) udělena a od kdy tato práva platí.

Pokud si nejste jistí, jaké kroky je potřeba podniknout, obraťte se na zákaznickou podporu.

Jak mohu zavřít svůj účet PaysafeCard?

Uzavření účtu PaysafeCard je snadné.
Jednoduše přejděte do nabídky Účet > Nastavení ve svém účtu a klikněte na tlačítko „Zavřít“ ve spodní části webové stránky.

Video je zobrazováno pouze pro ilustrační účely a nemusí přesně odpovídat skutečnému produktu.

Pokud používáte aplikaci PaysafeCard, klepněte na ikonu Profilu (vpravo nahoře na domovské stránce) > Údaje o účtu > Zavřít účet.


Chci zavřít svůj účet, ale mám na něm ještě nějaký zůstatek

Před uzavřením účtu PaysafeCard se ujistěte, že jste vyčerpali všechny zbylé prostředky.
Případně Vám může být zbývající zůstatek vrácen na Váš bankovní účet.

Pokud si přejete vrácení zůstatku na bankovní účet, kontaktujte zákaznickou podporu a připravte si barevnou kopii přední a zadní strany Vašeho průkazu totožnosti a výpis z bankovního účtu, který obsahuje údaje o účtu a Vaše jméno jako majitele účtu. Tyto dokumenty mohou být v procesu později požadovány.


Jakmile bude Váš účet uzavřen, nebude možné jej znovu aktivovat. Pokud budete chtít PaysafeCard v budoucnu znovu používat, můžete si kdykoli znovu vytvořit účet na www.paysafecard.com.

 

Promluvte si s PaysafeCard o závislosti

Chápeme, že složité životní situace mohou ztížit správu Vašeho účtu nebo financí, nebo komunikaci s PaysafeCard.

Pokud se potýkáte se závislostí na hazardu, drogách nebo alkoholu, dejte PaysafeCard vědět, jak Vám můžou pomoci:

  • přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč, přejděte na Můj profil > Osobní údaje > Nastavení > Program dodatečné podpory > Upravit a vyberte všechny možnosti, které se na Vás vztahují nebo

  • kontaktujte zákaznickou podporu.


Na základě těchto informací přizpůsobí podporu Vašim potřebám, například:

  • zapnou za Vás funkci blokace hazardu,

  • proberou s Vámi limity utrácení a aplikace pro kontrolu výdajů,

  • poskytnou Vám informace o svépomocných možnostech, sebevyloučení a blokovacím softwaru,

  • doporučí Vám spolehlivé externí charity a organizace pro specializovanou podporu.

Detaily, které PaysafeCard sdělíte, uloží jako poznámku k Vašemu účtu, aby Vám mohli poskytovat tu nejlepší podporu přizpůsobenou Vaší situaci. Vaše údaje nikdy nesdílí mimo PaysafeCard, pokud to nevyžaduje zákon. Vždy Vás požádají o souhlas předtím, než provedou jakékoli změny ve způsobu, jakým Vás podporují – pokud ovšem nebudou přesvědčeni, že je změna nezbytná pro Vaše bezpečí a zdraví.

Podrobnější informace o tom, jak zpracovávají Vaše osobní údaje a jaká máte práva, najdete v Oznámení o ochraně osobních údajů.

Promluvte si s PaysafeCard o svých potřebách v oblasti přístupnosti

PaysafeCard chápe, že složité životní situace mohou ztížit správu Vašeho účtu, financí nebo komunikaci s PaysafeCard. Pomohou Vám.

Jejich digitální rozhraní se řídí principy univerzálního designu, díky čemuž je může používat co nejširší okruh lidí.

Pokud máte konkrétní potřeby v oblasti přístupnosti, dejte jim vědět, jak Vám můžou pomoci:

  • přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč, přejděte na Můj profil > Osobní údaje > Nastavení > Program dodatečné podpory > Upravit a vyberte všechny možnosti, které se Vás týkají, nebo

  • kontaktujte zákaznickou podporu.


Na základě těchto informací zjistí, zda pro Vás můžou něco udělat, například:

  • upravit způsob, jakým Vás kontaktují,

  • přizpůsobit komunikaci Vašim konkrétním potřebám,

  • doporučit Vám externí charity a organizace, které poskytují odbornou podporu.

Detaily, které jim sdělíte, uloží jako poznámku k Vašemu účtu, aby Vám mohli poskytnout co nejlepší podporu. Vaše údaje nikdy nesdílí mimo PaysafeCard, pokud to nevyžaduje zákon. Vždy vás požádají o souhlas před provedením jakýchkoli změn v poskytování podpory, pokud se nebudou domnívat, že je změna nezbytná pro Vaši pohodu a bezpečí.

Podrobnější informace o tom, jak jsou Vaše osobní údaje zpracovávány, a o tom, jak můžete uplatnit svá práva, najdete v Oznámení o ochraně osobních údajů.

Promluvte si s PaysafeCard o svém duševním zdraví

Může být užitečné, když nám dáte vědět, pokud procházíte složitou životní situací, která ovlivňuje Vaši schopnost komunikovat s PaysafeCard, spravovat Váš účet nebo pokud Vám s financemi pomáhá někdo jiný.

Pokud procházíte obdobím zhoršeného duševního zdraví, dejte jim vědět, jak Vám můžou pomoci:

  • přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč, přejděte na Můj profil > Osobní údaje > Nastavení > Program dodatečné podpory > Upravit a vyberte všechny možnosti, které se Vás týkají, nebo

  • kontaktujte zákaznickou podporu.


Na základě těchto informací zjistí, zda pro Vás můžou něco udělat, například:

  • změnit způsob, jakým Vás kontaktují,

  • přizpůsobit komunikaci Vašim konkrétním potřebám,

  • doporučit Vám externí charity a organizace, které poskytují odbornou podporu.

Detaily, které PaysafeCard sdělíte, uloží jako poznámku k Vašemu účtu, aby Vám mohli poskytnout co nejlepší podporu. Vaše údaje nikdy nesdílí mimo PaysafeCard, pokud to nevyžaduje zákon. Vždy vás požádají o souhlas před provedením jakýchkoli změn v poskytování podpory, pokud se nebudou domnívat, že je změna nezbytná pro Vaši pohodu a bezpečí.

Podrobnější informace o tom, jak zpracovávají Vaše osobní údaje a o tom, jak můžete uplatnit svá práva, najdete v Oznámení o ochraně osobních údajů.

Promluvte si s PaysafeCard o domácím nebo finančním násilí

PaysafeCard chápe, že složité životní situace mohou ztížit správu Vašeho účtu, financí nebo komunikaci s PaysafeCard. Pomohou Vám.

Pokud procházíte jakýmkoli typem domácího nebo finančního zneužívání, dejte jim vědět, jak Vám můžou pomoci:

  • přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč, přejděte na Můj profil > Osobní údaje > Nastavení > Program dodatečné podpory > Upravit a vyberte všechny možnosti, které se Vás týkají, nebo

  • kontaktujte zákaznickou podporu.


Na základě těchto informací zjistí, zda pro Vás můžou něco udělat, například:

  • změnit způsob, jakým Vás kontaktují, aby byla zajištěna Vaše bezpečnost,

  • dočasně omezit přístup k účtu nebo jeho aktivitu, pokud to bude potřeba,

  • poskytnout bezpečné a důvěrné prostředí, kde můžete sdílet informace,

  • doporučit Vás na specializované organizace, které Vám mohou okamžitě poskytnout podporu a poradenství.

Detaily, které jim sdělíte, uloží jako poznámku k Vašemu účtu, aby Vám mohli poskytnout co nejlepší podporu. Vaše údaje nikdy nesdílí mimo PaysafeCard, pokud to nevyžaduje zákon. Vždy Vás požádají o souhlas před provedením jakýchkoli změn v poskytování podpory, pokud se nebudou domnívat, že je změna nezbytná pro Vaši pohodu a bezpečí.

Podrobnější informace o tom, jak zpracovávají Vaše osobní údaje a jak můžete uplatnit svá práva, najdete v Oznámení o ochraně osobních údajů.

Promluvte si s PaysafeCard o nečekaných životních událostech

Chápeme, že složité životní situace mohou ztížit správu Vašeho účtu, financí nebo komunikaci s PaysafeCard. Jsme tu, abychom vám pomohli!

Pokud procházíte nečekanou životní událostí, například ztrátou domova nebo zaměstnání, péčí o blízkou osobu nebo úmrtím v rodině, dejte PaysafeCard vědět, jak Vám můžou pomoci:

  • přihlaste se do svého účtu přes webový prohlížeč, přejděte na Můj profil > Osobní údaje > Nastavení > Program dodatečné podpory > Upravit a vyberte všechny možnosti, které se Vás týkají nebo

  • kontaktujte zákaznickou podporu.


Na základě těchto informací zjistí, zda pro Vás můžou něco udělat, například:

  • pomoci Vám porozumět Vašim povinnostem a právním závazkům, pokud jednáte na základě plné moci,

  • upravit způsob, jakým Vás kontaktují,

  • doporučit Vám externí charity a organizace, které Vám mohou poskytnout specializovanou pomoc.

Detaily, které PaysafeCard sdělíte, uloží jako poznámku k Vašemu účtu, aby Vám mohli poskytnout co nejlepší podporu přizpůsobenou Vaší situaci. Vaše údaje nikdy nesdílí mimo PaysafeCard, pokud to nevyžaduje zákon. Vždy Vás požádají o souhlas před provedením jakýchkoli změn v poskytování podpory – pokud se nebudou domnívat, že je změna nezbytná pro Vaši bezpečnost a pohodu.

Více informací o tom, jak zpracovávají Vaše osobní údaje a jak můžete uplatnit svá práva, naleznete v Oznámení o ochraně osobních údajů.

Podvody a ochrana

Jak nahlásím podezřelou aktivitu s mým účtem PaysafeCard?

Jakmile si všimnete něčeho neobvyklého (například podezřelého přihlášení nebo neautorizované platby), okamžitě to nahlaste. Níže najdete přehled různých typů podvodného jednání a doporučený postup.


Neoprávněné transakce

Pokud máte podezření, že byla z Vašeho zůstatku na účtu PaysafeCard provedena platba bez Vašeho svolení, ověřte, zda se Vás netýká některý z následujících bodů:

  • Sdíleli jste někdy své přihlašovací údaje s jinou osobou? Upozorňujeme, že tyto údaje mohly být uloženy a znovu použity pro opakované platby.

  • Zkontrolujte u online obchodů, u kterých běžně platíte, zda nemáte aktivní předplatné, které automaticky strhává peníze z Vašeho účtu PaysafeCard. Pokud si přejete předplatné zrušit, kontaktujte přímo příslušný obchod.

  • Název online obchodu v historii transakcí se může lišit od názvu, pod kterým obchod znáte. Navštivte jeho webovou stránku a ověřte si název právnické osoby.

Pokud se Vás žádný z výše uvedených bodů netýká, kontaktujte zákaznickou podporu. Aby mohla být situace co nejrychleji prověřena, poskytněte prosím všechny relevantní informace.

V naléhavých případech můžete také zamknout svůj účet PaysafeCard pomocí formuláře pro uzamčení účtu.


Neoprávněné přihlášení

Pokud si všimnete neoprávněné aktivity při přihlášení, okamžitě si změňte heslo a registrovanou e-mailovou adresu.
Pokud už nemáte k účtu PaysafeCard přístup, PaysafeCard Vám pomůže zajistit Vaše údaje a prostředky. Stačí vyplnit formulář pro uzamčení účtu. Váš účet bude zablokován a brzy Vás PaysafeCard kontaktuje s dalšími pokyny prostřednictvím e-mailu.


Podezřelý e-mail od PaysafeCard

Někdy můžete obdržet e-mail nebo jinou zprávu, která se tváří jako oficiální komunikace od PaysafeCard. Pokud si nejste jistí, zda je zpráva pravá, stáhněte a zašlete (nebo přepošlete) originál zprávy prostřednictvím kontaktního formuláře a vyčkejte na odpověď.
PaysafeCard se snaží tyto žádosti zpracovat co nejrychleji, ale odpověď může někdy trvat 24–48 hodin.


PaysafeCard od Vás nikdy nebude žádat přihlašovací údaje e-mailem, telefonem ani přes sociální sítě!

Co mám dělat, když byla moje PaysafeCard použita v neautorizovaném internetovém obchodě?

Pokud máte podezření, že byla Vaše PaysafeCard použita v neautorizovaném online obchodě, nahlaste tuto událost místním úřadům. Jakmile obdrží PaysafeCard oficiální žádost od policie, poskytnou jim všechny potřebné informace.

Společnost PaysafeCard nenese odpovědnost za takové zneužití, protože dle Všeobecných obchodních podmínek byste měli provádět platby pouze u autorizovaných online obchodníků.


Níže uvádíme několik tipů, jak poznat důvěryhodný online obchod:

  • Webová adresa platebního okna začíná na https://customer.cc.at.paysafecard.com

  • Bezpečnostní certifikát byl vydán na <customer.cc.at.paysafecard.com>
    Zkontrolujete to kliknutím na symbol zámku vedle nebo v adresním řádku Vašeho prohlížeče.

  • Pokud si nejste jistí, zda je webová stránka důvěryhodná, kontaktujte zákaznickou podporu než provedete platbu.


Více informací o bezpečnostních otázkách souvisejících s PaysafeCard naleznete zde.

Co mám dělat, když s mou PaysafeCard proběhla neoprávněná transakce?

Pokud máte podezření, že byl Váš PaysafeCard kód použit bez Vašeho svolení, zablokujte jej co nejdříve pomocí formuláře pro uzamčení, abyste ochránili zbývající zůstatek.
Mějte na paměti, že kód lze zablokovat pouze v případě, že ještě nebyl celý vyčerpán.

Doporučujeme Vám také kontaktovat policii. Jakmile PaysafeCard obdrží jejich oficiální žádost, poskytne veškeré potřebné informace k vyšetřování.


Jak ověřit, zda byl kód úspěšně zablokován?

Zadejte svůj 16místný kód do nástroje pro kontrolu zůstatku. Pokud je zablokován, zobrazí se chybová hláška informující o tom, že s daným PaysafeCard kódem aktuálně nelze provádět žádné platby.


Chcete požádat o vrácení peněz?

Kontaktujte zákaznickou podporu. Počítejte s tím, že budou požadovat:

  • kopii Vašeho bankovního výpisu,

  • kopii PaysafeCard kódu.

Upozornění: Pokud byl Váš PaysafeCard kód již zcela vyčerpán, vrácení peněz nebude možné.


Netýká se Vás žádná z uvedených situací?

Pokud se Vás žádný z výše uvedených scénářů netýká, kontaktujte zákaznickou podporu a zašlete jim jasnou a čitelnou kopii nebo fotografii svého PaysafeCard kódu.

Chraňte své PaysafeCard kódy a nikdy je nesdílejte s neoprávněnými třetími stranami.

Jak předcházet podvodům?

Zpracování transakcí prostřednictvím PaysafeCard je postaveno na naprosto bezpečném systému, ale jako uživatel můžete udělat mnoho pro to, abyste svůj účet ochránili. Podívejte se na naše tipy níže:


Chraňte své finanční údaje:

  • Nikdy nesdílejte své finanční údaje s třetími stranami.

  • Nezveřejňujte své hesla, jednorázové kódy ani jiné přihlašovací údaje.

  • Pravidelně měňte svá přístupová hesla.

  • Pro každý účet používejte unikátní uživatelské jméno a heslo.

  • Neotevírejte odkazy ani přílohy v podezřelých e-mailech nebo příspěvcích na sociálních sítích. K účtům se přihlašujte vždy přímo přes oficiální web.

  • Vyhněte se používání veřejných Wi-Fi sítí, pokud přistupujete k citlivým informacím.

  • Neukládejte osobní ani finanční údaje ani hesla do svých zařízení.

  • Nenechte se vyvíjet pod tlakem, abyste jednali okamžitě.


Využijte bezpečnostní funkce PaysafeCard

  • Ujistěte se, že máte u PaysafeCard zaregistrované a ověřené telefonní číslo, abyste mohli bezpečně přijímat ověřovací kódy přes SMS.


Nakupujte u důvěryhodných firem

  • Nejprve si ověřte, zda firma skutečně existuje – má uvedenou adresu a kontaktní údaje? Jsou zveřejněny podmínky ochrany soukromí a reklamací?

  • Proveďte si průzkum online – přečtěte si recenze a ověřte si reputaci obchodníka, než zaplatíte PaysafeCard.

Buďte opatrní při nabídkách, které zní příliš dobře na to, aby byly pravdivé.

Pokud si jste jisti, že stránka, na které nakupujete, je důvěryhodná, zvolte bezpečný způsob platby, který nepředává Vaše finanční údaje obchodníkovi – například PaysafeCard.


Pečlivě si chraňte osobní údaje

Pokud Vám někdo volá nebo píše e-mail a žádá Vás o určité informace, neváhejte se zeptat, kdo to je a proč tyto informace požaduje.


Udržujte svá zařízení aktuální

  • Ujistěte se, že máte v počítači antivirový a antispywarový software a že je pravidelně aktualizujete.

  • Nainstalujte si osobní firewall, který odhalí a zablokuje neoprávněná připojení k internetu.

  • Aktualizujte svůj webový prohlížeč i operační systém na nejnovější verze a záplaty.


PaysafeCard Vás nikdy nepožádá o Vaše heslo ani jiné přihlašovací údaje.
Kdokoliv, kdo je požaduje, se jen vydává za PaysafeCard.

Co je phishing?

Phishing je nelegální praktika, při které se podvodníci snaží získat citlivé informace – například číslo Vašeho účtu, heslo nebo údaje o kartě či bankovním účtu.

Bohužel se i PaysafeCard občas stává terčem e-mailových podvodníků, kteří se snaží zmanipulovat zákazníky, aby jim sdělili důvěrné osobní údaje. Tyto informace pak podvodníci zneužívají k finančním podvodům.

Typicky to probíhá takto: obdržíte e-mail, který se tváří jako zpráva od známé značky, a následně jste „naváděni“ kliknout na odkaz nebo sdílet osobní údaje.


Jak se lépe chránit?

Pro snazší rozpoznání potenciálních hrozeb používejte e-mailový filtr, který přesouvá externí zprávy do samostatné složky.
Podívejte se, jak nastavit pravidla pro nejběžnější e-mailové poskytovatele: Gmail, Outlook, Yahoo.


Na co si dát pozor?

Zde je několik tipů, jak se bránit proti phishingovým e-mailům:

  • Neprofesionálně napsané zprávy s gramatickými nebo pravopisnými chybami.

  • Nabídky „peněz zdarma“, které po Vás nic nechtějí.

  • Odkazy, které vypadají důvěryhodně, ale přesměrují Vás na falešnou webovou adresu.

    Nikdy neklikejte na podezřelé odkazy!

  • E-maily, které po Vás chtějí přihlašovací údaje.


Nikdy na takové e-maily neodpovídejte a neřiďte se jejich pokyny.
PaysafeCard Vás nikdy nebude žádat o celé přihlašovací údaje ani citlivé finanční informace.
Neotevírejte odkazy ani nestahujte přílohy!


Pokud jste na takový e-mail reagovali:

  • Okamžitě zablokujte svůj PaysafeCard kód nebo celý účet (podle toho, jaký produkt používáte).

  • Nahlaste incident policii.

Upozornění: Pokud byl Váš PaysafeCard již celý vyčerpán, nebude možné provést vrácení peněz.


Přejít nahoru
Internetové peněženky
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.